מודי כידון בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
האוזר על אי.די.בי: "אנחנו מוטרדים מהמצב, ייתכנו הפסדים"
יו"ר הרשות לניירות ערך התראיין ל"תוכנית חיסכון" ואמר כי אין צורך להיכנס לפאניקה ■ "אנו מקפידים שהמידע יהיה שלם ומלא ושכל הציבור ידע על מה מדובר והסיכונים יהיו ידועים"
  
 
מודי כידון, עדי כהן ומשה תאומים יקימו קרן השקעות
היקפה הכספי של הקרן עדיין לא ידוע ■ ככל הנראה תשקיע הקרן בסטארט-אפים ישראלים בתחום, אך ייתכן כי גם סטארט-אפים ויזמים מחו"ל יהיו על הכוונת
  
 
השיחה: כידון ובר-און מחלקים קקטוסים
בכירי ענף הפרסום התמנגלו בקקטוס הזהב ■ נתניהו ואשל נפגשו בהקרנה לזכרו של נתניהו האב ■ וגם: איפה נפגשו הנכדים של בן-גוריון וז'בוטינסקי?
  
 
אפקט המחאה: מדד הפרסום בישראל צנח לשפל של 5 שנים
המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?
  
 
מודי כידון: "קורא לשקיפות מלאה בשוק הפרסום והטלוויזיה"
כידון, ‎‎יו"ר איגוד חברות הפרסום, אמר את הדברים בהתייחסו להאטה בשוק הפרסום‏
  
 
חיים יבין: "אנחנו במצור; פתאום קרן נויבך לא עוברת מסך"
ציפי לבני בדיון בכנסת על התקשורת: "הכוונה לסגור את ערוץ 10 היא כבר מזמן לא נסתרת" ■ עו"ד ארנה לין: "נתניהו, למה אתה סוגר ערוץ כשאינך חייב לעשות זאת?"
  
 
איגודי השיווק וחברות הפרסום תומכים בתיקון חוק הרשות השנייה
איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום הביע היום את תמיכתם בהמלצת מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, להעביר את הסמכות לטיפול בחובות ערוץ 10 על ידי תיקון החוק
  
 
שוקי אורן: "ערוץ 10 מפרנס מאות משפחות - לדחות לו את החוב"; רינו צרור: "נתניהו בשיא כוחו - דורס"
(עדכון) - החשכ"ל לשעבר: "שחברי הכנסת לא יבלבלו אותנו שפתאום הם דואגים לחוב למדינה" ■ מודי כידון: "יש לרכוש מראש זמן אוויר מערוץ 10 ולהציל את הערוץ"
  
 
מודי כידון מתייצב לצד קשת: "להקפיא את התמלוגים"
יו"ר איגוד חברות הפרסום מבקש לאפשר לזכיינית ערוץ 2 קשת לדחות תמלוגים בסך 10 מיליון שקל ל-2012, "כחלק מדאגה לטובת הענף המעסיק אלפי עובדים"
  
 
"סגירת ערוץ 10 תגרום לפגיעה קשה בענף הפרסום"
לדברי יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, סגירת ערוץ 10 תביא לעלייה דרמטית במחירי הספוטים בטלוויזיה ולכיווץ השוק - דבר שישפיע על מאות עובדים
  
 
מדד הפרסום בישראל יורד זה הרבעון השני ברציפות
הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה
  
 
מודי כידון: בארה"ב מקדשים את האנשים המצליחים, סוגדים להם. כאן הם נדרשים להגיד 'סליחה שהצלחתי'
יו"ר איגוד חברות הפרסום מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO: "אבא שלי אמר לי פעם: 'יותר טוב שתעמוד במרפסת ויפגינו מולך, מאשר שתעמוד למטה בין המפגינים'" ■ "אני מסתכל על האנשים שעובדים אצלי ואני משלם להם משכורת. אמא צעירה לילדים, זה פלא איך היא חיה"
  
 
מודי כידון: "מבחינת הפרסום באינטרנט אנחנו מדינת עולם שלישי"
כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"
  
 
מדד הפרסום לרבעון השני של 2011: סימנים של האטה
מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים
  
 
מודי כידון: "שוק המדיה בישראל הוא שוק של מטורפים"
‎‎יו"ר איגוד חברות הפרסום באסיפת איגוד המפיקים: "בישראל יש מעל 150 מיליון שקל בתוכן שיווקי בטלוויזיה"‏ ■ מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה על ה-DTT: "נבטיח שהיצירה לא תיפגע"
  
 
השיחה: עולם הפרסום חוגג בתחרות קקטוס הזהב
בכירי ענף הפרסום באו לקבל ולחלק פרסים ■ בכירי עולם העסקים באו לתרום לשיבא ■ ובכירי אפריקה ישראל השיקו קניון במוסקבה
  
 

<    12345    >

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988