התנהגות צרכנים הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

מחקר: ביקורת חיובית מעלה ב-46% את הנכונות לבצע רכישה

מחקר של חברת אאוטבריין מעלה כי ביקורת טובה גם מעלה דרמטית את המודעות הבלתי נעזרת למותג ולמוצר

רועי גולדנברג 02.12.2013

עמדה: אתם צרכנים אתם? אתם סמרטוטי טוקבקים בכיינים

אז משיח לא בא – צפוי. הוא גם לא מצלצל – ברור. אבל הציבור מטומטם ועל כן הציבור משלם – זה כבר באמת פתטי ■ אורית-קלייר ארזי כועסת, והפעם עליכם

אורית-קלייר ארזי 28.05.2013

55% מהצרכנים בישראל: כוחנו התחזק השנה

כך עולה ממחקר שביצע מכון ברנדמן ■ חוסר האונים של הצרכן חמור במיוחד מול משרדי הממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית

אפרת אהרוני 28.02.2013

מניפולציות חושיות שמשנות הרגלי צריכה

רובנו רואים בעצמנו צרכנים נבונים, שעושים סקר שוק ומתייחסים בספקנות לפרסומות ■ אבל האם אנו מצליחים לזהות את הפעמים שאנחנו קונים קרואסון רק כי הריח שיגע אותנו, או אוכלים מהר-מהר רק כי הרעש במסעדה מפריע לנו?

ספיר פרץ 12.12.2012

ברחובות מוציאים 15,815 שקל בחודש - 13% מעל שאר הארץ

נתוני הלמ"ס: בתל-אביב מוציאים הכי הרבה על שכר דירה - 3,552 שקל בחודש ■ ההוצאה לנפש בתל-אביב היא הגבוהה ביותר - 6,841 שקל לחודש ■ שיעור הבעלות על דירות בישראל עומד על 68.8%, בעוד שרק 26.3% גרים בשכירות

שירות גלובס 21.10.2012

מחקר: המשבר הכלכלי ארוך ועמוק מדי; הצרכנים מבוהלים

מרבית הצרכנים בשווקים העשירים חשים חרדה וחוסר ביטחון ומתקשים לחסוך - כך קובע הסקר השנתי של BCG, שנערך בקרב כ-22,000 צרכנים ב-16 ארצות

גיא קצוביץ' 25.07.2012

כוח הקנייה של הצרכן החרדי - 10.5 מיליארד שקל בשנה

הצרכן החרדי ידוע כמי שמקפיד על הוצאותיו, הרבה יותר מהצרכן החילוני ■ עם זאת, בשנים האחרונות חלה עלייה בצריכת מותגים במגזר ■ מה צריכים המשווקים לעשות כדי לא לפספס את הפוטנציאל העצום הטמון במגזר החרדי?

ספיר פרץ 20.07.2012

מחקר: אם יכפילו את ההון שלכם, האם תרגישו עשירים?

לפי תיאוריית "העושר הכפול", כדי להרגיש עשירים אנשים צריכים להכפיל את ההון שלהם או הכנסתם, ללא תלות בעושר או ברמת ההכנסה ■ תיאוריה זו קיבלה משנה תוקף, באמצעות מחקר חדש שערכה חברת Fidelity

משה גולן 19.07.2012
ועידת MAD | ועידת MAD

עדי יופה: "אנחנו בעידן המוצר ולא בעידן המותג"

במסגרת דיון בכנס MAD, שעסק בדמות הצרכן המפוכח אחרי המחאה, הסכימו המשתתפים כי ניתן עדיין למכור ולהרוויח - אך קודם יש להחזיר את אמון הצרכן

אילנית חיות 16.07.2012

מחקר: המוח האנושי מגיב לדוד המלך ולאייפד באותה צורה

במסגרת המחקר, כאשר אנשים צפו במותגים חזקים כגון אייפון, הארלי דיווידסון, פרארי ומותגים נוספים, המוח שלהם רשם את אותה תגובה בדיוק כאשר הם צפו בדמויות תנ"כיות

משה גולן 18.06.2012

שנה מאז חרם הקוטג': 37% מהצרכנים קונים פחות תנובה

סקר "פאנלס" עבור "גלובס" חושף שינוי בהרגלי הצריכה: מאז פרצה המחאה הצרכנית, כמעט מחצית מהישראלים משווים יותר מחירים בין חנויות ובין מוצרים ומקפידים יותר לקנות ברשתות מוזלות ■ יותר משליש מהם עדיין לא סלח לתנובה

אפרת אהרוני 11.05.2012

שינוי בהרגלי הצריכה: 45% קונים פחות בעקבות המחאה

כך עולה ממחקר מקיף שערך בנושא פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה

אפרת אהרוני 15.01.2012

תחת ענן האינטרנט

צרכנים יודעים יותר פרטים על המוצר מאשר איש המכירות הכי מקצועי וותיק בחנות

דן חן 21.12.2011

אלימות, זעם - וסמלי סטטוס: מלחמת המעמדות, גירסת השופינג

לבזוז חנות בשביל סמארטפון? לרסס גז מדמיע בשביל פלייסטיישן? סוציולוגים מצביעים על דפוס חדש בתרבות הצריכה: זעם ותסכול הנובעים מחוסר יכולת לרכוש סמלי סטטוס מתרגמים לאלימות

ורד קלנר 01.12.2011

פרויקט מיוחד: מה מאפיין את הרגלי הצריכה של המגזר הרוסי?

מחקר מיוחד שנערך עבור ערוץ 9 מגלה: 20 שנה אחרי שעלו לארץ, הרגלי הצריכה של העולים הוותיקים מבריה"מ לשעבר מתחילים לשקף שילוב של הרגלי צריכה רוסיים וישראליים גם יחד

יניב מגל 30.08.2011

המחאה בשטח: 34% מפחיתים בקניות, 25% מחרימים חברות

עקב המחאה על יוקר המחיה, אצל הצרכן הישראלי מתגלים שינויים בהרגלי הצריכה: עפ"י סקר של מכון רותם TRI עבור "גלובס", כ-34% רוכשים פחות, ו-60% מחפשים מוצרים זולים יותר

אפרת אהרוני 18.08.2011

   1234   

   נמצאו 56 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988