דרורי שלומי בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר
דרורי-שלומי וארועטי-ברמן GPS במו"מ למיזוג
מדובר במיזוג כמעט מתבקש של שני משרדי פרסום מקבוצת אומניקום, שבשניהם מחזיק גיתם מניות
  
 
מנחם גינדי, גיא גינדי, ליטל גינדי מטלון, אבי גינדי, רועי גינדי / צילום: אלירן אביטל
תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לגיתם BBDO
ב-2013 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של 14.8 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בחברה עשויים להמשיך גם בפעילויות נקודתיות עם משרד הפרסום דרורי-שלומי
  
 
BBB לוגו / צילום: יחצ
דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB
היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית
  
 
"עד שלא יהיה גידול דו-ספרתי לא ארגיש שהבאתי שינוי"
אלה גולדשטיין, מנכ"לית משרד הפרסום דרורי-שלומי, מספרת בראיון ל"גלובס" על הסכנות שבטייקוניזציה של הענף, ומה יחשב בעיניה להוכחה שהצליחה לשנות
  
 
המגעים למיזוג y&r ישראל ודרורי-שלומי נקלעו למבוי סתום
בין הצדדים לא הושגו הסכמות מסחריות לגבי התשלום שישלם y&r על רכישת המניות של דרורי-שלומי
  
 
דרורי-שלומי עשוי לאבד נתח נוסף מתקציב הפרסום של סנו
בסנו מתכננים מכרז על מותג סבון הכלים "סנו-סאן" ■ ‎באחרונה איבד דרורי-שלומי את תקציב המותג "סנו סושי" לטובת משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער
  
 
ברוקנר-נטע-יער מקבל חלק נוסף מתקציב סנו
יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי
  
 
משרדי הפרסום y&r ישראל ודרורי-שלומי במו"מ למיזוג
הצדדים דנו במספר מודלים לאפשרות של שיתוף-פעולה, והחסם המשמעותי הוא הצורך של דרורי-שלומי לרכוש בחזרה מניות של המשרד המוחזקות בגיתם BBDO
  
 
דירוג משרדי הפרסום 2013: מי כבר היה בפסגה והתרסק?
חלקם כבר היו בפסגה והתרסקו, חלקם עדיין בגדר הבטחה לא ממומשת ■ סיפוריהם של כמה משרדים שמאכלסים את העשירייה השלישית
  
 
תפנית דרמטית: לעומק התודעה נשאר המשרד של בנק אגוד
זאת למרות שלא עלה לשלב השני במכרז, בו התמודדו דרורי-שלומי ו-JWT ישראל
  
 
דרורי-שלומי ו-JWT ישראל מתמודדים על תקציב בנק אגוד
‎לעומק התודעה, שמטפל זמנית בתקציב, נותר ככל הנראה בחוץ ■ מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תקציב הפרסום של בנק יהב יוצא למכרז
‏תקציב בנק יהב יוצא למכרז עקב החלטתו של משרד הפרסום דרורי-שלומי, המטפל בתקציב מזה מספר שנים, להתמודד על תקציב הפרסום של בנק אגוד
  
 
ספי שקד: "לא אדבר עם התקשורת, לא ארדוף אחרי לקוחות"
שקד בראיון למגזין "פירמה": "היום הפאן נגמר. הגיע הזמן לעבוד" ■ רמי לוי זה מותג חזק מאוד, טוב יותר משופרסל או ממגה, והוא נבנה בכלל בלי פרסום"
  
 
אחרי פחות משנה: ספי שקד ודרורי-שלומי נפרדים
‎‎‎‎שקד אמור היה להפוך לשותף שווה במשרד ■ שקד: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה" ‏
  
 
JWT, דרורי ולעומק התודעה מתמודדים על תקציב בנק אגוד
תקציב הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לדרורי-שלומי
בשנת 2011 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של כ-4.2 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 

   1234    >

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988