דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות

סוכן חדשות
 
פרסומת למזגני טורדנו / צילום: יח"צ
טורנדו הובילה גם השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות ביותר
גיאוקרטוגרפיה: את דירוג האהובות ביותר הובילה "9 מיליון", עם שיעור האהדה הגבוה ביותר, אך שיעור הזכירה הנמוך ביותר
  
 
רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ
סקר הפרסומות: טורנדו - הכי זכורה השבוע; ביטוח ישיר - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין כלל ביטוח הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כמיליון שקל • וגם: האם הפרסומת החדשה של עומר אדם לאופטיקנה תשחזר את ההצלחה של הפרסומת לבזק?
  
 
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל • למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת לא מתברגת בדירוג הזכורות והאהובות
  
 
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו
הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים בטופ
שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו, לאלקטרה ולתדיראן • הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא הזכורה ביותר השבוע; הפרסומת ל-9 מיליון - הכי אהובה
  
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך
  
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
רותם סלע עדיין בראש: הפרסומת לטורנדו היא הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן תופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות • הפרסומת לכלל היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל
  
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל
  
 
לוגו הוט 2019
הפרסומת של מדלן - הזכורה ביותר השבוע; הוט - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: למרות הפופולריות של נועה קירל, הפרסומת בכיכובה להצגת השינוי בטסטים מדורגת במקום טוב באמצע בדירוג הזכורות והאהובות
  
 
הפרזנטורים של לאומי קארד קרן מור ויובל סגל /  צילום: רפי דלויה
הפרסומת לכרטיס האשראי MAX - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת עולה עם הירידה בגיל, והיא גבוהה יותר בקרב צעירים
  
 
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף
הפרסומת של ועדת הבחירות - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון השבוע בדירוג הזכורות והאהובות - הפרסומת של ועדת הבחירות עברה את אחוז החסימה
  
 
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
גידי הכבאי עושה זאת שוב: הפרסומת לבזק אינטרנט הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
  
 
הפרזנטורים של לאומי קארד קרן מור ויובל סגל /  צילום: רפי דלויה
סקר הפרסומות: לאומי קארד - הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-800 אלף שקל, אך למרות ההשקעה הוא לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
  
 
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע: גידי הכבאי לבזק אינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת של בזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • שיעורי זכירות לקמפיין נמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%
  
 
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת לאינטרנט של בזק - המושקעת, האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הסערה התקשורתית סביב רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו, לא פגעה בינתיים בקמפיין החדש בכיכובה, והוא מדורג במקום השלישי באהדה ובמקום הרביעי בזכירות
  
 
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע
בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 475 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 30