חסויות בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
אנדי מארי / צלם: רויטרס
חוזה החולצה של אנדי מארי: 4.5 מיליון ליש"ט
הטניסאי יפרסם על מדי המשחק שלו את ענקית הפנסיה; ההסכם יחליף את זה שיש לסקוטי עם הרויאל בנק אוף סקוטלנד (1.5 מיליון ליש"ט בשנה)
  
 
פפסי: ספונסרית הספורט הגדולה באמריקה
לפי מחקר של IEG, פפסי הוציאה 355 מיליון דולר ב-2013 על פרסום באמצעות הספורט האמריקאי ■ כמה בזבזה תעשיית הרכב על חסויות?
  
 
המוצר החדש שמפרסם מסי: קורקינט חשמלי
הכוכב ישמש בשלוש השנים הבאות כפרזנטור של חברת Easy2 ההולנדית, יצרנית מותג הקורקינטים Dutch Space Scooter
  
 
קרח חם: כמה שווה שוק הספונסרשיפ של ה-NHL?
למרות השביתה של 2012/13, למרות שה-NFL, ה-NBA וה-MLB יותר פופולריות - בליגת ההוקי קרח עולות מדי שנה ההכנסות מחסויות
  
 
"לזכייה של מכבי יש ערך של מיליוני דולרים עבור אלקטרה"
מכבי ת"א קיבלה מהספונסרית הראשית שלה בונוסים מיוחדים עבור הזכייה ביורוליג, אבל גם נותנת החסות רשמה רווח מיתוגי נאה
  
 
רגולציית ההימורים שתמחק 90 מיליון ליש"ט מהכנסות הפרמיירליג
בכדורגל האנגלי מודאגים: ועדת הפיקוח על ההימורים בבריטניה פסקה כי מאוגוסט, היא תעניק רישיונות פרסום רק ל"סוכנויות שמתכתבות עם הצרכן הבריטי"
  
 
NBA: הספונסרים נוטשים את הקבוצה של הבעלים הגזען
אחרי ההתבטאויות של דונלד סטרלינג נגד שחורים, 4 מפרסמים של לוס אנג'לס קליפרס החליטו לברוח; מערך החסויות מכניס לה 30-50 מ' ד' בשנה
  
 
פונים לדור הצעיר: מפרסמים בארה"ב חזרו להשקיע בפסטיבלי מוזיקה
המפרסמים צפויים להשקיע השנה 1.34 מיליארד דולר בחסויות לפסטיבלים שונים
  
 
מה מושך חברות להשקיע מיליונים בחסויות ספורט עממי?
למרות שאין חשיפה בטלוויזיה או קהל צופים נרחב, החברות טוענות שהפופולריות הגואה של הספורט העממי והחיבור לערכים של בריאות, מצדיקים את ההשקעה
  
 
התאילנדים ימשיכו לעשות מסאז' לחשבון העו"ש של אברטון
קבוצת הפרמיירליג ומותג הבירות התאילנדי צ'אנג האריכו את ההתקשרות הפרסומית ביניהן בשלוש עונות נוספות, בהסכם שיוכל להגיע ל-16 מיליון ליש"ט
  
 
מתחילים לעבוד: ריו 2016 בדרך לגיוס 80% מיעד ההכנסות מספונסרים
תקציב הוועדה המארגנת של אולימפיאדת הקיץ יעמוד על 3 מיליארד דולר, כש-50% מהסכום אמור להגיע מנותני החסות
  
 
בברזיל יודעים לעשות עסקים על חשבון הנבחרת; בספרד לא כל כך
ההתאחדות הברזילאית מגייסת כמעט 40 מיליון אירו בשנה עבור פרסום על מדי האימון של הנבחרת הלאומית; אצל אלופת העולם מסתפקים ב-3.5 מיליון בלבד
  
 
למה לא משתלם לפרסם על מדים של קבוצות כדורגל
מחקר חדש בגרמניה מצא: רוב האנשים לא מצליחים לזהות מי הן הספונסריות הראשיות של קבוצות הבונדסליגה - אפילו כשמדובר על חברות גלובליות מוכרות
  
 
המשחק של העם? רק 37 אלף כרטיסים לגמר האלופות נשמרים לאוהדים
אופ"א הודיעה כי תחלק למשחק, שייערך באצטדיון האור בליסבון - 24 אלף כרטיסים למוזמניה ■ פורד תפסיק לפרסם בצ'מפיונס ליג בסוף העונה
  
 
אזרבייג'אן תמשיך לפרסם את עצמה באמצעות אתלטיקו מדריד
תמשיך להעניק חסות לקבוצת הצמרת הספרדית עד סוף העונה הבאה; החוזה הראשוני בין הצדדים היה שווה 12 מיליון אירו לשנה וחצי
  
 
הרבה נייקי, הרבה מפרץ פרסי: מי שולט על שוק הספונסרשיפ בכדורגל
נייקי תהיה אחראית על 39% מההכנסות העונה ב-5 הליגות הבכירות מחסויות הלבשה ■ חברות מהמזרח התיכון משלמות הכי הרבה בממוצע פר-עסקה
  
 

<    5678910111213141516171819    >

   נמצאו 490 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 31

צרו איתנו קשר *5988