מדיה הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
פרופגנדה אפקטיבית /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
חזית המדע | ראיון

חפשו את הנבל, את הדפוס ואת הפרופגנדה: הכירו את החוקרת שמלמדת לצרוך תקשורת באופן ביקורתי

פרופ' רנה הובס, שעוסקת בחינוך לצריכת מדיה באופן ביקורתי, חושבת שפרופגנדה היא לא בהכרח דבר רע והיא חלק בלתי נפרד מהדמוקרטיה, לא רק ממשטרים אפלים • הבעיה מתחילה בחוסר הבנה של תפקיד הרגש בגיבוש האידיאולוגיה ובחוסר מודעות להטיות של הסיפור

גלי וינרב 12.10.2019
הנערים /צילום: רן מנדלסון
מדיה | ניתוח

היעד המרכזי של שר התקשורת הבא: להתאים את הרגולציה לעולם המדיה המשתנה

המדיה הישראלית מורכבת משרשרת של תעשיות הקשורות זו בזו, וחלקן מתמודדות עם סכנה קיומית • ולא, הפלטפורמות הבינ"ל הן לא הגורם היחיד לתחלואים • טעויות בניהול, קריאה לא נכונה של המפה או קרבות אגו אשמים לא פחות • "גלובס" איתר את כשלי השוק בתחום המדיה - ומציע פתרונות • חלק שני בפרויקט

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2019
אורי ברקוביץ'/צילום:מתן פורטנוי

פודקאסטים: המדריך של גלובסטק לגולש הנבוך

שמעתם על פודקאסטים אבל לא הבנתם מה זה בדיוק? איך מאזינים לזה, ולמה זה טוב? • מדריך "גלובסטק" למאזין המתחיל

אורי ברקוביץ' 21.06.2019
יאנג קינגפ, נשיא הגוואנגז'ו דיילי גרופ וד"ר שוקי גלייטמן

"יש בסין תהליך מתמיד של שיפור והקפדה בנושאי קניין רוחני"

הדברים נאמרו במסגרת ביקור בישראל של ראשי המדיה של דרום סין, כחלק מיוזמה משותפת של ממשלת גוואנגז'ו ונציגות גוואנגז'ו בישראל, בהובלת ד"ר שוקי גלייטמן

משה ליכטמן 28.01.2019
תעשיית הבידור/ צילום: א.ס.א.פ קרייטיב / Shutterstock

הדור ה-5 מאיים על תעשיית הבידור המסורתית; הם בישראל מוכנים למהפכה?

מחקר חדש של אינטל חושף טפח מהשינויים שצפויים לעבור על עולם המדיה והבידור כתוצאה מכניסת הדור החמישי • ג'ונתן ווד, מנהל בכיר בחברה: "השינוי ישפיע על כל התעשייה ומחייב עסקים לשאול את עצמם כבר עכשיו - האם הם ערוכים" • האם בישראל מתכוננים כראוי?

גד פרץ 23.10.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

סקיי הבריטית השקיעה בסטארט-אפ בינה מלאכותית ישראלי

ענקית החדשות והבידור הבריטית השקיעה בסטארט אפ הישראלי Vault Analytics באמצעות קרן ההשקעות Remagine, המשקיעה בחברות ישראליות בתחום המדיה • Vault משתמשת בבינה מלאכותית וניתוח שפה טבעית, כדי לחזות הצלחה של תוכן טלוויזיוני ושל סרטים לפני שנוצרו

יסמין יבלונקו 05.09.2018
שידורי ספורט בערוץ ESPN בו שולטת דיסני. / צילום: רויטרס  AI Project

לשחות עם הזרם: איך שירותי הסטרימינג כבשו את העולם

שירותי הסטרימינג כובשים את הצרכנים ברחבי העולם ומשנים את תעשיית הבידור והמדיה כולה • מבחינת המשקיעים, קשה להתייחס אל תחום המדיה והתוכן כהשקעה סקטוריאלית, ונדרש ניתוח ובחירה במספר מצומצם של חברות עם סיכויים גבוהים לנצח במרוץ התוכן

אילן ארד קשת 14.08.2018
שיין סמית / צילום: בלומברג

"בשנה הבאה יהיה מרחץ דמים במדיה המסורתית"

כך העריך שיין סמית, מנכ"ל תאגיד המדיה Vice ■ "פוקס כבר יצאה בהצעת רכש לטיים וורנר. אפל יצאה בהצעה לטיים וורנר, והיא רוצה לקנות גם את נטפליקס. בששת החודשים הבאים כולם ינסו לקנות מישהו אחר, ואנחנו נשב ונתגלגל מצחוק"

שירות גלובס 25.08.2016
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי

עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה

המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה

גבי אטל 14.07.2016
הדילמה של היינקן והרמברנדט החדש של בנק ING / צילום מסך

פסטיבל הפרסום בקאן 2016: כל הדרכים מובילות אל הבאזז

עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015

אילנה מונקה, קאן 27.06.2016
מייקל וולף/ צילום:יחצ

"הדיגיטל פגע בענפים שונים במדיה אך רק חיזק את הטלוויזיה"

בראיון לרגל השתתפותו בכנס הטלוויזיה EffecTV בארץ, הסופר ועיתונאי המדיה האמריקאי מייקל וולף מסביר מדוע הטלוויזיה תמשיך להיות עסק רווחי, גם בזכות נטפליקס, ומה הייתה הטעות הגדולה של העיתונות

לי-אור אברבך 22.03.2016
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

מה זה Header Bidding - ולמה הוא יכניס לכם יותר כסף?

במציאות שהייתה קיימת עד כה בקמפיינים לא ישירים, התחרות לא באמת הייתה קיימת, וה-CPM לא תמיד מיצה את כל הפוטנציאל ■ לא עוד

אפרת אחימאיר 25.11.2015
דפי פרבמן / צילום:תמר מצפי

השכר בתקשורת: תחקירן מתחיל - 4,000 ש'; עורך ראשי - 80 אלף

מה שנהוג היה לכנות בעבר "משבר בשוק התקשורת" הוא היום מציאות מזדחלת ■ שוק הטלוויזיה והעיתונות, גם המודפסת וגם הדיגיטלית, שאנשיו מתמעטים, לוקחים על עצמם בהשלמה יותר מתפקיד אחד, ובעוד כוחם מתכווץ - שכרם פוגש תקרת זכוכית חדשה, נמוכה יותר

לי-אור אברבך 27.09.2015
פסטיבל קאן לפרסום

פסטיבל קאן 2015: להמציא את המדיה מחדש

יותר מ-3,000 עבודות התחרו על מעט מאוד פרסים בקטגוריית המדיה בקאן ■ אילו מגמות בלטו בקטגוריה?

אילנה מונקה 28.06.2015
רועי כ"ץ / צילום: מאיר אזולאי

השכר בענף התקשורת: עד 70 אלף שקל בחודש לטאלנט

עיתונים ואתרי אינטרנט החליפו ידיים, הטלוויזיה המסחרית עומדת בפני שינויים דרמטיים, ושחקנים חדשים מתכננים כניסה לשוק

רועי גולדנברג 08.10.2014

"בענף המדיה, אגו הוא לפעמים גם כלכלה"

מי שצופה בפריים-טיים לא יכול שלא להבחין שמשהו משמעותי השתנה: המסך שלנו נשטף בפחות ברייקים לפרסומות והם ממוקמים בתחילת ובסוף התוכנית

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2013

   123   

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988