טואלטיקה בחדשות

סוכן חדשות
 
סניף רשת BE פארם של שופרסל באילת / צילום: שיר גולני
מנסה לשפר את הרווחיות: שופרסל תחל לאחד את פעילות הסחר שלה עם Be
ספקים בתחום מוצרי הצריכה עודכנו בשבוע האחרון כי Be תאחד את רוב פעילות הסחר שלה עם שופרסל • שופרסל: "פועלת ליצירת סינרגיה מירבית בין הרשתות"
  
 
משה בר סימן טוב/ צילום: ליאור מזרחי
שנתיים לאחר שנגנזה רפורמת התמרוקים חוזרת

הרפורמה שאמורה להקל את הרגולציה על מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה חוזרת לשולחן הדיונים אחרי עבודת מטה של משרד הבריאות שנמשכה שנתיים 

  
 
בקבוקוני טואלטיקה של רשת המלונות הייאט / צילום: הייאט
גם רשת הייאט נרתמת למאבק בפלסטיק: תוציא את בקבוקוני השמפו מחדרי המלון
רשת בתי המלון הכריזה כי תוותר על בקבוקוני הפלסטיק שהיא מחלקת לאורחים בחדרים (שמפו, סבון, קרם גוף וכו') ותחליפם בבקבוקים גדולים, בדומה למהלך שרשתות אחרות הצהירו כי יישמו
  
 
וול מארט / שאטרסטוק
כך זרעה וולמארט פאניקה ובלבול בשוק סבוני הכלים האמריקאי
פרוקטר אנד גמבל הודיעה לרשתות שיווק כי היא לא יכולה לייצר די סבונים • בתגובה הציבה וולמארט שלטים בחנויות רבות שלה שמזהירים מפני "מחסור ארצי באספקה" • "האם וולמארט ממציאה את זה, או שבאמת יש מחסור ארצי בסבוני כלים?", שאל חשבון אחד בטוויטר
  
 
מדד המותגים: טואלטיקה וניקיון / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס
הדירוג: אלה המותגים המובילים בענף הטואלטיקה ומוצרי הניקיון
גם בתחום הטואלטיקה נרשמו התייקרויות בשנה האחרונה, אבל בניגוד לשוק המזון והמשקאות, שבו העלאות המחירים הביאו לירידה ענפית - קטגוריות טיפוח הפרט והמוצרים לבית דווקא נהנו מצמיחה ריאלית
  
 
טואלטיקה במשביר לצרכן/  צילום: שני מוזס
המשביר לצרכן סוגרת את מחלקות הטואלטיקה בסניפיה
ההחלטה התקבלה על רקע השחיקה של מחלקות הטואלטיקה את הרווחיות של הרשת, התחרות שמציעות קמעונאיות נוספות בענף והיחלשות כוח הקנייה על רקע המכירה של רשת ניו-פארם (כיום Be) לשופרסל • עם זאת, בחלק מהסניפים יישארו דוכני בסט סלרס ליד הקופות
  
 
שמוליק נבון מונה  כמנכ"ל אס. סי ג'ונסון ישראל / צילום: פלורין קארין
שמוליק נבון מונה למנכ"ל יבואנית מוצרי הניקיון אס.סי ג'ונסון
אס.סי. ג'ונסון ישראל היא יבואנית בתחום הטואלטיקה של מותגי ניקיון • נבון יחליף בתפקיד את רווית קלוד, ששימשה כמנכ"לית החברה בשנתיים האחרונות
  
 
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אחרי הירידות בחודש מרץ הציבור חזר לקנות בפסח: גידול של 20% במכירות הטואלטיקה
מנתוני סטורנקסט עולה כי המכירות הכספיות של הקמעונאיות בשוק מוצרי הצריכה גדלו בחודש שעבר ב-380 מיליון שקל, הודות לחג הפסח • מנגד, המכירות הכספיות של תנובה, יצרנית המזון הגדולה בשוק, ירדו ב-53 מיליון שקל מתחילת השנה, זאת לצד שחיקה של 5% בנתח השוק שלה
  
