מותג פרטי בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
ניצן לביא / צילום: יוסי כהן
סופר-פארם תציג מחירי "לייף" ליד המחירים בעולם
החל מיום חמישי הקרוב רשתות השיווק יידרשו לפרסם את פערי המחירים בין ישראל לעולם ב-7 מוצרים ■ סופר-פארם תציג את המחירים כבר ממחר, אולם לצידם תפרסם את מחירי המותג הפרטי שלה, הנמוכים יותר ממחירי היבואניות
  
 
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי
מכירות המותג של שופרסל הפכו אותה ל"ספק" החמישי בגודלו
שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח
  
 
 הכנת דוחות כספיים תקופתיים /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיביניב פגוט / איור: גיל ג'יבלי
יניב פגוט
האם שניב תהפוך למיני-סנו?
הפעילות הממוזגת של שניב מזכירה את פעילותה של סנו
לאחר שנים של קיפאון בחדירת המותג הפרטי בישראל, בהן שוכנעו רבים כי הציבור חפץ רק במותגים, חל מהפך. בשנים האחרונות המותג הפרטי הוא ה...המשך
  
 
אמזון / צילום: רויטרס
אמזון נערכת להסתער על שוק הלבשת הספורט עם מותג פרטי
ענקית האינטרנט חברה לספקיות הלבשה שמייצרות עבור ענקיות כמו גאפ ונייק ■ בשלב זה מדובר עדיין בהיקפי ייצור ניסיוניים
  
 
הקולה של שופרסל / צילום: איל יצהר
צפו: הקרב על הקולה - מה יקרה למחירים עם כניסת מותג שופרסל?
שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד
  
 
הקולה של שופרסל / צילום: איל יצהר
שופרסל יקרה מהמתחרים: לא נותנת מבצעים על קוקה-קולה
כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים
  
 
קוקה קולה  בשופרסל / צילום: אמיר שניידר, מנהלי שיווק מצייצים
יצרנית הקולה של שופרסל התרסקה עם מותג דומה בטורקיה
למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"
  
 
שופרסל מרחיבה את מהלך "קולה שופרסל" ומשיקה קולה בפחיות / צילום: יח"צ
אחרי השקת "קולה שופרסל": הרשת משיקה גם קולה בפחיות
סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה 250 מ"ל, שיוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים ■ לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות "קולה שופרסל" ב-10 שקלים
  
 
המרלו"ג של שופרסל בשהם. 51 אלף מ"ר / צילומים: שלומי יוסף
שופרסל נכנסת לתחום ההפצה: תפיץ מוצריה לשוק הפרטי
מדובר בצעד משמעותי ביחסי הרשת עם הספקים, שמצטרף למעבר לסדרנות עצמית ולפגיעה ממכירות המותג הפרטי הצומח של שופרסל
  
 
המותג CARE של שופרסל / צילום: יח"צ
שופרסל נכנסת לקטגוריית הפארם: משיקה מותג פרטי - CARE
זאת רגע לפני הכרעת הממונה על ההגבלים בעניין עסקת שופרסל-ניו-פארם ■ המותג הפרטי יכלול פלסטרים, פדים לחיטוי וחבישה, בדיקות הריון, קונדומים, משקל, תיק עזרה ראשונה ובקבוקי מים חמים, שיימכרו במחירים בין 10-70 שקלים
  
 
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי
ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל
ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים
  
 
רמי לוי בדיון על מגה / צילום: תמר מצפי
קטשופ בשקל? רמי לוי ישווק חלב וקטשופ במותג הפרטי
בעוד תנובה וטרה נאבקות לבלום את פעילות שופרסל בחלב, נכנס שחקן חדש ■ בקטשופ לוי ינסה להתחרות ישירות באסם, החולשת על 73% מהשוק
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
שוק המזון והצריכה בהתאוששות; מכירות המותג הפרטי בירידה
מכירות מוצרי המזון והצריכה גדלו ב-347 מיליון שקל מתחילת השנה, ואולם נתח השוק של כלל עשרת הספקים הגדולים דווקא ירד בתקופה זו ל-55.5% ■ תנובה ושטראוס התחזקו
  
 
מותג חדש G / צילום: יחצ
המותג "קנייה חכמה" יושק מחדש כמותג פרטי בשם G
הצמיחה של "קנייה חכמה" נבלמה בשל זיהויו עם רשת רמי לוי ■ בחברת גורי, המחזיקה במותג, מקווים כי תחת השם החדש הוא ייכנס לרוב הקמעונאיות ויגיע בתוך שנה למכירות של 60 מיליון שקל - כפי שהיה בימיו הטובים ■ הורדת המותג מהמדפים גרמה לחברה הפסד של 15 מיליון שקל
  
 

   12345678    >

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988