לפ"ם הוספה למעקב

לשכת הפרסום הממשלתית

כתבות אחרונות

 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

מי המפרסמים שמעדיפים את גוגל על האתרים הישראלים בשעת משבר?

אתמול חשף "גלובס" כי מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את עובדי המשרד לתעדף את הפרסום באתרים הישראלים - אך לפחות בשלב הזה לא כל המפרסמים נוהגים כך

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2020
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר

ברדיו האזורי זועמים: "בלפ"מ מסיטים קמפיינים על הקורונה לתחנות של מקורבי ראש הממשלה – על חשבוננו"

בכירים ברדיו האזורי מעלים תהיות לגבי הסיבות שבעטיין בוחרים בלשכת הפרסום הממשלתית לפרסם רק בתחנות הרדיו החרדי • גורם בלפ"מ: "אין התערבות פוליטית. למגזר הזה יש מסרים אחרים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות

אפקט הקורונה: מנכ"ל לפ"מ הנחה לתעדף פרסום באתרים הישראלים

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: מדברים עם שוקה, משקיעים בקורונה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2020
קמפיין הקארפול של משרד התחבורה / צילום: צילום מסך, גלובס

בלפ"מ זועמים: קמפיין משרד התחבורה לקידום הקארפול הועבר ללא מכרז למשרד פרטי

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר שלח מכתב זועם לשר התחבורה סמוטריץ', בו טען כי התנהלות המשרד פוגעת בלפ"מ ואינה תקינה • גם בענף הפרסום התפלאו לגלות מהלך פרסומי של משרד ממשלתי מבוצע ע"י משרד LEAD • ומי עומד מאחורי מימון הקמפיין?

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2019
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות
חברות מדיה | בלעדי

סטמבלר מאשים את האוצר: סימנתם מטרה סביב לוגו לפ"מ

כפי שנחשף ב"גלובס", נציגי אגף התקציבים באוצר שוקלים להעביר חלקים גדולים מפעילות המדיה של לפ"מ לידי גורמים פרטיים • בעקבות הפרסום, מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר דורש להפסיק את "המהלך המסוכן", שלדבריו עלול להביא לכך שמיליוני שקלים של המדינה ינוהלו משיקולים לא ענייניים

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2019
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ ידיעות אחרונות
חברות מדיה | בלעדי

לקראת מהפכה בענף רכש המדיה: באוצר בוחנים את גורלה של לפ"מ

בפגישות שקיימו נציגי אגף התקציבים עם גורמים בשוק, הם דנו בין היתר באפשרות להוציא חלקים גדולים מפעילות המדיה של לפ"מ לידי גורמים מקצועיים פרטיים • אחת הסוגיות המרכזיות: ניהול רכש המדיה • האוצר: "לאחרונה הגיעו פניות מידי גורמים פנים וחוץ-ממשלתיים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2019
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות
לפ"ם | בלעדי

מינהל הרכש במשרד האוצר הורה לפטר שליש מעובדי לפ"מ

המדינה מעסיקה את עובדי לשכת הפרסום הממשלתית במיקור חוץ כדי למנוע יחסי עובד-מעביד • בין העובדים שיפוטרו: מנהלי מחלקת התיירות והדיגיטל ו-12 מתוך 14 עובדי מחלקת הדיגיטל • מדובר בעובדים שחלקם מועסקים בלפ"מ למעלה מ-20 שנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2019
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף

הפרסומת של ועדת הבחירות - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון השבוע בדירוג הזכורות והאהובות - הפרסומת של ועדת הבחירות עברה את אחוז החסימה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2019
שלומית מלכה / צילום: אביב חופי
לפ"ם | לפני כולם

שלומית מלכה תקבל 150 א' ש' לקמפיין לחבישת קסדות

את הקמפיין תפיק למ"פ עבור משרד המדע, התרבות והספורט • לפני כשנה נפגעה מלכה בעת שרכבה על אופניים חשמליים ללא קסדה

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2018
תיירים בתל אביב./ צילום: שלומי יוסף

לפ"מ השקיעה 50 מיליון שקל בפרסום בחו"ל ברבעון הראשון

לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה לראשונה נתונים באתר היחידה הממשלתית לחופש המידע • 50 המיליון מתחלקים כמעט שווה בשווה בין הדיגיטל והטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2018
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס

האינטרסים העסקיים מאחורי ההפחדות מפני גוגל ופייסבוק

אנשי תקשורת, אויבים מרים בשגרה, התאחדו במכתב משותף נגד הפניה של תקציבי פרסום מלפ"מ לגוגל ופייסבוק. מה עומד מאחורי זה? ■ פרשנות

אלי ציפורי 16.02.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
גוגל | לפני כולם

לפ"מ תפרסם מכרז דיגיטל נוסף בהיקף 30-40 מיליון ש'

פורום אתרי האינטרנט הישראליים יוצא נגד הקצבת כ-70 מיליון שקל ע"י לשכת הפרסום הממשלתית לפרסום בגוגל ובפייסבוק: "אפליה בוטה של אתרי התוכן המקומיים"

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2018
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לפ"ם | לפני כולם

הפתעה דרמטית במכרז מרכז הדיגיטל של לפ"מ

בסופו של מכרז שנוי במחלוקת, בתקציב בהיקף של 70 מיליון שקל זכו שתי סוכנויות קטנות יחסית שלא נחשבו למועמדות מובילות לזכייה - מייפל ופודיום

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
לפ"ם | לפני כולם

מכרז הדיגיטל של לפמ: 3 משרדים עלו לשלב הסופי

זהות המשרדים שנבחרו לעלות רחוקה מלהפתיע: Go Interactive ,iProspect ואושן מקבוצת TMF ■ תקציב הדיגיטל של לשכת הפרסום הממשלתית הוא מהגדולים בארץ, והיקפו כ-70 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר

בועז סטמבלר עוזב את לשכת נתניהו - ימונה למנהל לפ"ם

סטמבלר, דובר ראש הממשלה ב-3 השנים האחרונות, עוזב את תפקידו, לאחר ששרת התרבות מירי רגב קיבלה את המלצת ועדת האיתור למנותו למנהל לשכת הפרסום הממשלתית

טל שניידר וענת ביין-לובוביץ' 08.11.2017

   1234   

   נמצאו 64 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988