מותג פרטי בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
 רשת חצי חינם משיקה מותג פרטי תחת השם פרפקט- שיווקי / צילום: יח"צ
לקראת פסח: רשת חצי חינם משיקה מותג פרטי לחומרי ניקיון
הרשת השקיעה כ-3 מיליון שקל במותג "פרפקט", שיכלול מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי הנייר והמוצרים החד-פעמיים
  
 
המותג הפרטי של רמי לוי בבשר / צילומים: יח``צ
רמי לוי מרחיב את המותג הפרטי: משיק מוצרי בשר ועוף
מתכנן להיכנס למוצרי חלב, שימורים וקטניות ■ לדברי לוי, המותג הפרטי הגיע תוך שנה ל-12% מהמחזור, והוא צופה עלייה ליותר מ-20% השנה ■ אחד היצרנים: "לוי מנהל מו"מ קשוח על המותג הפרטי ומצפה שנשחק את הרווחיות שלנו כמעט לאפס"
  
 
עמי ורטהיימר /  צילום: שלומי יוסף
"אנחנו קיימים 32 שנה - ורק לאחרונה התחלנו למתג את עצמנו"
עמי ורטהיימר, מנכ"ל משותף בחברת מיה, שהתחילה כיצרנית אבקת אפייה ומייצרת כיום 400 מוצרים: "בשונה מיצרנים גדולים, אנחנו גדלנו בזכות ולא בגלל השם"
  
 
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי
המותג הפרטי בישראל: ההבטחה הגדולה שהתבררה כאכזבה
נתח השוק של המותג הפרטי עומד על 5.6% בלבד ומדשדש ברוב רשתות השיווק, למעט בשופרסל ■ האם זה בגלל הצרכן הישראלי - או שהבעיה נעוצה בתג המחיר?
  
 
יעקב קדמי  / צילום:תמר מצפי
יעקב קדמי חוזר לסלולר: משיק מותג פרטי לצעירים בשיתוף פלאפון
קדמי, סמנכ"ל השיווק של פרטנר לשעבר, וזוגתו טל קדמי, משיקים את Hii mobile (היי מובייל) ■ 
"הסלולר נהפך לקומודיטי, ואין בידול לצעירים. תפרנו את החבילה הכי אטרקטיבית היום בשוק"
  
 
המשביר לצרכן/צילום:תמר מצפי
המשביר לצרכן משיקה מותג פרטי של סירים ומחבתות
הרשת רואה רק בנעמן מתחרה ישירה, אומר סמנכ"ל הסחר של הרשת, ומתחייב כי כלי הבישול "יהיו זולים ב-20% לפחות גם מספקים שלנו"
  
 
בשר בקר מיובא מפולין / צילום: יח"צ
יינות ביתן תשיק מותג פרטי בבשר; יוחננוף ורמי לוי קיבלו מכסות יבוא
משרד הכלכלה הכריז על חלוקת מכסה ליבוא 1,500 טון בשר טרי נוספים ללא מכס, שחולקה בין קבוצת נטו המייבאת בשר טרי עבור שופרסל, מחסני השוק, יוחננוף, רמי לוי, עוף ירושלים ועזרא לאטי מחברת מעדני הטלה
  
 
סמארטפון של GINI מותג פרטי של פלאפון / צילום:  יחצ
פלאפון: מכרנו 5,000 סמארטפונים GINI בשבועיים
החברה השיקה לאחרונה 3 סמארטפונים במותג הפרטי GINI, שהיקר ביניהם נמכר ב-1,499 שקל, והזול - ב-600 שקל
  
 
סמארטפון של GINI מותג פרטי של פלאפון / צילום:  יחצ
פלאפון משיקה מותג פרטי לסמארטפונים - החל מ-599 שקל
זאת תחת השם GINI ■ תשיק בשלב הראשון 3 מכשירים, שהיקר בהם יעלה 1,499 שקל ■ תציע גם אחריות לכל החיים ותיתן שירותי ענן ■ בשלב הבא יושקו מכשירים נוספים דוגמת פבלטים וטאבלטים
  
 
שופרסל דיל / צלם: אריאל ירוזלימסקי
שופרסל קיבלה אישור לתרכובת מזון לתינוקות
פריגו העולמית ייצרה עבור שופרסל תרכובת מיוחדת שקיבלה את אישור משרד הבריאות ■ שופרסל תמכור את המוצר במחיר שנמוך ב-20%-30% מהמחירים בהם נמכרים מטרנה וסימילאק כיום ■ בכיר בשוק: "המותג הפרטי עשוי לצמצם את ההפסד לשופרסל, אבל הוא לא יביא בשורה לצרכנים"
  
 
האתר החדש של שופרסל / צילום: יחצ
שופרסל לספקי המותג הפרטי: 5% עמלה על מכירות אונליין
במכתב שנשלח אתמול התבקשו הספקים לאשר עד מחר את השתתפותם בעלויות ההולכות וגדלות של הפעלת האתר ■ הספקים זועמים: "זו חזירות" ■ בתוך שנתיים גדלו מכירותיה של שופרסל באונליין ב-60%
  
 
איציק אברכהן / צילום: יחצ
איש השיווק של 2015: איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל
איגוד השיווק בחר באברכהן בזכות מהלך המותג הפרטי שהוביל בשנה האחרונה, שכלל את הרחבת מגוון המוצרים ותקשור מסיבי מתמשך
  
 
חמאה הולנדית שופרסל / צילום: דני לרנר
שופרסל משיקה חמאה במחיר הנמוך בשקל אחד ממחיר הפיקוח
כמו כן, החברה משיקה תחת המותג הפרטי מרגרינה ושמנת לאפייה ובישול במחירים הנמוכים מהשחקן המוביל בכל אחת מהקטגוריות
  
 
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי
למרות המחיר: רוב הצרכנים נאמנים למותגים שהם מכירים
גם אם בשנים האחרונות הצרכן הישראלי השתחרר במידה מסוימת מהצורך להיצמד למותגים, על המדף בסופר עדיין מככבים השמות המוכרים שגורפים את רוב הקופה - גם אם מחירם גבוה במאות אחוזים ממחיר המותגים המקבילים
  
 
איציק אברכהן / צילום: סיון פרג' יחצ
שופרסל: הגענו ל-40% בבשר; נסתער על החטיפים המתוקים
אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"
  
 
רמי לוי / צילום: איל יצהר
התחרות מתחממת: רמי לוי ימכור חיתולים תחת המותג הפרטי
"ידיעות אחרונות": חיתולי "רמי לוי בייבי", שיוצרו ע"י חוגלה קימברלי, יחלו להימכר בינואר ■ ההבטחה: מחיר נמוך בכ-10% מהמתחרים
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988