טלוויזיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
ארץ נהדרת, ספיישל קורונה / צילום: קשת
טלוויזיה | ניתוח

הטלוויזיה הישראלית בקורונה: החולים, המחלימים והמתחסנים

משבר הקורונה קיבע סופית את מעמדה של קשת כמדורת השבט החדשה בישראל - ובה בעת הבליט את הגיבנת הכלכלית והאסטרטגית שנושאת על גבה המתחרה רשת • ולמה ייתכן מאד שהתאגיד דווקא ייצא נשכר מהמגפה? • "גלובס" עם סקירה מתחייבת ותחזית לא בהכרח קודרת

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2020
גומורה / צילום: באדיבות הוט

המאפיה האיטלקית, מלחמת וייטנאם והקומיקאי הגדול בארה"ב: חמש המלצות צפייה

המאסטר פיס, הישראלית, הדוקומנטרית, המרתקת והחשובה. המלצות בינג' מנחמות

שי גולדן 27.03.2020
בוריס ג'ונסון / צילום: רויטרס

רשות התקשורת בבריטניה: מכירה בהשפעות הקורונה, תומכת בגופי השידור

סוכנות התקשורת הממשלתית של בריטניה, Ofcom, מודיעה כי תתמוך יחד עם הממשלה בגופי השידור על רקע "האתגרים התפעוליים והכלכליים כתוצאה מנגיף הקורונה" • בין היתר צפויות הקלות רגולטוריות: "ננקוט בגישה פרגמטית לאכיפה במהלך תקופה זו"

דוד ורטהיים 25.03.2020
משחקי הכס / צילום:יחצ

תנועת הצופים: 5 המלצות בינג' קלאסיות לצפייה עכשווית

המשטרתית, המלכותית, הסטנדאפיסטית, הפנטסטית והגדולה מכולן • 5 המלצות בינג' קלאסיות לצפייה עכשווית

שי גולדן 21.03.2020
אולפן החדשות של רשת / צילום: יח"צ

בחזרה לאולפן: חברות החדשות השקיעו מיליונים בחלון הראווה שלהן. מי המנצחת?

חדשות 13 השקיעה כ-14 מיליון שקל באולפן החדש, וחדשות כאן 11 - למעלה מ-20 מיליון שקל • האם ההשקעה השתלמה?

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2020
המאבק של קנזו / צילום :  באדיבות נטפליקס

בינג' אין ג'פאן - על הסדרה "המאבק של קנזו" ("גירי/האג'י")

"המאבק של קנזו"- קופרודוקציה של "נטפליקס", ה-BBC והטלוויזיה היפנית - היא סדרה ראויה ומותחת, אך מוחמצת

שי גולדן 22.02.2020
נתי כהן/  צילום: כדיה לוי

משרד התקשורת מונע מבזק להשיק שירות טלוויזיה

המשרד סבור כי שירות טלוויזיה שיסופק ע"י בזק יפגע במתחרותיה ויאפשר לה למכור חבילות שירות הנוגדות את חובת ההפרדה המבנית החלה עליה

גד פרץ 26.01.2020
ירון צפדיה / צילום: איל יצהר
ניופאן | ראיון

"העולם נמצא בקצה הגל הקוריאני, והגל הבא הוא הסיני"

פורטפוליו עם ירון צפדיה, מנכ"ל משותף בניופאן, על גלגוליו של העסק המשפחתי, על הימים בפוליטיקה ועל הקשר העסקי עם הסינים

ליאת רון 25.01.2020
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
קשת 12 | ניתוח

קשת 12 יוצאת למהלכים דרמטיים בשוק התקשורת. מה עומד מאחוריהם, ומהם הסיכונים?

ערוץ הטלוויזיה החזק בישראל מקדם במקביל שני מהלכים שעשויים לייצר טלטלה בשוק התקשורת ולהוות מנועי צמיחה לחברה • מהם הסיכונים בהקמת N12 ובחבירה לאקספון?

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
מהפכת הסטרימינג ששינתה את מערכת היחסים שבין הגופים המשדרים לצופים תלך ותעמיק - 2030 במדיה ופרסום / איור: איל אונגר, גלובס
ישראל 2030 | ניתוח

מדיה ופרסום ב-2030: הענקיות ישלטו, הגופים המקומיים יתמחו, והעיתונאים דווקא לא ייעלמו

מהפיכת הסטרימינג שינתה לחלוטין את מערכת היחסים שבין הגופים המשדרים לצופים שלהם • בעוד עשור סביר שרוב התוכן בעולם יופק ויוגש ע"י גופים אלה • הטכנולוגיה תיכנס גם לקריאטיב ותשנה את ההגדרה המוכרת לנו למושג "משרד פרסום" • ומה יעלה בגורל העיתונות? • פרויקט מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2020
אבי ניר / צילום: תמר מצפי

האיש שמלהטט בין הפקות בינלאומיות, רייטינג וסדרות איכות

אבי ניר, מנכ"ל קשת, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד

דוד ורטהיים 27.12.2019
פרומו לסדרה "חטופים" / צילום: ערוץ 2, יח"צ

הניו יורק טיימס: "חטופים" היא הסדרה הבינלאומית של העשור

ה"ניו יורק טיימס" בחר את הסדרה חטופים שיצר גידי רף לקשת במקום הראשון ברשימת הסדרות הבינ"ל של העשור • "חטופים" בגרסתה המקורית בעברית, הייתה לסדרה הישראלית הראשונה ששודרה בפלטפורמת הסטרימינג הולו

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2019
סוף הפאקינג עולם / צילום: יחצ

"סוף הפאקינג עולם": תיעוד מבריק של חברה ושל דור

"סוף הפאקינג עולם" היא הרהור פילוסופי מבריק על מקומו של האדם בחברה מתפוררת

שי גולדן 14.12.2019
מתוך הסדרה "מראדונה במקסיקו" / צילום: באדיבות פורום פילם

נרקומן של צומי: הסדרה "מראדונה במקסיקו" היא שברון לב

בסדרה "מראדונה במקסיקו", הפער בין דייגו שבתחתית החיים לבין המיתוס שהיה, דוקר בעיניים ומרסק את הלב

שי גולדן 06.12.2019
טלוויזיה חכמה/צילום: shutterstock

קניתם טלוויזיה חכמה חדשה? ה-FBI מזהיר שאולי היא עוקבת אחריכם

ה-FBI אומר שעברייני סייבר יכולים גם להשתלט על טלוויזיות חכמות ללא אבטחה, ולפגוע בפרטיות או בהון של משתמשים תמימים

שירות גלובס 03.12.2019
סדרות ריאליטי ברשת וקשת / צילום: יח"צ
רייטינג | ניתוח

החורים, הכשלים והעיוותים: כל מה שלא ידעתם על מדידת הרייטינג החדשה

ב-1 לינואר תתרחש היסטוריה עם שינוי שיטת מדידת הרייטינג לכזו שכוללת גם את הצפייה בדיגיטל • אבל המוצר שקשת ורשת מוכרות למפרסמים איננו צפייה בתוכן, אלא חשיפה לדקות פרסום • המשמעות: הפסד של עשרות מיליוני שקלים למפרסמים כתוצאה מפרסום לא אפקטיבי

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 629 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 40

צרו איתנו קשר *5988