ליאו ברנט בחדשות

סוכן חדשות
 
צ'יטוס/   צילומים:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מתחזקים בשטראוס: ליאו ברנט יטפל בתקציבי צ'יטוס ודוריטוס
היקף התקציבים - כ-10 מיליון שקל • במקביל, ההתמודדות על תקציב המדיה של שטראוס עולה שלב: מצגות להנהלה ייערכו מחר
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard
מועמדויות נוספות למשרדים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן
הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות
  
 
שריפות יער באזור מאגר ניר עם / צילום: אייל פישר
מבשלת אלכסנדר מוציאה מהודרה מוגבלת של בירה עוטף עזה
כל החיטה לייצור הבירה נרכשה מחקלאי עוטף עזה, ששדותיהם הוצתו
  
 
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של שטראוס
יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard
7 פיינליסטים לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן
למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט
  
 
המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט
משרד הפרסום ליאו ברנט זכה בפרס בתחרות הפרסום של קאן
המשרד זכה בפרס "אריה הברונזה" בקטגורית שלטי חוצות • לקטגוריה ניגשו 2,620 עבודות, מתוכן עלו לשלב הסופי רק 180
  
 
המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט
פסטיבל קאן: ליאו ברנט פיינליסט בקטגוריית שילוט החוצות
המועמדות של משרד הפרסום הישראלי היא עבור העבודה "people not symbols" שיצר עבור עמותת נגישות ישראל
  
 
 המבורגר סופגניה ברגר קינג  / צילום: יח"צ
נחשף המוח שמאחורי המבורגר הסופגנייה של ברגר קינג
משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש
  
 
משרדי הפרסום של השנה
דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
  
 
אדם פולצ'ק / צלם: איל יצהר
הישג לפולצ'ק: תקציב ברגר קינג עובר לליאו ברנט
עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן
  
 
קניון עזריאלי / צילום: אסף לב
תקציב קבוצת עזריאלי צפוי לעבור מפובליסיס לליאו ברנט
תקציב הפרסום של עזריאלי, שהיקפו מעל 10 מיליון שקל, נחשב לתקציב עוגן בפובליסיס ■ לדברי בכירים, הדבר מבשר על צמצום עתידי של משרדי פובליסיס מארבעה לשלושה
  
 
מנכ"ל חוגלה-קימברלי, ארי מלמוד / צלם: יחצ
המיזוג בדרך? ארי מלמוד פורש מתפקיד מנכ"ל פובליסיס ישראל
בקבוצת פובליסיס נמנעו אמנם עד עתה ממיזוג ליאו ברנט ופובליסיס ישראל, אך פרישתו של מלמוד עשויה לזרז את מה שנחשב בשוק לתוכנית מגירה
  
 
עמי אלוש, סמנכל דיגיטל במקאן תל אביב / צילום: יחצ
עמי אלוש מונה למספר 2 במשרד הפרסום ליאו ברנט
אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א
  
 
עדי כהן מנכ"ל טיב טעם / צילום: לם וליץ
תקציב קבוצת טיב טעם עוזב את ליאו ברנט
תקציבי טיב טעם ועדן טבע מרקט, שהצטמקו בשנה האחרונה כמו יתר תקציבי הרשתות הקמעונאיות, ייצאו למכרז בשבועות הקרובים
  
 
גיא קלנר / צילום: יח"צ
סבב מינויי בכירים בקבוצת פובליסיס ישראל
אדם פולצ'ק ימונה למנכ"ל ליאו ברנט ■ גיא קלנר ימונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת פובילסיס
  
 
מטוס ארקיע /צלם: יחצ
מסתמן: תקציב הפרסום של ארקיע עובר לליאו ברנט
התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, נוהל בשנים האחרונות בדרורי-ארועטי-ברמן
  
 

   123    >

   נמצאו 38 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988