דרורי שלומי בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
עקב התגובות בציבור: הסוכנות היהודית מרככת את קמפיין ההתבוללות
תוריד מהקמפיין את השילוט "אבודים" ו"נעדרים" ותסיר את המילה "התבוללות" ■ מסקר הפרסומות המדוברות ברשת של "גלובס" עולה כי 90% מהתגובות לקמפיין היו שליליות
  
 
הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: "הנעדרים" של הסוכנות היהודית
Twisted Fly: הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, שבו מופיעים יהודים המדומים לנעדרים, עורר תגובות שליליות רבות בקרב הגולשים
  
 
משרד רה"מ והסוכנות היהודית משיקים "מלשינון" למניעת התבוללות
את המהלך ההסברתי מוביל יועץ התקשורת מוטי שרף, בשיתוף עם משרד הפרסום דרורי-שלומי
  
 
דרורי-שלומי יטפל בתקציב הפרסום של ישפרו סנטר בהיקף 3.5 מיליון שקל
הקו הפרסומי שילווה את מרכזי ישפרו סנטר יהיה "ישפרו סנטר - הכי משתלם", והקמפיין יעלה באמצעי התקשורת עם התמקדות ברדיו אזורי ועיתונות מקומית
  
 

<    1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988