דייסות בחדשות

סוכן חדשות
 
סופר-פארם משיקה דייסות לתינוקות תחת המותג Life
תתחרה בדייסות של מטרנה ■ קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה
  
 
שיאכלו את שבישלו: הגיע הזמן לשדרג את תדמיתה של הדייסה
הדייסה היא ארוחת הבוקר האולטימטיבית ■ דייסות מתוקות, מלוחות, בריאות, מושחתות ואפילו עם חמאת בוטנים, בייקון, סלמון מעושן, ביצה עלומה או אבוקדו
  
 
השוק לא שוכח: מכירות המותג רמדיה צוללות גם בדייסות
לפי נילסן, בשנה החולפת החזיק המותג בנתח כספי של 9.5% בלבד מהקטגוריה, לעומת נתח כספי של 36% שהחזיק ב-2004 ; הנהנות העיקריות מהירידה במכירות של דייסות רמדיה הן מטרנה ו-better and diffrent
  
 
צרו איתנו קשר *5988