וידאו בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
61% מבני-הנוער העבירו צפייה בתוכניות טלוויזיה לאינטרנט
כך עולה מסקר teenk ■ כ-40% מהנוער מבלים יותר משעה ביום בצפייה בתכני וידיאו ברשת ■ teenk מעלה ערוץ אינטרנט חדש, שיכיל תוכן גולשים ותוכן שיווקי, בהשקעה של 100 אלף דולר
  
 
מודאגים ממה שהילדים עושים בפייסבוק? שירות שיסייע לפקוח עין
SafetyWeb מאפשר להורים לנטר את הפעילות של הילדים שלהם בזירה החברתית בזמן אמת, מבלי להתערב באופן ישיר ■ וגם: פלטפורמת הימורים חברתית בה ניתן ליצור התערבות כספית על כל נושא או אירוע מבוקש
  
 
דן חן
דן חן
מחפשים במה
קובי אריאלי הביע במוסף "פירמה" את דעתו על בלוגרים ויוצרי וידיאו באינטרנט. הוא טועה
בגיליון "פירמה" שיצא בשבוע שעבר יצא קובי אריאלי נגד רמתם המוגבלת של הבלוגרים ויוצרי הווידיאו באינטרנט. קיבלתי 400 מילים כדי להגיב ...המשך
  
 
אתר Flix ישיק מיזם לקידום יוצרי סדרות באינטרנט
המיזם הוא מעין קרן לתכני אינטרנט, שתציע תמיכה מלאה ליוצרים צעירים המבקשים ליצור תוכן מקורי שאינו יכול לחיות בפלטפורמה אחרת מלבד האינטרנט ■ המיזם כולל שיתוף-פעולה עם פרויקט "המעבדה" של ערוץ ביפ ואתר mako
  
 
יום הולדת 5 ל-YouTube: עדיין מפסיד - אך מאוד פופולרי
אתר שיתוף קבצי הווידיאו שינה את האופן שבו צורכים ומשתפים סרטים ברשת - אך אינו מצליח לעבור לרווח
  
 
מי עדיין ממשיך להשתמש בפקס, מקרן שקופיות וטלפון ציבורי?
בזמן שהטכנולוגיה מתקדמת, יש אנשים שנשארים מאחור. ה-SMS הפך לאמצעי תקשורת טריוויאלי לגמרי, אך יש אנשים שעדיין מתעקשים להשאיר הודעות במוקד ביפר ■ אילן פרידלנד, מנכ"ל ביפר תקשורת: "נסה לשלוח SMS לכל תושבי הצפון ועוטף עזה על נפילת טילים, ויש סיכוי טוב שחלק מההודעות יגיעו באיחור שבין חצי שעה ליום"
  
 
סוף תקופה באופטיבייס: מוכרת עסקי הווידיאו ב-8 מיליון דולר
לאחר 20 שנה בעסקי הטכנולוגיה נכנסת אופטיבייס לתחום הנדל"ן המניב ■ הכניסה לתחום הנדל"ן והקונסולידציה בתעשיית הווידיאו שמו את פעילות הווידאו של אופטיבייס "על המדף", גם אם לא באופן רשמי
  
 
כוח הווידיאו: טכנולוגיה ליצירת פרסומות מתוחכמות שמתעדכנות כל הזמן
הטכנולוגיה של חברת Dynamic Video מאפשרת למשווקים באינטרנט למנף את הכוח של הווידיאו כאמצעי למשיכת גולשים ולהפוך אותם לרוכשים בפועל, תוך מזעור העלויות
  
 
מנכ"ל לוגיה: "הפרסום בסלולר גילגל השנה 10 מיליון שקל"
קובי מרנקו בכנס השנתי של איגוד האינטרנט: "מתוך 400 מיליון גולשים בפייסבוק - 100 מיליון עושים זאת באמצעות הסלולר" ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "בעולם הווידיאו המקוון נוצרה הזדמנות גדולה למותגים"
  
 
"שנת 2010 היא רק ההתחלה של שוק הווידיאו באינטרנט"
כך אמר ג'ייסון קילר, מנכ"ל Hulu, בכנס ה-DLD במינכן ■ "אין קטע וידיאו אחד ב-Hulu שלא משולבים בו פרסומות, בין אם מדובר בתוכן חדש או ישן" ■ "אנחנו מקדימים בהרבה את התחזיות שלנו להכנסות"
  
 
התשובה הסינית ל-Hulu: חברת Baidu משיקה אתר לתכני וידיאו
האתר של "גוגל הסינית" יציע לגולשים צפייה בתכנים מוגנים בזכויות יוצרים, על-פי המודל של אתר הווידיאו האמריקני הפופולרי Hulu
  
 
מבט ל-2020: כך תשנה הטלוויזיה את פניה בעשור הבא
בעשור הקרוב תשתנה צריכת הטלוויזיה ■ אנליסט, פסיכולוג ומומחה לתקשורת אינטראקטיבית משרטטים עולם של מסרים פרסומיים בכל מקום, תוכן שיעבור גלובליזציה ומדורת שבט שתורכב טכנולוגית ולא דרך מנהלי תוכניות
  
 
"וול סטריט ג'ורנל": יוזמה חדשה לאפל - וידיאו בתשלום למנויים
השירות עשוי להתחרות בחברות הכבלים והלוויין האמריקניות ■ עפ"י הדיווח, אפל נמצאת במו"מ עם CBS ודיסני על שיתוף-פעולה, שבמסגרתו תציע ללקוחות תוכניות טלוויזיה שיפיקו CBS ודיסני, תמורת מנוי חודשי
  
 
הסקייפ של הווידיאו: Giraffic משפרת את הצפייה בתוכני וידיאו ברשת
חברת הסטארט-אפ הישראלית מציעה טכנולוגיה להעברת והפצת תוכן באינטרנט, שמאפשרת איכות גבוהה בצפיה בתוכני וידיאו ברשת, ופותרת את בעיית זמן הטעינה של קטעי הווידיאו (באפרינג) - תוך צמצום עלויות
  
 
טכנולוגיה בהילוך אחורי
הפחתת תכונה אחת במוצר כדי להפחית את מורכבותו עשויה להביא לעלייה במכירות
  
 
פלאפון תאפשר הורדת סרטים באורך מלא למכשירי הסלולר
במסגרת הפורטל של פלאפון ניתן יהיה להוריד שורה של סרטי קאלט ישראלים באורך מלא לצפייה ממכשיר הסלולר, במחיר של 3.90 שקלים לסרט
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 142 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988