מותג פרטי בחדשות

סוכן חדשות
 
ריקול בסדרת מוצרי פסטה של המותג הפרטי של שופרסל / צילום: יח"צ, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי
שופרסל מודיעה על ריקול לעשרות מוצרי פסטה של המותג הפרטי
הסיבה: חשד להימצאות חרקים זעירים • החרקים נמצאו במספר אריזות ממוצרי הפסטה של המותג הפרטי בתוצרת "ברוטו" איטליה
  
 
חשש לחיידקי סלמונלה בביצים בשופרסל / צילום: יח"צ
ריקול בשופרסל: חשש להימצאות סלמונלה בביצי המותג הפרטי
הרשת מבצעת ריקול על ביצים של המותג הפרטי "שופרסל", לאחר שעודכנה ע"י ספק הביצים "מן הטבע" כי קיים חשש להימצאות חיידקי סלמונלה במספר יחידות ששווקו • הציבור מתבקש לא לצרוך את המוצר
  
 
אייל רביד, בעלי ויקטורי / צילום: יח"צ
תביעה נגד ויקטורי: לא קידמה לכאורה את המותג הפרטי שלה
תביעה בהיקף של 16 מיליון שקל הוגשה נגד הרשת בטענה כי לא קידמה את מכירות המותג הפרטי עפ"י הסכם עמה • התובעת היא ברנד פור יו, בעלת מניות בשותפות הרשת הרביעית • ויקטורי: "טענות התובעת מבוססות על הנחות שגויות; מטרת התביעה היא ניסיון לשפר את תנאי ההתקשרות"
  
 
איציק אברכהן / צילום: יוסי כהן
האסאדו של שופרסל כבר לא רק מארגנטינה: תחל לייבא בשר טרי מוזל מפולין
קמעונאית המזון הגדולה בישראל מתקשה להתחרות ברשתות שמוכרות בשר מוזל בעקבות הגדלת המכסות ליבוא בשר טרי • הבשר הפולני יימכר תחת המותג הפרטי של שופרסל, והוא אמור להציע מחיר תחרותי גם ביחס לספקיות הישראליות
  
 
הגלידה של שופרסל/  צילום: יחצ שופרסל
שופרסל רוצה לק משוק הגלידה: פלדמן תייצר עבורה מותג פרטי
מדובר בכניסה לקטגוריה חדשה עבור שופרסל, כשבשלב הראשון תשווק החברה חמישה מוצרים שונים במחירים שינועו בין 13 שקל למארז של קרחונים ועד ל-20 שקל למארז של טילונים
  
 
תבניות ביצים / צילום: עינת לברון
האוטו שלנו גדול, ירוק ובשקל: השותפות החדשה בין תנובה ורמי לוי נחשפת
תנובה חתמה על הסכם לייצור מותג פרטי בתחום הביצים עבור רשת רמי לוי • זו הפעם הראשונה בה חברת מזון גדולה בשוק הישראלי מייצרת מותג פרטי עבור רשת קמעונאות • תנובה מהווה 80% ממכירות הביצים ברשת רמי לוי, שמסתכמות בעשרות מיליוני שקלים בשנה
  
 
סניף של סופר פארם / צילום: יח"צ
סופר-פארם תשקיע 20 מיליון שקל בסניפים: "נסגור סניף שלא יהיה רווחי בתוך 3 שנים"
הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת
  
 
שופרסל / צילום: תמר מצפי
שובה של ה"מפלצת": כך הפכה שופרסל לספקית המזון הרביעית בגודלה בישראל
בשנת 2018 סיפקה שופרסל מוצרים של המותג הפרטי בהיקף המוערך ביותר מ-3 מיליארד שקל בשנה - כ-25% מהמכירות של הרשת • למעשה, רק שלוש ספקיות מוכרות בהיקפים גדולים ממנה: תנובה, שטראוס ואסם-נסטלה
  
