דו"ח פינטק

הסניף הדיגיטלי של בנק הפועלים. לא כולם הצליחו לעבור בקלות לעבר החדשנות / צילומים: יח"צ

למה הבנקים לא ממהרים להתאים עצמם לחדשנות הדיגיטלית?

משתמש הקצה הפיננסי שואף להתקשר לבנק או לחברת הביטוח באופנים מגוונים ומהירים - בטלפון, בצ'ט, במייל, ואולי בקרוב באמצעות אביזרים לבישים, ממש כמו בסרטים • אבל איך מתמודד גוף ענק שפועל עם מערכת מונוליטית אחת שלא מסוגלת להשתנות מהר? • האזינו לפודקאסט "דוח פינטק"
צרו איתנו קשר *5988