 
גדעון קרסני / צילום: רון שטיינבלט
ספאנטק צופה המשך ירידה במכירות ברבעון הראשון; המניה צונחת 12% לאחר פרסום הדוחות
יצרנית הבדים הלא-ארוגים, שנמצאת בשליטת ניסן תעשיות של יחזקאל ניסן, דיווחה היום על תוצאות כספיות חיוביות ב-2018, עם רווח נקי שנתי של 41 מיליון שקל • עם זאת, לדברי ספאנטק, מאז דצמבר 2018 מסתמנת ירידה בביקושים בארה"ב • הרווח הנקי ברבעון הרביעי צנח ב-35% בהשפעת תשלומי מס
  
 
סופרמרקט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
שינוי ברשימת המוצרים שעליהם תחול חובת הצגת מחיר ברשתות
הרשימה המעודכנת, שתיכנס לתוקף בשבוע הבא, כוללת כעת גם מוצרי הגיינה לנשים, טמפוני או-בה ותחתוניות של המותג אולוויז יחד עם משחות שיניים של קולגייט, דאודורנט גברים של ג'ילט ודיאודורנט נשים של דאב • הרעיון של הצגת המחיר במדפים הוא להפעיל לחץ על הורדת המחיר בארץ לרמה של המחירים באירופה
  
 
ג'ילט / צילום: שאטרסטוק
השוואת מחירי הטואלטיקה: למי טוב השיימינג הזה?
בסימון מוצרי הטואלטיקה שמחייב משרד הכלכלה, יש יותר מדי חורים • פרשנות
  
 
אלי כהן  / צלם:  שלומי יוסף
"צו השיימינג" מתרחב: ג'ילט, אולווייז, דאב וטמפקס יקרים מדי
שורת מותגים התווספה לרשימת משרד הכלכלה • הצו דורש מרשתות השיווק לפרסם על המדף את הפער במחיר בין ישראל לבין מדינות אחרות בעולם
  
 
לנור / צילום: יחצ
פרימיום בכביסה: המותג לנור משתלט על חמישית מהקטגוריה
3 שנים אחרי שפרוקטר אנד גמבל הפסיקה לשווק בישראל את מותג הכביסה לנור, היא כובשת מחדש את שוק מרככי הכביסה ומשתלטת על חמישית מהמכירות בקטגוריה, זאת עפ"י נתוני נילסן שהגיעו לידי "גלובס"
  
 
אלי כהן / צילום: איל יצהר
צו סימון המחירים הביא להוזלת מוצרי טואלטיקה ב-8% בממוצע
כך טוענים במשרד הכלכלה ובמועצה לצרכנות • צו סימון המחירים כולל בשלב זה 7 מוצרים, בהם משחות שיניים של קולגייט, 3 מוצרי דאודורנט לגברים של ספיד סטיק וג'ילט וכן דאודורנט נשים של דאב • משרד הכלכלה והמועצה לצרכנות מסבירים כי מחירי מוצרי הטואלטיקה זולים ברשתות המזון ביחס למחירים ברשתות הפארם
  
 
נייר טואלט של סנו / צילום: יחצ
לא רק קימברלי קלארק: גם סנו מייקרת את מוצרי הנייר

ההתייקרות לצרכן תורגש בכיס כבר בתחילת השבוע הבא, כאשר ככל הנראה גם כאן מדובר במוצרים כמו נייר טואלט, נייר סופג וטישו • המותג של סנו בקטגוריות הללו נקרא "סנו סופט"

  
 
נייר טואלט "טישו" קלינקס, קימברלי קלארק / תמונה: שאטרסטוק
לא רק הפרימיום: עלייה של 10% במוצרי נייר בקימברלי-קלארק
ההתייקרות מתייחסת למותגים לילי, מולט וניקול, ולפי הערכות העלייה במחיר לצרכן תנוע בין 9%-12% • הסיבה למהלך, לפי קימברלי-קלארק: עלייה במחירי חומרי הגלם ובראשם עלייה מתמשכת של כ-50% במחיר התאית
  
 

   12345    >

   נמצאו 73 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988