כרטיסי אשראי לישראל בע"מ (כאל) בחדשות - עמוד 18

סוכן חדשות
 
ישראכרט תנפיק ללקוחות מזרחי טפחות כרטיסי אשראי ממותגים
המהלך בולם את היכולת של כאל להנפיק בלעדית כרטיס ממותג לבנק ■ בשנה האחרונה חשו בישראכרט כי נרשמה שחיקה בנתח השוק שלהם בתוך מזרחי טפחות
  
 
מנכ"ל כאל: "גם הרבעון השלישי יהיה לא רע"
בועז צ'צ'יק על רווחי השיא שרשמה החברה ברבעון השני, 72 מיליון שקל: "לקחנו המיתון יותר ברצינות שהוא לקח את עצמו" ■ חברת כרטיסי האשראי הציגה גם עלייה במספר העסקאות ובהכנסות
  
 
רווחי כאל טיפסו ב-29%; ההפרשה לחומ"ס שילשה את עצמה
זאת, בין היתר, בשל גידול של 34% בתיק האשראי החוץ-בנקאי ל-1.96 מיליארד שקל ■ רווחי כאל הסתכמו ב-72 מיליון שקל ברבעון ■ מספר הכרטיסים הפעילים של חברת האשראי עמד בסוף יוני על 1.28 מיליון ■ הריבית הממוצעת למחזיקי כרטיס: 11.7%
  
 
נא להכיר: רונית פרוכטמן, שומרת הסף של ויזה כאל
גם אחרי 12 שנים בתחום, רונית פרוכטמן, ראש האגף לניהול סיכונים בויזה כאל, עדיין מתרגשת כשהיא מדברת על העבודה שלה ■ בראיון ל"גלובס" היא מסבירה מדוע צמצמו מאוד בחברה את האשראי העסקי, איך מחליטים שם למי להעניק אשראי ולמה הם גובים מהלקוחות ריבית כל כך גבוהה
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-618 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר
ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-753 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
  
 
בנק ישראל: לאחר הרפורמה - פועלים ולאומי הם הזולים ביותר
מהבנק נמסר כי מתחילת הרפורמה בעמלות חלה ירידה ממוצעת בשירותים בנקאיים נפוצים בשיעור שבין 24% ל-10% ■ כרטיסי האשראי של ויזה כאל המונפקים בבנק דיסקונט והבנק הבינלאומי הם היקרים ביותר
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-478 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-136 אלף דולר
  
 
חישגד של מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-417 אלף דולר
רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר
  
 
השחקן דני שטג יוביל סדרת קמפיינים לחברת Cal עבור סכום מוערך של 40 אלף דולר
זאת לצד פרזנטור החברה שי אביבי ■ הקמפיין הראשון, בהשקעה של 1.2 מיליון שקל, עלה בימים אלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס
  
 
המיתון הגיע לחברות כרטיסי האשראי: קיפאון בהיקף העסקאות ברבעון הראשון
היקף העסקאות ברבעון הראשון עמד על 38.1 מיליארד שקל - עלייה של 1.2% בלבד
  
 
בועז צ'צ'יק מנכ"ל כאל: "אנחנו יותר זהירים במתן אשראי צרכני"
כאל רשמה ירידה בקצב הצמיחה שלה ברבעון הראשון ■ הרווח הסתכם ב-57 מיליון שקל ההפרשות לחובות מסופקים גדלו ■ נרשמה קפיצה בהכנסות מפעילות סליקה באינטרנט
  
 
התנאים של בועז צ'צ'יק בכאל נחשפים: עלות שכר של 103 אלף שקל בחודש
במהלך 2008 נחתם עם צ'צ'יק הסכם שכר חדש ששיפר את תנאיו. מההסכם עולה כי עלות שכרו החודשי של צ'צ'יק תעמוד על 103 אלף שקל וכן נקבע מנגנון למתן מענק שנתי, מענק מיוחד לשנים 2008-2011 ומענק בגין הנפקה
  
 
לא שמעו על מחנק האשראי: חברות כרטיסי האשראי בישראל ממשיכות לפרוח
למרות מצבו הקשה של המשק והקשיים של המערכת הבנקאית, גם ב-2008 צמח שוק כרטיסי האשראי בקצב דו-ספרתי, והרווח הנקי שרשמו החברות - יותר מחצי מיליארד שקל - הוא הגבוה בכל הזמנים
  
 
בועז צ'צ'יק: "אם ב-2009 נצמח ברווח זו תהיה הצלחה גדולה"
ויזה כאל, בניהולו של צ'צ'יק, מסיימת גם את 2008 ברווח שיא של 215 מיליון שקל, ועם הכנסות של מיליארד שקל ; עלות שכרו של צ'צ'יק בשנת הדו"ח הסתכמה ב-3.8 מיליון שקל ; לחברה 1.24 מיליון כרטיסים פעילים
  
 

<    5678910111213141516171819    >

   נמצאו 294 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988