וידאו בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
וורן לי: "זה לא הוגן להאשים רק את אנשי ההון סיכון"
בתחילת העשור היו אלו חברות התקשורת האופטית והאינטרנט, שגייסו יותר מוקדם ונפלו כשמשבר הדוט.קום פרץ ■ עתה, לי - שותף בקרן קיינן פרטנרס, מסמן את הווידיאו באינטרנט
  
 
אירופה וארה"ב: 8% צורכים תכני וידיאו באמצעות האינטרנט באופן פיראטי
הנזק הגדול ביותר נגרם עד כה לתעשיית המוזיקה, שעדיין לא מצליחה לייצר מקור הכנסה חלופי לירידה במכירות התקליטורים
  
 
בלוקבסטר צונחת ב-22.3% במסחר המאוחר: פיספסה את הצפי בשורה העליונה והתחתונה
רשת הווידיאו והבידור צופה ירידה בהכנסות ברבעונים הבאים, אך שומרת על הערכה קודמת שפירסמה לגבי התחזית השנתית ■ רווחיה נפלו ברבעון הראשון ב-40% ל-27.7 מיליון דולר; ההכנסות ירדו ב-20%
  
 
מנכ"ל רדוויז'ן: "התשתיות שלנו זה הליווי'ס של היום - הכלים ההכרחיים שמאפשרים לחברות אחרות לחפש זהב"
כשהוא מנסה להפוך את המחשב האישי שלנו לטרמינל של תקשורת וידיאו, בועז רביב לא מפסיק להיות אופטימי: "אנחנו יכולים לייצר עוד הרבה ערך לבעלי המניות בתור חברה עצמאית"
  
 
YouTube הבינה את הפוטנציאל: הוסיפה את טוויטר לאופציית ההשתתפות בקבצי וידיאו
בהתחשב בכמות המבקרים באתר טוויטר בימים אלה, מסרה YouTube כי היא הוסיפה את טוויטר לאופציות ההשתתפות בקבצים שלה, כך שמשתמשי YouTube יכולים לשלוח בקלות קבצי וידיאו לטוויטר
  
 
הוידיאו הסלולרי מחפש גלגל הצלה - וכנראה ימצא אותו בתחום הפרסומי-עסקי
ההתחלה היתה מבטיחה: חברות הסלולר היו משוכנעות כי שיחות הווידיאו יהיו להיט ויקדמו את שירותי הדור השלישי ; בפועל, למרות העלות הנמוכה - הלקוחות מסתפקים בשיחות טלפוניות רגילות
  
 
אמימון גייסה 7 מיליון דולר כתחמושת לתחרות על העברת וידיאו דיגיטלי
כך נודע ל"גלובס" ; בכך משלימה החברה, שמפתחת מודם להעברת וידיאו בין התקני זיכרון או מולטימדיה לבין מסכי LCD, סבב גיוס בהיקף של 17 מיליון דולר ; עד כה גייסה אמימון 46 מיליון דולר
  
 
לראות ביחד, להיות לחוד: SeeToo מאפשרת לחלוק סרטונים בלי להעלות אותם לרשת
"יצירת וצריכת הווידיאו במגמת עלייה מתמדת, אולם כל דקת וידיאו מחייבת כ-100 מגה-בייט נפח אחסון, והעלאת קטע וידיאו לשירותי וידיאו כדוגמת YouTube יכולה להימשך זמן רב"
  
 
ארה"ב: עלייה שנתית של 34% בצפייה בווידיאו באינטרנט
כך עולה מסקר שערכה comScore ; במהלך נובמבר 2008 צפו גולשי האינטרנט בארה"ב ב-12.7 מיליארד סרטוני וידיאו ברשת ; הודות לפופולריות של YouTube זוכים גוגל ואתריה במקום הראשון במדד שכיחות הצפייה
  
 
לידיעת חובבי הקריאה: אתר BookSprouts מציע לכם מועדון קריאה מהבית
וגם: קשה לכם לעקוב אחר מבול קטעי הוידיאו שמועלה ל-YouTube ? שירות חדש שנקרא Video-Alerts מתיימר לסייע למשתמשים רשומים לפלס את דרכם בריבוי תוכני הווידיאו ולמצוא את התוכן שמעניין אותם
  
 
עוד דינוזאור נקבר: ה-DVD הרג לבסוף את כוכב הווידיאו
אחרי תקופה ארוכה של גסיסה איטית, קלטות הווידיאו נפרדות מהעולם ומשאירות את השטח ל-DVD, לבלו-ריי ולשאר הטכנולוגיות הדיגיטליות
  
 
קרב ההישרדות של הבלו-ריי: הנשק - מכשירים וכותרים אינטראקטיביים
יצרני מכשירי הבלו-ריי נאבקים ביישומי הדור האחרון של האינטרנט, שמאיימים לגזול את זמן הצפייה מהטלוויזיה
  
 
ב-2012 יצפו בווידיאו באינטרנט 190 מיליון איש - 88% מהגולשים האמריקנים
כך לפי מחקר חדש שפרסמה חברת eMarketer ; מחקר אחר, שערכה חברת TDG, הצביע על כך שב-2013 תוכני וידיאו ארוכים יהיו אחראים ל-69.4% מההכנסות מפרסום, בהשוואה ל-41.6% ב-2008
  
 
הוליווד מככבת על מסך המחשב: יותר אמריקנים צופים בווידיאו מקוון
עפ"י מחקר של ABI ריסרץ', מספר הצרכנים שצופים בווידאו על גבי המחשב הוכפל בשנה האחרונה
  
 

<    123456789   

   נמצאו 142 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988