מודי כידון בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
מדד הפרסום ברבעון הראשון של 2011 בשיא של כל הזמנים
תעשיית הפרסום נמצאת במגמת צמיחה כמעט רציפה מאז הרבעון הראשון של 2009 ■ הטלוויזיה ממשיכה להוביל את הטון, הרייטינג עולה, וכך גם מחירי הפרסום וההפקות החדשות
  
 
לקראת 2011: תעשיית הפרסום חוזרת לרמות השיא
הפעילות ברבעון הרביעי של 2010 מחזירה את ענף הפרסום לימים הטובים: ההוצאה לפרסום עלתה, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בעלייה, ונרשם זינוק בביקוש לעובדים בענף
  
 
אלטו השקעות של מודי כידון רוכשת מרכזי רפואה בארה"ב
הנדל"ן הרפואי ועסקאות "מכור והשכר" חוזרים ב-2011: החברה חתמה על הסכם לרכישת 55% משלושה מרכזים רפואיים לפי שווי של כ-35 מיליון שקל
  
 
"התשואות בנדל"ן נמוכות, והטיפול בשוכר הוא מעמסה"
הפרסומאי מודי כידון לקח יחצ"נית לשעבר ומנהל פרייבט אקוויטי, וכעת הוא משכנע ישראלים לתת לו להשקיע את כספם בנכסים בארה"ב ובמערב אירופה
  
 
תאומים וכידון מוכרים 25% מגיתם מערכות תדמית
זאת תמורת כ-90 מיליון שקל ■ הרוכשת - ד"ר יעל אלמוג, מיורשות דוד לובינסקי ■ העסקה משקפת לגיתם, שפועלת בתחומי הנדל"ן והתקשורת, שווי של כ-300 מיליון שקל
  
 
אלטו של מודי כידון רוכשת שני נכסים נוספים בארה"ב
בשווי של 40 מיליון שקל‏ ■ ‏התשואה השנתית על הנכסים היא בשיעור של כ-8.3%, כשהמימון לעסקה בהיקף של 50% מעלות הנכס בוצעה באמצעות בנק אוף אמריקה
  
 
שינוי מגמה: ענף הפרסום עבר ברבעון השלישי למגמה שלילית
מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה
  
 
מודי כידון רכש 40% מנכס מסחרי בסיאטל לפי שווי של 30 מ' ש'
כידון ביצע את הרכישה באמצעות ‎‎חברת אלטו השקעות שבבעלותו ■ העסקה משקפת תשואה שנתית ברוטו של כ-7.6% על הנכס הבנוי על שטח של 1,350 מ"ר בפרבר לייק סטיבנס
  
 
נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום
חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל
  
 
מדד הפרסום לרבעון השני: נקודת שיא חדשה לענף הפרסום
תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"
  
 
הסטארט-אפ החדש של מודי כידון: חיוג שמות בסלולר
הפיתוח של החברה, שהקים יו"ר איגוד חברות הפרסום, ישולב בכרטיסי SIM של מורפו
  
 
מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"
קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"
  
 
היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה
ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה
  
 
מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2009: סוף המיתון? ענף הפרסום בצמיחה
זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם
  
 
בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל
אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים
  
 
סערה באיגוד הפרסום סביב אופי שיפוט בתחרות קקטוס הזהב
בניגוד להודעת קברניטי האיגוד לפיה הושגה הסכמה לגבי הרכב ועדת השיפוט - מהפרוטוקולים עולה כי הוועדה הציעה דווקא חלופות אחרות
  
 

<    12345    >

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988