מדיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
הרשות השנייה | לפני כולם

המלצה להגבלת פרסום חברות המדיה בטלוויזיה

חברי ועדת שחם לא הצליחו להגיע לרף הגבלה מוסכם וגלגלו את הכדור למועצת הרשות השנייה: ההגבלה תיגזר מתוך הכנסה של כל זכיין וזכיין ולא מתוך מלאי הרייטינג

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2013

הטראפיק מפייסבוק לאתרי מדיה זינק ב-170% בשנה

מנתוני חברת SimpleReach עולה כי פייסבוק אחראית ל-62% מכלל הטראפיק שהרשתות החברתיות מעניקות לאתרי חדשות ומדיה

רועי גולדנברג 22.10.2013

גאדג'טים: מערכת מדיה לרכב של פיוניר - פתרון נחמד ויקר

ה-X8550 טובה למי שרוצה ליהנות מהיכולת להשתמש באפליקציות על מסך גדול בסביבת הנהג

צחי הופמן 24.09.2013

דני דויטש מצטרף למשרד היח"צ ספוט תקשורת

חזאי ומגיש חדשות 2 לשעבר ינהל חברה משותפת שתעסוק ביצירת תוכן מותגי, בשם Brand Story

רועי גולדנברג 05.08.2013

"לא להסתמך על המפרסמים לחלוטין, אבל לא לוותר עליהם"

החיפוש אחר המודל הכלכלי שיציל את העיתונות מוביל אותנו למערב ארה"ב, אל חברת "זאורה", אחת המובילות בעולם בתחום חומות התשלום - מכירת מנויים לגופי תוכן באינטרנט

לי-אור אברבך 05.08.2013
צילום של גלעד קבלרציץ

מציאות מושכת: הצצה לתערוכת צילומי העיתונות

התערוכות של צילומי העיתונות המקומית והעולמית הן אירוע משמעותי בעולם של מדיה נעלמת

חגית פלג רותם 01.01.2013

מצב המדיה בארה"ב: הפרסום יורד, המגזינים מחפשים כיוון

העיתונות ממשיכה להיחלש, אך דווקא הצפייה במהדורות החדשות בטלוויזיה בעלייה ■ דוח מיוחד של Pew מסמן את המגמות שאליהן פונה צריכת האקטואליה בארה"ב

רועי ברק, רועי גולדנברג ולי-אור אברבך 10.04.2012

אתגר למפרסמים: צעירים מחליפים אמצעי מדיה 27 פעמים בשעה

‎זאת לעומת 17 פעמים בקרב מבוגרים, שלא נולדו לתוך הדיגיטל אך אימצו אותו

רועי גולדנברג 09.04.2012

רשמים מקאן: הכול זה מדיה - תקופה מרתקת ללא מגבלות

אנחנו נמצאים בעיצומה של התקופה המרתקת ביותר בהיסטוריה של הפרסום. תקופה ללא מגבלות פיסיות וללא מגבלות טכנולוגיות

ליאור ארן ועידו קריב 23.06.2011

החבר שלי, העורך הראשי

ערב יום העצמאות, ראוי שנשאל את עצמנו מה יעשה עידן המדיה החברתית למדינה שלנו

לי-אור אברבך 07.05.2011

מיוחד לחג הפסח: 10 המכות של המדיה הישראלית

היא נשענת אמנם על מבנה תרבותי וחברתי שאין שני לו, אבל המדיה הישראלית עדיין נמצאת בשלב העבדות ■ האם היא תצא לחירות?

לי-אור אברבך 22.04.2011

7 דילמות בשיווק מודרני

עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות

יורם דמבינסקי 03.04.2011

איך תדליקו את התקשורת?

לא חסרות דליקות שניצתו בניו-מדיה. אבל לא כל גיץ ראוי להפוך לדליקה תקשורתית

לילך סיגן 13.01.2011

מהן 10 המגמות שמעצבות את צריכת המדיה הגלובלית?

מחקר מיוחד של מגזין "אד אייג'" מסמן את המגמות העולמיות בצריכת מדיה: במה צופים ברחבי העולם - ומה יקרה בדור הבא?

אדוורטייזינג אייג' 23.12.2010

החיים בניו-מדיה: כיצד מתקשרים עם הצרכן בכל מדיום?

מושב מיוחד של ועידת ישראל לעסקים 2010 יתמקד בהשפעות הניו-מדיה על כל תחומי החיים

שירות גלובס‏ 30.11.2010

תוכן בעניינים: מה זה מדיה היברידית ולמה צריך אותה?

מדיה היברידית משלבת את המדיה הקנויה והמדיה ש"מרוויחים" מהתוכן, מהפעלת גולשים ומפעילות ויראלית ■ כך הופכים את אסטרטגיית התוכן הזה לחלק מתכנון התקשורת השיווקית

אימי עירון 18.11.2010

   123   

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988