חטיפים הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
חטיפי BEKIND  / צילום: שני מוזס, גלובס
הסכם הפצה | בלעדי

הזיכיון להפצת מותג החטיפים BeKind עובר משטראוס למרס

חדירתו של מותג החטיפים הניו-יורקי לשוק המקומי נכשלה, אולם כעת ענקית השוקולד והחטיפים מרס תנסה להחזיר אותו למדפים • עד כה חטיף בודד עלה 10 שקלים. בכמה הוא יימכר עכשיו?

שני מוזס 06.01.2020
מעדן יופליי של תנובה הקשית מחכה במכסה / צילום: שני מוזס, גלובס
ענף המזון | ניתוח

מוכנים לשלם על הנוחות: הצרכנים נוטשים את האריזות המשפחתיות ונוהרים לאישיות

עפ"י סטורנקסט, בסיכום 2019 ניכרת ירידה או סטגנציה רוחבית במכירות מוצרים משפחתיים כמו בקבוקי שתייה קלה וקרטוני חלב גדולים • במקביל ניכרת צמיחה במוצרים לצריכה אישית כמו משקאות קלים בבקבוק קטן, משקאות חלב או חטיפים ומתוקים מוקטנים

שני מוזס 26.11.2019
חטיף קורני / צילום: שני מוזס
הסכם הפצה | בלעדי

דנשר וחטיף קורני נפרדים; ההפצה תעבור לחברת סידס

זאת אחרי 24 שנה • מבחינת סידס מדובר בבשורה חיובית לאחר שאיבדה את ההפצה של חטיף מארס לפני כשנתיים • קורני הוא השחקן החמישי בגודלו בקטגוריית חטיפי הדגנים עם נתח שוק של 8%

שני מוזס 03.10.2019
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
חטיפים | בלעדי

ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של שטראוס

יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2018
חטיפי אנרגיה/ צילום: שאטרסטוק

שטראוס ווילי פוד משיקות חטיפי בריאות בקטגוריית פרימיום

הספקיות מנסות להצמיח את השוק באמצעות הרחבת הקטגוריה עם מוצרים שנחשבים לבריאים יותר מחטיפי הדגנים הנמכרים כיום • משקלם גבוה יותר, והם נמכרים באריזות שקופות, כדי לייצר תחושה של שקיפות ברכיבים ושל מוצר עם ערך מוסף

שני מוזס 30.04.2018
שסטוביץ מגייסת את רפורמת סימון המזון של משרד הבריאות

רק בריאות: הנשק של שסטוביץ במלחמה מול אסם ושטראוס

שסטוביץ משיקה גרסה בריאה יותר של קראנצ'וס, הנושאת כיתוב שלפיו הוא עומד בתקנות משרד הבריאות ■ "מוקדם לקבוע איך תשפיע הרפורמה על הרגלי הקנייה של הצרכנים, אם היא תהפוך מוצרים או מותגים מסוימים ללא רלוונטיים"

שני מוזס 07.11.2017
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר

ייצוגית: רכבת ישראל גובה מחיר מופרז על מזון ושתייה במכונות

לטענת התובע, לאור עמלה גבוהה שגובה הרכבת מזכיין המכונות האוטומטיות בתחנות, ששיעורה מגיע ל-47% - הנוסעים, שהם בבחינת צרכן שבוי, משלמים מחיר מופקע על משקאות וחטיפים הנמכרים במכונות

מיכל רז-חיימוביץ' 30.07.2017
ביסלי/ צילום: יחצ

מחטף החטיפים

היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק

אילנית חיות 21.11.2016
דוריטוס/ צילום:יחצ

שטראוס: דוריטוס - "הקטנו את האריזה, הורדנו את המחיר"

אריזות דוריטוס קטנו בתכולתן ב-7%, ושטראוס הורידה את המחיר לקמעונאים ב-15% ■ כך, הקמעונאים לא יכולים לגרוף את הורדת המחיר לכיסם

מיכל רז-חיימוביץ' 29.06.2016
מדפי אסם חטיפים / צילום: תמר מצפי
אסם | לפני כולם

רשות ההגבלים בודקת: אסם עברה על חוק המזון?

בכמה רשתות הוצבו סטנדים של אסם ובהם מוצרי החברה בלבד, והרשות בודקת אם אסם התערבה בהקצאת שטחי המדף ואם קיבלה בלעדיות במדפי המכירה הרגילים ■ אסם: "מקפידים בעקביות על יישום החוק"

אילנית חיות 13.06.2016
מדפי אסם חטיפים / צילום: תמר מצפי

יקר? קנו בזול

גם הצרכנים "אשמים" בפרמיות המופרכות של החטיפים

אלי ציפורי 12.06.2016
חטיפים / צילום: יחצ

בעקבות קמפיין משרד הבריאות: כמה מלח זה יותר מדי?

אילו נזקים אנחנו עלולים לגרום לעצמנו אם נצרוך יותר מדי נתרן (או פחות מדי)? ■ "גלובס" שם את הנתרן על המוקד ומגלה כי גם במקרה הזה הוויכוחים בעולם הרפואה גדולים

גלי וינרב 11.06.2016
מלח הארץ / איור תמיר שפר

מלח הארץ

אחרי איראן, חמאס וחיזבאללה, ישראל מצאה אויב חדש: ביסלי בצל

דרור פויר 11.06.2016

פרופר: "עמישראל צמח על במבה - והוא חי, בריא ונושם"

יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"

שירות גלובס 07.06.2016
מדפי אסם חטיפים / צילום: תמר מצפי

משרד הבריאות קורא ליצרניות להפחית את המלח בחטיפים

במשרד הבריאות אומרים כי התבטאותו של השר ליצמן נגד רשת מקדונלד'ס נאמרה במסגרת מהלכים שנוקט המשרד כדי להקטין את צריכת המזון המתועש

אילנית חיות 13.04.2016
איציק אברכהן / צילום: סיון פרג' יחצ

שופרסל: הגענו ל-40% בבשר; נסתער על החטיפים המתוקים

אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"

שירות גלובס 01.12.2015

   1234   

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988