דן רון בחדשות

סוכן חדשות
 
יוסי מימן / צלם: תמר מצפי
חברת פרימנטל ההולנדית בדקה השקעה בערוץ 10
ענקית התוכן פרימנטל ביקשה להשקיע 35 מיליון דולר תמורת נתח גדול מהמניות
  
 
דן רון / צילום: אלדד רפאלי
ערוץ 10: סמנכ"ל הסחר דן רון סירב לקיצוץ - ויסיים את תפקידו
רון והמנכ"ל יוסי ורשבסקי לא הצליחו להגיע להסכמות על ההתייעלות שורשבסקי מבקש להנהיג בערוץ‏ ■ רון יוחלף ע"י איתן גיל, מנהל המכירות של ערוץ 10
  
 
הערכות: חסויות ב-10 מיליון שקל ל"אקסטרים מייקאובר"
‎נותנת החסות הראשית בתוכנית החדשה של ערוץ 10 תהיה ענבל אור, שהשקיעה 2 מיליון שקל במהלך ■ עוד חסויות: פנסוניק, מחסני תאורה, נירלט והום סנטר
  
 
סמנכ"ל המכירות של ערוץ 10, דן רון, מונה למשנה למנכ"ל נענע10
רון, שימשיך למלא במקביל את תפקידו בערוץ 10, יהיה אחראי במסגרת תפקידו החדש על הסחר והמכירות באתר נענע10
  
 
"אנשי חדשות לא צריכים להתחשב בשיקולים מסחריים"
למרות שהרחוב די דמם, הכתב הכלכלי של חדשות 10, מתן חודורוב, רואה בסיקור הפגנת המחאה הישג: "המערכת הוכיחה את עצמאותה הבלתי מעורערת"
  
 
בכיר בערוץ 10: "אם יוסדרו החובות, משקיעים עומדים בתור"
החובות הלא פתורים, המשקיע שמתעכב, המפרסמים שברחו ולוח השידורים החסר לא גרמו לדן רון, סמנכ"ל המכירות והסחר של ערוץ 10, לאבד אמון בערוץ. להפך ■ הוא מבטיח כי בעולם של רישיונות הערוץ יכול להיות מאוזן ואפילו להרוויח כסף
  
 
"ארה"ב תצטרך להעלות מסים; הדירוג שלה והדולר יירדו"
הפשרה שהושגה בנושא תקרת החוב, לא פותרת את הבעיות העמוקות בארה"ב, ואפילו לא מסירה לחלוטין את האפשרות להורדת דירוג ■ המסקנות: האג"ח הקונצרניות במדינה עדיפות על הממשלתיות, וכדאי להתמקד בהשקעה במניות הדיבידנד והטכנולוגיה
  
 
ביטוח ישיר תפרסם ב"לילה כלכלי" ב-5 מיליון שקל
לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם
  
 
הכשלה ברחבה? בערוצים 2 ו-10 מתכננים לתת פייט למונדיאל
הזכיינים קיבלו השנה החלטה לשבץ מול המונדיאל, שרובו ישודר בערוץ 1, את תוכניות הדגל שלהם - קשת את "כוכב נולד" וערוץ 10 את "הישרדות" ■ מקורות בענף: מדובר בהימור - אך זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים
  
 
סלקום מנסה לכופף את ערוץ 10: נמנעת מלפרסם בערוץ
זאת במהלך החודשיים האחרונים ■ ההימנעות אינה חלק ממהלך כולל של קבוצת אי.די.בי - אלא מהלך שמוביל עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, בהקשר לתנאים המסחריים לפרסום בערוץ
  
 
ירידה בביקושים לזמן אוויר לפרסום בחג הפסח בהשוואה לשנים קודמות
להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% ; למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה
  
 

   1    >

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988