ויסוצקי בחדשות

סוכן חדשות
 
אייס טי ויסוצקי / צילום מסך מאתר החברה
הרגשתם טעם לוואי בויסוצקי אייס טי? החברה קראה לריקול
חשש לטעם לוואי בבקבוקי חליטת ויסוצקי ICE משקה תה ירוק טעם לימונית לואיזה באריזת 1.5 ליטר המיועד לשימוש עד 7/6/19 • הציבור מתבקש לא לצרוך את המוצר, ובמקביל החברה פועלת לאסוף את המוצר מנקודות המכירה
  
 
רוני ויינשטיין מנכל ויסוצקי / צילום: יונתן בלום
מנכ"ל ויסוצקי לשעבר יידרש להעיד האם החברה גבתה מחיר מופרז על תה ירוק
זאת במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף של 150 מיליון שקל שהגיש שותף לשעבר של ויסוצקי, בטענה כי היא גובה מחיר מופרז עבור תה ירוק • רוני ויינשטיין יידרש להתייצב בבית המשפט לחקירה נגדית בנוגע לתצהיר שהגיש בשם החברה
  
 
שרי אריסון / צילום: ורדי כהנא
שרי אריסון רוצה לפחות רבע מיליארד שקל עבור "מלח הארץ", אך בשוק מעריכים כי שוויה נמוך בהרבה
השבוע הוגשו ההצעות הראשוניות במכרז למכירת יצרנית המלח הפועלת מעתלית ומאילת • גורמים שהתעניינו ברכישה מעריכים כי שווי החברה עומד על 150 מיליון שקל לכל היותר, בשל רווחיות נמוכה וחוסר ודאות לגבי עתיד קרקעות המלח באילת • בקבוצת אריסון טוענים כי לא ימכרו במחיר הנמוך מהערכותיהם
  
 
נילי צור לתפקיד מנכ"לית קבוצת ויסוצקי / צילום: סיון פרג'
לא רק המלח: ויסוצקי מעלה גם את מחירי התה בכ-8%
החברה תעלה את המחירים מיד לאחר חג הסוכות • ההתייקרות מצטרפת אל העלייה במחירי החלב, האורז, הטונה, הפירות וירקות
  
 
מוצרי מלח מפוקחים ולא מפוקחים
מלח הארץ מייקרת את מוצריה ב-7%, לראשונה זה 5 שנים
גל ההתייקרויות במזון לא עוצר: חברת ויסוצקי, שמפיצה את מוצרי מלח הארץ, הודיעה לקמעונאים על העלאת מחיר • לפי החברה, העלאת המחירים מתבצעת על רקע "התייקרות ניכרת בתשומות הייצור, בעלויות האנרגיה, שכר העובדה, ההובלה, חומרי אריזה ועוד" • ההתייקרות תיכנס לתוקף אחרי החגים
  
 
איל וינברג / צילום: יונתן בלום
מויסוצקי ליינות ביתן: סמנכ"לים חדשים ברשת השיווק
שני מנויים בקבוצת יינות ביתן לתפקידי סמנכ"ל הסחר והשיווק וסמנכ"ל הכספים • המינויים החדשים, נתי בר ואיל וינברג, היו בכירים בקבוצת ויסוצקי
  
 
רוני ויינשטיין מנכל ויסוצקי / צילום: יונתן בלום
מנכ"ל ויסוצקי רוני וינשטיין פורש; יעמוד בראש חברה ליבוא מזון
זאת לאחר 13 שנים בתפקיד ■ וינשטיין לא יעזוב את הקבוצה, וביחד עם ויסוצקי הוא יעמוד בראש חברת יבוא חדשה למוצרי מזון ממותגים, תוך שימוש בפלטפורמת המכירות וההפצה של הקבוצה
  
 
סודה סטרים / צילום: יוטיוב
מדד הפרסומות המדוברות בנובמבר: קמפיין סודהסטרים בראש
בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2
  
 
מוצרים עתירי רווח / צילום: יח"צ
עובדים על הצרכנים: 660 שקל לק"ג תה ירוק, 260 שקל לק"ג מסטיק
יצרניות מזון משתמשות בחוזק המותג ובגודל האריזה וכדי למכור מוצרים במחירים גבוהים במיוחד ■ בכיר לשעבר בתעשיית המזון: "זו קטסטרופה לצרכן. רווחיות מטורפת"
  
 
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי
למרות המחיר: רוב הצרכנים נאמנים למותגים שהם מכירים
גם אם בשנים האחרונות הצרכן הישראלי השתחרר במידה מסוימת מהצורך להיצמד למותגים, על המדף בסופר עדיין מככבים השמות המוכרים שגורפים את רוב הקופה - גם אם מחירם גבוה במאות אחוזים ממחיר המותגים המקבילים
  
 
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום
למה גילה לא מכריז על ג'ילט, קנור, ויסוצקי ומטרנה כמונופולים?
ג'ילט מחזיקה ביותר מ-90% ממכירות מכשירי הגילוח; ויסוצקי - 80%; קנור - 77% שליטה; מטרנה - 74%; וזה לא הכול ■ כל עוד הן לא מוכרזות כמונופולים, אתם הצרכנים לא יכולים להגיש נגדן תביעות ■ ניתוח / אילנית חיות
  
 
תה ויסוצקי לילדים/ צילום: יחצ
חברת ויסוצקי נכנסת לראשונה לקטגוריית הילדים
משיקה סדרה חדשה תחת השם "ויסוצקידס" - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין
  
 
הסתיים הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי לחצי חינם
המותג ויסוצקי נעדר ממדפי רשת השיווק במשך מספר חודשים, אך בחצי חינם טענו כי ההיעדרות לא פגעה במכירות קטגוריית התה
  
 
קטגוריית התה הירוק: ויסוצקי יקרה יותר ב-69%-87%
הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי וחצי חינם נמשך כבר 8 חודשים, וברשת השיווק טוענים כי לא נרשמה פגיעה במכירות התה ברשת, וכי המחיר לצרכן דווקא ירד
  
 
ויסוצקי: נשלש את מחזור המכירות של לחמי ל-200 מיליון שקל
ויסוצקי רכשה באחרונה את מאפיית לחמי, ובכוונתה לנגוס במשווקים ברשתות
  
 
רשת מחסני כמעט חינם: להכריז על ויסוצקי מונופול
רשת השיווק מכריזה מלחמה על יצרנית התה המובילה: "ויסוצקי היא מונופול בשוק התה החם, והיא עבדה על הממונה בפעם הראשונה שהוא בדק את השוק"
  
 

   123    >

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988