לייף סטייל בחדשות

סוכן חדשות
 
נשים בשוק העבודה / שאטרסטוק
חפש את האישה: האם משקיעים גברים מפספסים את הפוטנציאל של הפמטק
נשים משתמשות יותר מגברים בשירותי רפואה דיגיטליים ומקבלות יותר החלטות הקשורות בהוצאות הבריאות של המשפחה, מה שהופך את שוק הפמטק (טכנולוגיות לשיפור בריאות האישה), לבעל פוטנציאל רווחיות גבוה • לפי דוח חדש של חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן, השוק הצומח הזה צפוי לגלגל 50 מיליארד דולר עד 2025, אבל רבים מהמשקיעים הגברים עדיין נרתעים
  
 
ניצן לביא / צילום: יחצ
התחרות ברשתות השיווק מתחממת: סופר-פארם נכנסת לתחום המזון בשותפות עם קוקה-קולה ישראל
יותר משנה לאחר שהחלה במכירה באונליין רשת הפארם תשקיע מיליוני שקלים בפלטפורמת המסחר המקוון ברינג ברינג ותחזיק בעד 25% מהמיזם לצד החברה המרכזית בשיעור זהה • מנכ"ל סופר-פארם: "במשך שנים חיפשנו שותף בתחום המזון"
  
 
כרטיס לייף סטייל / צילום: יחצ
סופר-פארם וישראכרט מחדשות את המועדון המשותף
סופר-פארם הצליחה לשפר את התנאים המסחריים מול ישראכרט בהסכם החדש שנחתם ל-7 השנים הקרובות
  
 
סניף סופרפארם / צלם: יחצ
מי נהנה מהפשרות בייצוגיות: הצרכן, הנתבעת או עורכי הדין?
המועצה לצרכנות יצאה נגד "פשרת הקופונים" שהושגה עם סופר-פארם, בטענה כי מדובר ב"הסדר מגוחך" ו"ניסיון לקידום מכירות של הרשת במקום פיצוי ראוי"
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם משיקה אתר קניות בהשקעה של 10 מיליון שקל
בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"
  
 
כרטיס לייף סטייל / צילום: יחצ
לקוחות לייף סטייל של סופר-פארם יקבלו גם הנחות בגולף ובסטימצקי
מדובר בשיתוף-פעולה קבוע, כשבמקביל מועדוני הלקוחות של גולף וסטימצקי ממשיכים לפעול בנפרד
  
 
מועדון הלקוחות לייף סטייל משיק שת"פ עם וואלה שופס
במסגרת שיתוף-הפעולה, חברי מועדון הלקוחות של סופר-פארם יוכלו ליהנות מהטבות בלעדיות באתר וואלה שופס במגוון תחומים
  
 
סופר-פארם תשווק ביטוחים עם חברת ביטוח ישיר
רשת סופר-פארם תקים ב-44 מסניפיה עמדות מיוחדות לשיווק ביטוחי המותג "לייף דירקט" ■ חברי מועדון הלקוחות "לייף סטייל" יזכו להנחות בביטוחים
  
 
חדש באתר "גלובס": ערוץ "לאונג'" לחדשנות, תרבות ולייף סטייל
הערוץ החדש, שיתוף-פעולה בין "גלובס" וחברת לובינסקי, יציע לקוראים כתבות וסקירות במגוון נושאי לייף סטייל - חדשנות, תרבות, מוצרי יוקרה, טכנולוגיה ועיצוב
  
 
איך לנגוס בתפוח? סטארט-אפ חדש ימקסם את חוויית ניו יורק
מסעדות עדכניות? כרטיסים למופעים מיוחדים? ברים נוצצים כמו בסרטים? שתי ישראליות שחיות בניו יורק הקימו סטארט-אפ בתחום הלייף סטייל ו"תופרות" חבילות אישיות למי שרוצה לחוות את ניו יורק ■ קבלו טעימה מהמקומות החמים בעיר הגדולה
  
 
כל הג'אז הזה: נעלי הג'אז - פריט חובה לחובבי הסטייל
נעלי ג'אז מיושנות ונטולות סקס אפיל הופכות העונה לפריט חובה בקרב הפאשוניסטיות המתוחכמות
  
 
"כל אדם עם אייפון יותר אמין היום ממבקר מסעדות"
אוכל, תשוקה והצצה לחיים האישיים של בני-זוג המנהלים פרק ב' בנהנתנות מופגנת - אלה המרכיבים שרוקחים את ההצלחה של "בייגלה", בלוג שהפך ל"קהילה הקולינרית של ישראל"
  
 
חם, מתחמם, לוהט: מהם הטרנדים החדשים בשיווק?
לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו
  
 
ענני תקשורת חתמה על עסקה להפצת תכני לייף סטייל בהולנד
שווי העסקה, שנחתמה עם חברת "אוף ד'ה פנס" במסגרת יריד מיפ, נאמד בעשרות אלפי דולרים
  
 
האח הצעיר של ynet: אתר הלייף סטייל xnet עולה לאוויר
אתר ‏xnet‏ אמור לתת מענה לתחומי סיקור כמו יופי, אוכל, יחסים, בריאות וטיולים ■ במקביל ל-‏ynet‏, האתר החדש יהווה גם הוא בית למגזינים של קבוצת "ידיעות אחרונות"‏
  
 
מגזין לייף סטייל חדש לחרדים יושק בהשקעה של 800 אלף שקל
המו"ל הדתי-חרדי "Smash מגזינים" ישיק את המגזין, שייקרא "Stylish", ב-30 אלף עותקים
  
 

   12    >

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988