דניס קראולי בחדשות

סוכן חדשות
 
הדור הבא: מי עשוי למלא את החלל שהותיר סטיב ג'ובס?
האם בעמק הסיליקון מתהווה לו בימים אלה הסטארט-אפיסט בעל כל המרכיבים הנכונים למלא את החלל שהותיר אחריו הגורו סטיב ג'ובס? ■ הנה כמה שמות שכדאי לשים אליהם לב
  
 
הג'וב החדש של בכירי גוגל, טוויטר ופורסקוור: פרזנטורים
לצד הטרנד להשתמש בבכירים בחברות הטכנולוגיה לפרסום מוצרי צריכה, קיימת מגמה הפוכה: ליידי גאגא מפרסמת את גוגל, וגוון סטפני מפרסמת את HP
  
 
אדם שוב
אדם שוב
הטרנדים עושים עלייה
כך יתמודדו המשווקים בארץ עם טרנד הרכישות הקבוצתיות המוזלות ועם פורסקוור
צמד טרנדים רבי-עוצמה, שהחלו בארה"ב ובאירופה, סוחפים בחודשים האחרונים גם את משתמשי האינטרנט בישראל: רכישות קבוצתיות מוזלות של ארוחו...המשך
  
 
מייסד פורסקוור: "מוכנים לשיתוף-פעולה בשוק המקומי"
דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום, אמר את הדברים בשיחת וידיאו בכנס סלקום למדיה ■ "נעשה לוקליזציה למוצר בשווקים נוספים בעולם"
  
 
מייסד פורסקוור: עוד לא הבנו לגמרי איך כדאי לעבוד עם מותגים
דניס קראולי, מייסד ומנכ"ל חברת העדכונים מבוססי המיקום, מודה כי יש לו עדיין בעיה עסקית: "חשוב לנו שהמוצר שלנו לא יהיה מכוסה בפרסומות, אז אנחנו לוקחים את הזמן"
  
 
צרו איתנו קשר *5988