וידאו בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
פייסבוק וידאו/ צילום: שאטרסטוק
חדש בפייסבוק: זה מה שיקרה לווידאו ברשת החברתית
עפ"י דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", הרשת החברתית מתכננת להשקיע בשנה הקרובה כמיליארד דולר בתוכן וידאו מקורי, כחלק מהפיכתה לשחקן מרכזי ביצירת תוכן וידאו ברשת
  
 
פייסבוק / צילום: רויטרס
פייסבוק מחזרת אחר יוצרי תוכן וידאו לפלטפורמת Watch
ענקית הטכנולוגיה השיקה בשבוע שעבר שירות מתחרה ליוטיוב ■ מודל התשלום יהיה חלוקה בהכנסות מפרסום, אך חלק מהמו"לים כבר קיבלו הבטחות לסכום מינימום, ולסוכנויות בהוליווד הוצעה השתתפות של עד 3 מיליון דולר לפרק
  
 
מסך תצוגה של LG/ צילום: יחצ
אור לגויים: מוצרי וידיאו ואודיו חדשניים לשוק הארגוני
תערוכת האודיו-וידאו וציוד התצוגה המקצועי InfoComm היא המקום הנכון לזהות בו את החידושים האחרונים בתחום
  
 
innoVi / צילום: יח"צ
פיתוח ישראלי: ניתוח וידיאו בזמן אמת עם מנוע חיפוש מהיר
סטארט-אפ האבטחה הישראלי Agent Vi, המספק ניתוחי מעקב וידיאו, משיק את "innoVi לערים חכמות"
  
 
Huffington Post Live / צילום: מסך
מדריך מקוצר ליוצרים: מה למדנו ממלחמת הווידאו
בעוד יוטיוב, פייסבוק והפבלישרים ברחבי העולם נאבקים על הצפיות בווידאו, אנשי התוכן תוהים איזה וידאו כדאי להם לייצר
  
 
פייסבוק /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
צפו: השינוי הדרמטי בפייסבוק שעלול לעצבן את כולם
ברשת החברתית הפופולרית בעולם הכריזו השבוע על שינויים בפיד, כשסרטוני הווידאו ינוגנו מעתה באופן אוטומטי עם סאונד כברירת מחדל ■ בקרוב גם תושק אפליקציה חדשה לטלוויזיות חכמות
  
 
עבודת הווידיאו "שטיח" של נבט יצחק, במלון ארטפלוס / צילום: אריק סולטן
הווידיאו ארט עושה את הפריצה שלו אל חלל הסלון הביתי
שטיח שמוקרן אל הרצפה, יצירות אמנות שמתחלפות על הקירות, אספנים שמצטיידים, ואמנים חדשניים שכבר מגלגלים אלפי דולרים
  
 
נועם לניר / צלם: איל יצהר
נכווה באפליקציה: אפליי של לניר משנה כיוון להפצת תכני וידאו
לאחר האכזבה ממיזם Kibo, חברת אפליי חתמה על הסכם עקרונות עם יזם חיצוני לפיתוח פעילות הפצת תוכן וידאו בפלטפורמות מסחריות, טכנולוגיות ודיגיטליות
  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מחקר מקיף של אריקסון: העתיד של הטלוויזיה כבר כאן
הצפייה בווידאו דרך המובייל מתעצמת ובאה על חשבון הצפייה בטלוויזיה ■ אלה הרגלי הצפייה של הצרכנים בעולם
  
 
שער של מגזין TIME / צלם: יחצ
טיים פורצת את גבולות המגזינים: משיקה שירות סטרימינג חינמי
מו"לית המגזינים מנסה להיכנס לתחום הצומח של פרסום בווידאו ■ השירות יציע שידורים חיים 24 שעות ביממה ו-5 שעות שבועיות של תוכניות מקוריות ותוכניות מאתרי אינטרנט ומארכיוני טיים
  
 
בן גירון ושוקי אברמוביץ' / צילום: איל יצהר
סומוטו קונה את Meme Video בסכום של עד 13 מיליון דולר
MV פעילה בתחום המדיה והפרסום הדיגיטלי, והאלגוריתמים של החברה מבצעים אופטימיזציה של מחיר שטחי המדיה הדיגיטלית
  
 
הפלטפורמות בהן פעילה וונטייז / צילום: מצגת החברה
וונטייז חותכת את מחיר ההנפקה ב-40%: תנסה לגייס 31 מ' ש'
מפיצת תוכני ה-VOD, שקיוותה להפוך להנפקה הראשונית הראשונה של 2016 בתל אביב, מכוונת כעת להנפקה לפי שווי של 120 מיליון ש' "לפני הכסף"
  
 
זיו שינפלד/ צילום:  יח"צ
50 אלף צפו בשידור פייסבוק לייב באירוע של מיקרוסופט ישראל
סוכנות השיווק הדיגיטלי Z Digital House הפיקה את השידור ■ "זה היה מהלך מתבקש"
  
 
Hoophoop יונה קולינס, ירדן מדיצ׳י, אסף קאשי / צילום: יחצ
הסטארט-אפ הישראלי Hoop גייס 2 מ' ד' לסרטוני וידאו חברתיים
האפליקציה של החברה מאפשרת למשתמשים ליצור ולהשתתף בשרשורים של סרטוני וידיאו משותפים עם חברים ומשתמשים נוספים
  
 
דיוקן עצמי / צילום: יח"צ - בן יוסטר
הציור הישראלי ממציא עצמו מחדש - בעידן הדיגיטל
אמנות המבוססת על משחקי וידאו ואינטרנט; אנציקלופדיה בוטנית של צמחים דמיוניים; התבוננות בחיי היומיום; ומבט מחאתי על השוליים החברתיים ■ אחרי שהעידן הדיגיטלי איים לחסל אותו, הציור הישראלי ממציא את עצמו מחדש ■ ניתוח G
  
 
Face2Face, טכנולוגיה לעיצוב הבעות פנים בווידאו בזמן אמת / צילום: וידאו
צפו: המוצר שמערער לחלוטין את אמינות השידורים החיים
בעזרת תוכנה חדשה ואמצעים פשוטים יחסית, ניתן היום לשנות את הבעות הפנים ותנועות השפתיים של כל דמות מצולמת ואף להכניס לה מילים לפה ■ כך נראית טכנולוגיית "הוצא מהקשרו" - גרסת הטלוויזיה
  
 

   123456789    >

   נמצאו 142 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988