ליימן שליסל בחדשות

סוכן חדשות
 
טעמי הגליל./ צילום: איציק בן שושן
יבואנית הממתקים ליימן שליסל נכנסת לייצור מזון בריא: רוכשת מחצית מחברת טעמי הגליל
ליימן שליסל, שנחשבת לאחת מעשר חברות המזון הגדולות בישראל ומזוהה עם ממתקים כמו מנטוס ולואקר, רוכשת מחצית מההחזקות ביצרנית המזון מקריית שמונה • לפי הערכות, העסקה משקפת לטעמי הגליל שווי של כ-20 מיליון שקל
  
 
איל לפידות / צילום: תמר מצפי
הפניקס גדולה בביטוחי בריאות אך מאמינה בסיגריות ובממתקים
הפניקס יחד עם המתחרה ליימן שליסל ומפיץ התרופות דוד פורר רכשו מניות של חברת ההפצה גלוברנדס בעשרות מיליוני שקלים
  
 
ליימן שליסל / צילום:אייל פישר
ריקול לשוקולד של ליימן שליסל: "חשש להימצאות עש במוצר"
מדובר בטבלאות שוקולד צ'וקטה וצ'וקולטה מכל תאריכי התפוגה עד 6 בפברואר 2019 ■ "עקב מספר תלונות, החברה חוששת מאפשרות של מספר מועט של מקרי חדירת עש הקמח בנקודות המכירה השונות והמזווה הביתי, וזאת ללא יכולת שליטה של היצרן או היבואן"
  
 
ליימן שליסל / צילום:אייל פישר
רשות ההגבלים אישרה לליימן שליסל להפיץ מוצרי אסם-נסטלה
על רקע בדיקת הסדרי ההפצה בתחום המזון, הרשות אישרה את הסכם ההפצה במסגרתו מפיצה ליימן שליסל מספר מוצרי שוקולד מתוצרת נסטלה, המשווקים ע"י חברת אסמים המוחזקת ע"י אסם 
  
 
נוטלה ופררו
מחסור בשוקולד נוטלה; ליימן שליסל פיטרה 80 עובדים
חודש אחרי נטילת הזיכיון מליימן שליסל, שלוחת פררו רושה בארץ לא הגיעה להסכמים עם הקמעונאים, שמתלוננים על המחירים הגבוהים ■ התוצאה: מותגי החברה נעדרים מהמדפים
  
 
ליימן שליסל / צילום:אייל פישר
ליימן שליסל נכנסה לרשימת הספקים הגדולים לפי חוק המזון
המשמעות: איסור לסדר את המוצרים, להתערב במחיר, בשטח המדף ובהיקף הרכישות ברשתות ■ ואולם, לאחרונה אישר משרד הממונה לליימן שליסל פטור זמני מהאיסורים, בכפוף למגבלות, עד סוף יוני
  
 
תבליני מימון  / צילום: יחצ
ריקולים בשוק המזון: צ'ילי תבליני מימון ושוקולד מרסי
הסיבה לאיסוף אריזות צ'ילי גרוס 80 גרם של תבליני מימון: חשד לרמות גבוהות מהמותר של רעלנים ■ הסיבה לריקול של שוקולד מרסי: השמטת אזהרת האלרגיה לבוטנים ולאגוזים
  
 
שוקולד נוטלה   שוקולד פררו / צילום : יחצ
ליימן שליסל בדרך לאבד את זיכיון נוטלה ופררו רושה
החברה העולמית פררו רושה הודיעה לליימן שליסל על נטילת הזיכיון למותגים בישראל, ועפ"י הערכות היא תפתח שלוחה עצמאית בארץ ■ ליימן: "שתי החברות מסכימות כי לא ניתן להמשיך במודל שיתוף-הפעולה הנוכחי"
  
 
מנטוס / צילום: יחצ
יוניברסל מקאן ומדיה קום במכרז על נתח מליימן שליסל
החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה
  
 
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי
יצרן מזון ישראלי: "היבואנים חוגגים - ורק עלינו מתנפלים"
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
  
 
מנכ"ל מגה: "2014 לא הולכת להיות שנה קלה לאף אחד"
‎מוטי קרן אמר את הדברים בוועידת ענף המזון והקמעונאות של קבוצת שטיר ■ ליימן שליסל: "ההוזלה של מגה גורמת להרבה מהומות, אבל אסור לנו להתערב"
  
 
השקה מוצלחת: מסטיק מנטוס פגע באורביט וב-MUST
הנסיקה בנתח השוק של מנטוס חלה לאחר השקת מנטוס 3D בפברואר ■ מנטוס תפס את המקום הרביעי בשוק המסטיקים ומתכנן לתפוס את המקום השלישי
  
 
עוד התייקרות: גם מחיר שוקולד נוטלה עשוי לעלות
ליימן שליסל, יבואנית ממרח השוקולד: "הספק בחו"ל העלה לנו את המחיר" ■ בתוך כך, החברה עצרה את אספקת נוטלה לרשת שופרסל על רקע מחלוקת מסחרית
  
 
רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
  
 
תחקיר: כך מפתות יצרניות מזון בעלי מרכולים בטיסות לחו"ל
תחקיר "גלובס": קוקה-קולה, אסם, תנובה, שטראוס, טמפו ויוניליוור מטיסות את בעלי הסופרמרקטים לאירועים נחשקים בכל העולם, בתמורה לקידום מוצריהן ■ יעדי המכירות מעלים חשש לקידום של החברות הגדולות על חשבון המתחרים הקטנים
  
 
ליימן שליסל יוצאת במכרז על חלק מתקציב המדיה
היקף התקציב עומד על 3 מיליון דולר ■ המותגים העיקריים שייכללו במכרז: קליית גת, ורטרס אורגינל, מרסי, מנטוס ולואקר
  
 

   12    >

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988