התנהגות צרכנים הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

מחזירים ומרוויחים

החוק שיחייב להחזיר כסף בתמורה להחזרת מוצרים דווקא ייטיב עם הסוחרים - ובגדול

גבריאל אסולין 18.07.2010

עקב תקנות ההחזר הכספי: 20% יחזירו יותר, 25% יקנו יותר בקלות מוצרים יקרים

כך עולה מסקר שערך מכון רותם TRI עבור "גלובס" בעקבות תקנות ההחזר הכספי שאושרו אתמול ■ מנהל המכון, אריה רותם: "ברור שיהיו כאלה שינצלו לרעה את החוק, אבל מדובר במיעוט של המיעוט"

אפרת אהרוני 07.07.2010

מה אנו מתפתים לקנות בתור לקופה - והאם באמת אנו צריכים את זה?

בתור לקופה אנחנו זורקים לעגלת הקניות עוד כמה פריטים כמעט מבלי לחשוב - ומייקרים את ההוצאה בעוד כמה עשרות שקלים ■ "גלובס" בדק אילו מוצרים מעמידות הרשתות ממש ליד הקופות - וכמה זה עולה לנו

אפרת אהרוני 29.04.2010

סקר: הצרכנים בישראל מסתייגים מההתנפלות על סניפי H&M

מכון רותם ‏TRI‏: רק 11% מהישראלים מתכננים לבקר ברשת ■ הסניף השלישי של ‏H&M‏ ייפתח מחר בחיפה

אפרת אהרוני 14.04.2010

המשותף לגינדי, שופרסל וטויוטה

הדולר מטפס בנחת, והאירו מתדרדר כמצופה. הטור, לפיכך, יוקדש השבוע לצרכן הישראלי

יוסי פרנק 15.02.2010

שוקולד מתוצרת שופרסל

ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון

שמחה סיגן 05.11.2009

רק מה שצריך

הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו

אביחי מיכאלי 03.11.2009

המיתון החדש - קווים לדמותו

שלא יבלבלו אתכם המסעדות המלאות והקניון ההומה - הוא כאן המיתון, רק שונה

חיים ונציה 21.06.2009

   1234   

   נמצאו 56 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988