 
המותג הפרטי שתייצר אמיליה קוסמטיקס לאמזון visage envy / צילום: יחצ
אמיליה קוסמטיקס תייצר מותג פרטי של קוסמטיקה ותרופות ללא מרשם עבור אמזון
בשלב הראשון, תייצר החברה במפעל בירוחם כ-20 מוצרים עבור ענקית המסחר המקוון תחת השם "Visage Envy" • השלב הבא צפוי להיות ייצור של תרופות ללא מרשם - תחום שאמזון סימנה כמנוע צמיחה • המנכ"ל שאול שלח: "אנחנו לא מצפים שמחר בבוקר זה יהיה בהיקפים היסטריים, אבל הכוונה היא להרחיב מאוד את מגוון המוצרים"
  
 
רמי לוי ובתו יפית לוי-אטיאס / צילום: תמר מצפי
רמי לוי: "הרווח הגולמי שלנו ירד בגלל מבצעי מחיר בחגים, אבל אנחנו לא מצטערים כי אנחנו רצים מרתון"
כך אמר היום בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • לוי הבטיח שלא יאפשרו עליות מחירים אוטומטיות, הביע התנגדות לחרם צרכנים ואמר כי רק מודעות צרכנית והכניסה המואצת של המותג הפרטי תאט את עליות המחירים, וכי לתקשורת יש חלק חשוב במאבק
  
 
ירקות קפואים, סופרמרקט / שאטרסטוק
הספקים הגדולים התכווצו, המותג הפרטי צמח: כך נראתה שנת 2018 בשוק המזון
היחלשות הספקים והתחזקות המותג הפרטי משקפים, בין היתר, את כוחן העולה של רשתות השיווק • אם בעבר הן נשלטו ע"י הספקים, היום הן אלה שמובילות את הטון • פרשנות
  
 
שופרסל דיל / צילום: תמר מצפי
מאסתי לאודר לשופרסל: מונתה מנהלת אחראית למותג הפרטי של הרשת
קורין ברוך-קטנר, ששימשה בעבר כמנהלת בכירה בקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, מונתה למנהלת פעילות המותג הפרטי של שופרסל - זאת לאחר עזיבתו של גל שולמן
  
 
בונבוניירה של גודייבה./צילום: Shutterstock   א.ס.א.פ קריאייטיב שני מוזס / איור: גיל ג'יבלי
שני מוזס
פרימיום להמונים
איך הפך שוקולד גודייבה ממותג יוקרתי שמזכיר את החופשה בחו"ל, לכזה שנמכר גם במדפי רשת רמי לוי?
1. היום שבו גודייבה הגיעה למדפי רמי לוי מי האמין שהגיע היום שבו מותג השוקולד הבלגי היוקרתי גודייבה יימכר על המדפים ברמי לוי? פע...המשך
  
 
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף
קבוצת יינות ביתן משיקה לראשונה מותג פרטי
המותג הוא בתחום הנון פוד תחת השם מגנוס, והוא יכלול כ-350 פריטים, בהם סירים, מחבתות וכלי אפיה • "היעד שלנו הוא שהתחום יהווה 5% מהמחזור שלנו"
  
 
רמי לוי / צילום: איל יצהר
ביהמ"ש לרמי לוי: הורד מהמדף מוצרים שמחקים את ברילה
שופט העליון נעם סולברג: "תהליך העיצוב אומר דורשני; נראה שרמי לוי ביקש לכאורה להתקשט בנוצות זרות ו'להתעטף' במוניטין של ברילה"
  
 
רמי לוי / צילום: איל יצהר
חומוס עם מאיר אדוני: רמי לוי ישיק סדרת מוצרי פרימיום
הסדרה תכלול כ-50 מוצרים במגוון קטגוריות, בהן חומוס וסלטים, פסטות ובשרים מטוגנים • בנוסף תשווק רמי לוי מוצרי פסטה יבשה המיוצרת במפעל זארה באיטליה, לצד פסטות טריות של פסטה ריקו
  
 

   12345678    >

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988