דורון אנגל בחדשות

סוכן חדשות
 
דורון אנגל ממפעל הפיס נבחר לאיש השיווק של מארס
‎‎סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס נבחר בזכות המהלך השיווקי "אראלה תתקשרי אליי"‏
  
 
44% מעדיפים לקבל שיחת טלפון מאראלה מהפיס על פני בן-הזוג
סקר גיאוקרטוגרפיה: כמחצית מהציבור מעדיף לקבל שיחה המבשרת על זכייה בפיס ■ "רק" 25% היו מעדיפים לקבל שיחה מבן-הזוג ■ שליש מהציבור לא היה "מסנן" את אראלה לעולם
  
 
ועדת הכלכלה: תחום ההגרלות וההימורים יעוגן בחקיקה
מנכ"ל האוצר, ירום אריאב: "הפיס הוריד את הסיכויים לזכייה תוך הטעיית הציבור - שרואה את החלום וההימורים גדלים. מי שבסוף נפגע הם אנשים קשי-יום" ■ סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "אנו לא פועלים במדינה פרטית"
  
 
אריאב באולטימטום למפעל הפיס: חזרו לשיטה המקורית - או שרישיונכם יישלל
כך נחשף בגלי צה"ל ■ במכתב ששיגר מנכ"ל האוצר הוא דורש לחזור בתוך חודש ימים למתכונת הלוטו המקורית - בה הסיכוי לזכות בפרס הראשון גדול בכ-30% ■ לטענתו, הלוטו החדש לא קיבל אישור מהאוצר כמתחייב בחוק
  
 
מפעל הפיס מגיע לקאמפ נואו: יפרסם כרטיסי חישגד במשחקים של ברצלונה
החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית ; הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל
  
 
צרו איתנו קשר *5988