דרורי שלומי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

עקב התגובות בציבור: הסוכנות היהודית מרככת את קמפיין ההתבוללות

תוריד מהקמפיין את השילוט "אבודים" ו"נעדרים" ותסיר את המילה "התבוללות" ■ מסקר הפרסומות המדוברות ברשת של "גלובס" עולה כי 90% מהתגובות לקמפיין היו שליליות

ענת ביין-לובוביץ' 08/09/2009

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: "הנעדרים" של הסוכנות היהודית

Twisted Fly: הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, שבו מופיעים יהודים המדומים לנעדרים, עורר תגובות שליליות רבות בקרב הגולשים

ענת ביין-לובוביץ' 07/09/2009

משרד רה"מ והסוכנות היהודית משיקים "מלשינון" למניעת התבוללות

את המהלך ההסברתי מוביל יועץ התקשורת מוטי שרף, בשיתוף עם משרד הפרסום דרורי-שלומי

שירות גלובס 02/09/2009

דרורי-שלומי יטפל בתקציב הפרסום של ישפרו סנטר בהיקף 3.5 מיליון שקל

הקו הפרסומי שילווה את מרכזי ישפרו סנטר יהיה "ישפרו סנטר - הכי משתלם", והקמפיין יעלה באמצעי התקשורת עם התמקדות ברדיו אזורי ועיתונות מקומית

שירות גלובס‏ 02/07/2009

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988