ויאקום בחדשות

סוכן חדשות
 
טל גרנות / צילום: רמי זרנגר
הוט חתמה על שיתוף-פעולה עם ענקית המדיה העולמית Viacom
מדובר בהסכם להפקה משותפת והפצה של תכנים • בנוסף, הוט תנסה לחדור לשוק הבריטי באמצעות פלטפורמת My5 - שירות הסטרימינג החינמי של ערוץ Channel 5 • מנכ"לית הוט: "הפקות המקור שלנו יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם"
  
 
אודי מירון / צלם: איל יצהר
אודי מירון צפוי למכור את ענני תקשורת בכ-150 מיליון שקל
מירון: "לא לקחנו סיכונים, הלכנו להפקות בינלאומיות ולעולם הדיגיטלי. היינו ילדים טובים והתפתחנו, אבל הבורסה אכזבה - אז יצאנו ממנה"
  
 
אודי מירון, חוג בית של אופיר אקוניס / צילום: איל יצהר
ויאקום רוכשת מנית מיעוט בקבוצת ענני תקשורת
ענני תקשורת, שבבעלות אודי מירון, מייצגת כבר היום בישראל את המותגים הגדולים של ויאקום, ובהם ניקלודיאון ו-MTV ■ ויאקום מחזיקה בין היתר ברשת CBS האמריקאית ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 15.6 מיליארד דולר
  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מחקר: אצל הילדים הטלוויזיה עדיין מנצחת את הטאבלט והסמארטפון
לפי מחקר עולמי של ויאקום, לכשליש מהילדים יש מכשיר טלוויזיה משלהם, ו-42% מהם צופים בטלוויזיה 2-5 שעות ביום
  
 
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו
התוכן הוא (עדיין) המלך: קווים לדמותם של צופי הטלוויזיה
למרות פלטפורמות הצפייה השונות, מחקר של ויאקום מגלה כי התוכן הוא שמכריע במה נצפה ■ 60% מהישראלים חושבים שהתוכן הטלוויזיוני המוצע היום הוא הטוב ביותר אי-פעם ■ וגם: איך ילדים מחליטים איזה תוכן ראוי לצפייה?
  
 
ענני תקשורת
ענני תקשורת תייצג את המרצ'נדייז של ויאקום בישראל
בין ערוצי הטלוויזיה מבית ויאקום: ערוץ ניקלודיאון, ערוץ קומדי סנטרל וערוץ MTV
  
 
איגוד השיווק ו-teenK יערכו כנס לפתרונות שיווק לבני-נוער
בכנס שייערך ב-16 באוקטובר יוצג מחקר על ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים בתקופת ההתבגרות, וייערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים
  
 
לראשונה: סדרה ישראלית תעלה בבריטניה עם דיבוב לאנגלית
סדרת הנוער "החממה" של ניקלודיאון ב-yes נמכרה לערוץ ניקולודיאון הבריטי
  
 
בכיר בויאקום: "אנחנו בוחנים איך לפתח את MTV ישראל"
בוב באקיש, נשיא ומנכ"ל רשתות המדיה הבינלאומיות של ענקית המדיה ויאקום, מסביר איך הפורמט "ג'רזי שור" כובש את העולם, מה הסיכוי שתוכנית כמו "דיילי שואו" תעלה לאוויר בישראל, ומה הפוטנציאל ליצוא של תוכניות ישראליות
  
 
צרו איתנו קשר *5988