המותגים המושקעים הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

המותגים המושקעים: סופר פארם, שופרסל ו-You בולטות

חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום 07.04.2014

הוט מובייל מעלה ווליום: המפרסמת הבולטת בחודש נובמבר

הקרבות בין חברות הסלולר מביאים להצפה של המסך בפרסום ■ בזק במקום השני בטבלת המותגים המושקעים החודשית עם סדרה של קמפיינים

נתי יעקובי 05.12.2013

התאוששות: עלייה של 8% בהוצאה לפרסום בישראל באוקטובר

הקמפיין של משרד הפנים לעידוד ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות ותערוכת Babyland של סופר-פארם בלטו בטבלת המותגים המושקעים החודשית

נתי יעקובי 04.11.2013

דיסקונט - המותג המושקע ביותר באפריל עם כ-4.8 מיליון שקל

חודש אפריל משקף את האפטר-שוק של פסח עם מחזורי פרסום חלשים יחסית

נתי יעקובי 06.05.2013

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר במארס עם כ-8.2 מיליון שקל

זכייניות הטלוויזיה המסחרית רשמו גידול של 15% בזמן האוויר לפרסום במהלך חג פסח 2013 לעומת החג בשנה שעברה

נתי יעקובי 08.04.2013

המפרסמים התעוררו? גידול בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה בפברואר

סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל

נתי יעקובי 10.03.2013

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בדצמבר עם 6.8 מיליון שקל

3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המושקעים ביותר בדצמבר

נתי יעקובי 06.01.2013

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בנובמבר עם כ-4.6 מיליון שקל

קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית

נתי יעקובי 09.12.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר באוקטובר עם כ-7.4 מיליון שקל

מרבית החברות מפרסמות פרסום "הארד סייל" ופחות משקיעות במיתוג ותדמית

נתי יעקובי 05.11.2012

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר החודש עם כ-7.3 מיליון שקל

חודש ספטמבר אופיין בקמפיינים של הארד סייל לחגים, אך גם הבנקים הגדולים וחברות התקשורת גדשו את המסך

נתי יעקובי 09.10.2012

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל

נתי יעקובי 30.07.2012

המותגים המושקעים בפרסום: יובל המבולבל נכנס לדירוג

המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר בקמפיין בהשקעה של 1,65 מיליון שקל ■ בקמפיין "הכול כלול ב-89 שקל" של הוט מובייל הושקעו השבוע 1.6 מיליון שקל

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום 09.07.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.5 מיליון שקל

הקמפיין לאירוע BEAUTY CITY ממשיך להוביל את טבלת המותגים המושקעים

נתי יעקובי 24.06.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק בינלאומי עם כ-2.1 מיליון שקל

נתי יעקובי 18.06.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה

נתי יעקובי 11.06.2012

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל

נתי יעקובי 04.06.2012

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988