ישראל מתייבשת בחדשות

סוכן חדשות
 
רננה רז / צילום: מסך
סקר הפרסומות: רננה רז חוזרת למודעות של הישראלים
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השישי ברציפות שהפרסומת לבזק מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 970 אלף שקל - של הוט
  
 
הפרסומת המדוברת ברשת השבוע: באג דיוטי פרי עם קובי פרץ
Twisted Fly: מרבית השיחות ברשת אודות הפרסומת עסקו במצבו המשפטי של הזמר המככב בקמפיין
  
 
אייל גן-מור
אפשר להתחיל לבזבז מים
תהרגו אותי, אני לא מצליח להבין את הקמפיין החדש של "ישראל עדיין מתייבשת"
במשך שנים הצליחו לפמפם לנו שאנחנו מדינה בלי מים ושחייבים לחסוך. ואנחנו באמת מדינה בלי מים, וחייבים לחסוך. כל שנה הכינרת עולה, הכינ...המשך
  
 
"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
חברות השתלת דשא: קמפיין "ישראל מתייבשת" גרם לנו נזק כספי
טוענות כי הקמפיין הסב להן נזקים בסך של כ-850 אלף שקל, מאחר שלקוחות רבים ביטלו את הזמנותיהם נוכח הפרסומים של רשות המים ■ "אמירות כגון 'הקיץ לא נשקה את הגינות' מפי סלבריטאים הפכו לדבר שבשגרה"
  
 
רשות המים מתכננת גזירות: יוטל מס בצורת ויחולקו חסכמים ושעוני חול לאזרחים לבדיקת זמני המקלחת
הרשות מסרה על הצלחת הקמפיין "ישראל מתייבשת" ; מנכ"ל ארגון עובדי המים: "רשות המים שוב עושה עוד מאותו הדבר. לא החסכון של צרכנים פרטיים הוא שיפתור את משבר המים"
  
 
צרו איתנו קשר *5988