המותגים המושקעים הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

עוד בטבלת המותגים המושקעים ביותר השבוע: פרטנר, yes, HOT וגינדי השקעות

נתי יעקובי 01.11.2010

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-3 מיליון שקל

HOT ו-yes הגבירו השבוע את הווליום הפרסומי במסגרת הקרבות בטלוויזיה הרב-ערוצית

נתי יעקובי 25.10.2010

גם השבוע: גינדי ת"א הוא המותג המושקע ביותר עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות

נתי יעקובי 18.10.2010

גינדי ת"א - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-3 מיליון שקל

פרויקט שאפתני כמו גינדי ת"א, הכרוך בעלויות מימון לא פשוטות, דרש מהלך שיווקי רחב-היקף ■ למשימה גויסו שלמור-אבנון-עמיחי, שבחרו את הסלוגן "פרויקט של פעם ב-100 שנה"

נתי יעקובי 11.10.2010

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם שני קמפיינים

בראש טבלת המותגים השבוע עומד הקמפיין למהלך "אורנג' BE FIRST" עם השקעה של כ-2.2 מיליון שקל, ובמקום השני - הקמפיין לחבילות אורנג' חו"ל עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל

נתי יעקובי 20.09.2010

מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.8 מיליון שקל

מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים

נתי יעקובי 06.09.2010

שופרסל דיל - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

רשתות השיווק מחממות מנועים לקראת החגים: מגה בול - במקום הרביעי בטבלה עם השקעה פרסומית של כ-1.4 מיליון שקל

נתי יעקובי 30.08.2010

מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.75 מיליון שקל

התחרות עם שופרסל מביאה את מגה בול לראש דירוג המותגים המושקעים ■ מקדונלד'ס חוזרת לחמישייה הפותחת

נתי יעקובי 23.08.2010

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

קמפיין "חשבון צמיחה" ממקם השבוע את בנק הפועלים בראש טבלת המותגים המושקעים ■ במקום השני - 013 נטוויז'ן

נתי יעקובי 09.08.2010

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - קמפיין "מרקו" של HOT עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 02.08.2010

פלאפון ואורנג' מובילות השבוע את טבלת המותגים המושקעים

קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"

נתי יעקובי 26.07.2010

מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

למקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף הגיעה סופר-פארם, עם השקעה בפרסום של כ-1.2 מיליון שקל

נתי יעקובי 12.07.2010

מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA

נתי יעקובי 04.07.2010

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2 מיליון שקל

מהלך התלת-ממד של בזק בראש דירוג המותגים המושקעים, ובנק דיסקונט מגביר ווליום פרסומי בדרך למקום השני

נתי יעקובי 27.06.2010

טוטו-ווינר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.5 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - חישגד של מפעל הפיס עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל בשבוע החולף

נתי יעקובי 21.06.2010

דיסקונט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני - רשת א.ל.מ, המפרסמת הנחה של 20% על כל מכשירי הטלוויזיה לכבוד המונדיאל, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון שקל

נתי יעקובי 13.06.2010

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988