גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הפרסומות הזכורות והאהובות

עוד כתבות

דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: יח"צ

גם בדירוג הפרסומות: במקום פסח - חג באווירת הקורונה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר גם השבוע ושומרת על המקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות • הפרסומת של סלקום TV עם אודי כגן מצליחה לשמור על ההובלה במדד הפרסומות האהובות

דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: יח"צ

החיים בחסות: הקורונה כובשת את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: כל עשר הפרסומות שנכנסו השבוע למדד הן סביב הקורונה • מזרחי טפחות – הזכורה ביותר; סלקום TV – הכי אהובה

מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

מה שבטוח: חברות הביטוח כובשות את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של ביטוח ישיר עם מורן אטיאס • אסי עזר ובן זוגו מככבים בפרסומת האהובה ביותר - של AIG

עומר אדם בפרסומת לאופטיקנה / צילום: יח"צ

המלכה של השכונה: אופטיקנה – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת בכיכובו של עומר אדם • בראש האהודות: AIG

מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: זוכרים את מורן אטיאס, אוהבים את רשף לוי

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר • הפרסומת לקוטג' תנובה היא האהובה ביותר • ואיזו פרסומת היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף?

רשף לוי בפרסומת לקוטג' תנובה / צילום: יח"צ

ממש לא טריוויאלי: קוטג' תנובה – הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל

שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: מדברים עם שוקה, משקיעים בקורונה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: צילום מסך מיוטיוב

גילה אלמגור מכתתת רגליים: 9 מיליון - הפרסומת הכי זכורה ואהובה בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לקוטג' תנובה היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

בנק לאומי / איל יצהר

הפרסומת לבנק לאומי - הזכורה ביותר השבוע; מפעל הפיס - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל

קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר ו-9 מיליון עדיין בראש הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: ביטוח ישיר שוב הכי זכורה, 9 מיליון שוב הכי אהובה • הפרסומת החדשה של מפעל הפיס, בכיכובם של ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן, היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-966 אלף שקל

נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל

קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד

קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?

קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

שבוע גוב: הפרסומת של בזק מככבת בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס • הפרסומת היא גם האהודה ביותר השבוע

תשעה מיליון / צילום מסך

פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה

גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל

דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

בנג בנג בום: הפרסומת ל-yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר • ומה היה הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית?

דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

הפרסומת של yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה יוצאת דופן שעומדת עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון שקל • הפרסומת האהובה ביותר השבוע - תאגיד מיחזור האריזות תמיר

דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

סקר הפרסומות: דניאלה פיק ו-yes כבשו את הצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - כרטיס פליי קארד של אל על עם השקעה של 1.2 מיליון שקל

נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה השבוע, דלתא - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - סלקום TV עם השקעה של 1.2 מיליון שקל

נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל