דירוג המותגים השנתי בחדשות

סוכן חדשות
 
הפרסום ברשת צובר תאוצה
מדד המותגים משקף ירידה בכוח של המדיה המסורתית ועלייה בפרסום באינטרנט
  
 
אין עוד מלבדו
נאמנות אבסולוטית של הצרכן? יש רק מקום אחד שבו זה יכול לקרות - הרחוב החרדי
  
 
דירוג המותגים השנתי - מזון יבש: אסם ממשיך את מגמת ההתחזקות
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון ; המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
  
 
דירוג המותגים השנתי - חברות הסלולר: אורנג' בפסגה, סלקום מתקרב - אך פלאפון במקום השלישי בפער גדול
3 מותגי הסלולר המובילים איבדו מחוזק המותג שלהם בשנה החולפת - אך אורנג' עדיין מוביל את הדירוג, סלקום עדיין נושף בעורפו, ואילו פלאפון מזדנב מאחור רגע לפני השקת הרשת החדשה
  
 
דירוג המותגים השנתי - משקאות קלים: קוקה-קולה מוביל, פריגת נשחק והמים בעלייה
קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים ; מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה ; החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים
  
 
דירוג המותגים השנתי - שוק הרכב: מאזדה עדיין בצמרת הטבלה, טויוטה במקום השני
הטלטלה שעבר שוק הרכב ב-2008 השפיעה גם על המותגים ; דלק מוטורס הצליחה לשמור על מדיניות מחירים קשוחה לדגמי מאזדה ופורד, והיא מתוגמלת בחוזק מותג יציב
  
 
דירוג המותגים השנתי - שוק החלב: תנובה מגדילה את הפער מול המתחרים
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים ; גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
  
 
דירוג המותגים השנתי - רשתות חשמל: מחסני חשמל מגדילה את הפער מהמתחרות
מחסני חשמל - שכל הבידול שלה מבוסס על מחיר - מזנקת, וגם שקם אלקטריק וא.ל.מ מתחזקות בשל מדיניות מבצעים ; חוסר בידול בין השחקניות בענף: כמעט 40% לא ידעו להשיב באיזו רשת יעדיפו לקנות מוצר חשמלי
  
 
דירוג המותגים השנתי - רשתות שיווק: מגה מאבד את המקום הראשון לטובת שופרסל דיל
המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול ; מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי ; בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק ; עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן ; חצי חינם וטיב טעם נחלשות
  
 
דירוג המותגים השנתי - רשתות אופנה: בר רפאלי הזניקה את פוקס; קסטרו וזארה נחלשים
קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור ; פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר ; בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
  
 
דירוג המותגים השנתי - מזון מהיר: בורגרס בר פורץ למקום השלישי, מקדונלד'ס נחלשת
ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל ; בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ; ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים
  
 
דירוג המותגים השנתי - בנקאות: הפועלים מוביל אך נחלש, מזרחי-טפחות מתחזק
המותג בנק לאומי ממשיך לצמצם את הפער גם ב-2008, ורושם התחזקות של 6% לעומת ירידה של 8% לבנק הפועלים ; הלקוחות עדיין לא מבינים מהם ההבדלים בין הבנקים השונים, וכשליש לא מרוצים מהבנק הנוכחי שלהם
  
 

   1    >

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988