יגאל שמיר בחדשות

סוכן חדשות
 
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ
קקטוס הזהב מחכה לפובליסיס: התחרות תידחה לספטמבר
בימים אלה מגבש איגוד חברות הפרסום את ועדת הקקטוס, שאמורה לעבור מחדש על התקנון ולבחון אם נדרשים שינויים ■ בשלב זה מסתמן כי יגאל שמיר , ששימש בשנים האחרונות כיו"ר הוועדה, אינו מעוניין להמשיך ■ לאחרונה נעשתה פנייה ליורם לוי, אך הוא עדיין לא החליט
  
 
יוזנט רביד / צילום: איל יצהר
מנכ"לית יהושע TBWA: "מרגישה לא נוח עם קמפיין שולה זקן"
עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית משרד הפרסום שיצר את הקמפיין לרשת אורבן בכיכובה של זקן, הכתה על חטא במסגרת פאנל בוועידת ישראל לעסקים, שעסק בין היתר באחריות החברתית שיש למשרדי פרסום ולמפרסמים
  
 
יגאל שמיר / צילום: שלומי יוסף
הפרסומאי יגאל שמיר בתובנות על צניעות ומגבלות הכוח
בקרוב יתנוסס שמו על דלת אחד ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, שייקרא מאותו רגע "גליקמן-שמיר-סמסונוב" ■ בריאיון לרגל השדרוג הוא מונה את השיעורים שלימדה אותו התעשייה ואיך "כשמציעים לך 50% - כנראה שזה 50% מכמעט כלום"
  
 
קמפיין דיסקונט/ צילום:יחצ
פרסום אותנטי: בכירים בענף מסבירים איך עושים את זה נכון
מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש
  
 
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב
פובליסיס רוכשת 51% מפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב
הסוכנות העולמית רוכשת את מלוא החזקותיו של דני נטלר וכן חלק מהחזקות השותפים, שיישארו פעילים לפחות עוד 5 שנים ■ שם המשרד ישתנה לגליקמן-שמיר-סמסונוב
  
 
קמפיין חברתי בפסטיבל קאן/ צילום: יחצ
פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים
פסטיבל הפרסום בקאן מתקרב ■ יגאל שמיר, שופט בתחרות, מתאר איך אפשר למצוא נקודות אור מבין 40 אלף עבודות
  
 
יוסי לובטון / צילום: תמר מצפי
"לדור הצעיר יש חיישן בולשיט. כשמוכרים לו סיפור, החיישן נדלק"
שיווק מסורתי, קד"מ, פרסומות בפריים-טיים: כל האלמנטים האלה עוברים מהפך אמיתי ■ האם הדיגיטל הוא עדיין חלק נפרד או שהוא כבר מוטמע לחלוטין בתוך עולם השיווק, ומה חלקו של הסיפור בהצלחת המותג? ■ דיון בוועידת MAD
  
 
"אנו מנהלים את האגו שלנו יותר טוב מהמקובל בענף"
משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב זינק במחצית השנה האחרונה היישר אל החמישייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל ■ בראיון ל"גלובס" מסמן יגאל שמיר, שותף ומנהל הקראייטיב הראשי במשרד, את מקורות ההצלחה
  
 
אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על בכירי ענף הפרסום?
כולם יודעים לזמזם "איזה זיפ שותים היום", גדלו על "עוגת עלית את אפית" וזוכרים את הגרסה הראשונה של "הקרב על המילקי" ■ אבל אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על הבכירים בענף הפרסום? ■ "גלובס" מציג: בחירת הפרסומאים
  
 
יורם לוי: "הקקטוס איבד רלוונטיות כי הוצאנו החוצה את המפרסמים"
לוי אמר את הדברים במסגרת במפגש מיוחד של ענף הקריאייטיב שנערך אמש
  
 
"הקלות שבה מחליטים לעצור קמפיין לא תעלה על הדעת"
המחאה החברתית חשפה בפני הצרכנים את הכוח שבקולקטיב ■ כיצד צריכים הפרסומאים לפעול בימים שבהם כל קמפיין עלול לעלות על המוקד?
  
 
הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"
מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא
  
 
מגמה: השימוש בפרילנסרים בענף הפרסום הולך ותופס תאוצה
נכנס מכרז חשוב? הבריף בלתי פציח? הלקוח תובעני? שכירת פרילנסרים לפרויקטים נקודתיים הפכה בשנים האחרונות למקובלת ■ האם המיתון יעצור את זה?
  
 
"בוקי נאה יכול לקבל היום כ-150 אלף שקל על קמפיין"
כל המתמודדים ב"הישרדות VIP" לקחו בחשבון את הדחיפה לקריירה בעקבות התוכנית ■ ואכן, סקר שערך ערוץ 10 מראה את העלייה החדה במודעות לסלבס שנמצאים על האי ■ "ההכנסה של סלבס אחרי ריאליטי עולה ב-50%-30%"
  
 
מתי מותר למנהל לשקר ומהם השקרים הנפוצים ביותר?
שלא לציטוט מנהלים בכירים מודים שרק מנהל לא-חכם יימנע משימוש בשקר ככלי לניהול עובדים ■ "איך כל זה מתיישב עם מינוח "מנהיגות אותנטית" שמככב כיום בספרות הניהול?
  
 
יגאל שמיר: "פופולרי לא בהכרח מתנגש עם איכות"
שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"
  
 

   12    >

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988