מותג פרטי בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
סדרן בשופרסל / צילום: תמר מצפישמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הרשתות מצחצחות חרבות
הקרב בין הרשתות ליצרני המזון בישראל הוא משחק ילדים לעומת מה שקורה בבריטניה
רשתות הסופרמרקטים עוברות בימים אלה טלטלה הבאה לידי ביטוי בצעדים נמרצים ואף נועזים עקב הירידה במכירות וברווחיות. מי שצופה בחרדה מסו...המשך
  
 
בשר טרי - שופרסל / צילום: יחצ
שופרסל משיקה מותג פרטי בבשר במחירים זולים עד 30%
3 חודשים אחרי השקת המותג הפרטי בחלב, שופרסל מחריפה התחרות מול תנובה ומבטיחה לתפוס נתח שוק של עד 50% ■ והמחירים? אנטריקוט ב-139 שקל לק"ג במקום 159 שקל, צלעות וכתף בקר יימכרו במחיר הנמוך בכ-12%
  
 
איציק אברכהן / צילום: תמר מצפי
מנכ"ל שופרסל: נייבא בשר טרי ואולי גם מוצרי יוניליוור
איציק אברכהן: "נראה איך יתפתח הוויכוח המסחרי בינינו" ■ "הקמעונאים בארץ נשחקים. זה נורמלי שכל 5 או 10 שנים תקרוס כאן רשת? העסק לא בריא"
  
 
מוצרי חלב של המותג הפרטי של שופרסל / צלם: יחצ דני לרנר
שופרסל תשיק מוצרי חלב נוספים במותג הפרטי
הרשת תחל להפיץ את המותג הפרטי בחלב בעצמה, במקום באמצעות מחלבות גד
  
 
 צביקה וילידגר איציק אברכהן מיין הרינגסמה  ויוסי ויליגר / צילום: סיון פרג'
מוצרי חלב בזול בשופרסל: איפה תנובה, שטראוס וטרה?
מחיר קרטון חלב בשופרסל יעלה 5.3 שקלים ■ גבינה צהובה תימכר ב-37.9 שקל - הוזלה של 16.5% ■ אברכהן: "אין לנו תוכנית להעלאת המחירים אחרי ההשקה" ■ בשוק כבר החלה הוזלה של מוצרים מקבילים
  
 
מוצרי חלב על מדפי שופרסל / צילום: תמר מצפי
"תנובה, שטראוס וטרה יקרעו לשופרסל את הצורה"
שופרסל נכנסת לשוק החלב עם מותג פרטי, אך צפויים לה חיים קשים ■ איך זה ישפיע על הצרכן? הוא כנראה ירוויח - לפחות בטווח הקצר ■ "שופרסל תציע קוטג' ב-5 שקלים? באותו רגע תנובה תצא למבצע 2 קוטג' ב-10 שקלים"
  
 
סופרמרקט אחד/ צילום: מהוידאו
המבחן של הצרכן: האם רשת "אחד" תצליח לחולל מהפכה?
במשך שנים אמרו שבלתי אפשרי לפתוח רשת שיווק בלי המוצרים של תנובה, שטראוס ואסם; השבוע זה קרה, כשרשת "אחד" יצאה לדרך ■ האם הצרכן הישראלי ייתן צ'אנס לספקים לא מוכרים, ואיך יגיבו הרשתות והספקים הגדולים?
  
 
סופרמרקט אחד/ צילום: מהוידאו
זול בעשרות אחוזים: סיבוב מדפים בסופר "אחד"
ביום שאחרי השקת רשת הסופרמרקטים החדשה שמטלטלת את שוק רשתות השיווק, יצאנו לסיבוב בין המדפים והמוצרים שמחירים הוזל בחדות
  
 
המותג הפרטי / צילום: יחצ
מתי משתלם לקנות את המותג הפרטי בשופרסל ובמגה?
הרשתות הגדולות מגדילות את היצע המותגים הפרטיים שלהן, אך הצרכנים עדיין שולחים את היד אל המותג המוכר ■ "גלובס" בדק את פערי המחירים בכמה מהמוצרים הבולטים, ובדק מי מייצר את אותם מוצרים
  
 
איציק אברכהן / צילום: תמר מצפי
שופרסל: נמכור מוצרים בכל הקטגוריות בהנחות גדולות
שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה תחתיו חיתולים, נקניקים במשקל, תה, מים בטעמים, פיצות קפואות ומוצרים נוספים ■ מוצרים לדוגמה: חיתולים ב-31.90 שקל, נקניקים בכ-6.9 שקלים ל-100 גרם, חומוס ב-9.90 שקלים
  
 
שופרסל דיל / צלם: אריאל ירוזלימסקי
שופרסל מרחיבה את מוצרי המותג הפרטי - זולים ב-20%
הקטגוריות החדשות שאליהן נכנסת שופרסל עם המותג הפרטי הן סלטים מצוננים, תה, פיצות קפואות, מים בטעמים, מוצרים ללא סוכר ומוצרים אורגניים
  
 
למה אתם מתעקשים לשלם עד מאות אחוזים יותר על מזון?
אסם, שטראוס, תנובה, ויסוצקי ויוניליוור גובות מחירים גבוהים עד מאות אחוזים בהשוואה למותגים הפרטיים ■ רוצים דוגמאות? בשקדי מרק של אסם פער המחירים הוא 145%, בקטשופ אסם - 90%, בתה ויסוצקי - 131%
  
 
סופר-פארם משיקה את חיתולי Life Baby's ב-8 מיליון שקל
‎‎החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
  
 
יוקר המחיה? מכירות המותג הפרטי מגרדות את ה-6%
המותג הפרטי של רשת סופר-פארם - "לייף" - הוא היחיד שהתחזק ב-2013, בזמן שהמותגים הפרטיים "שופרסל", "מגה" ו"המותג" נחלשו
  
 
בקשה לייצוגית: שבבי טונה ברמי לוי, קו-אופ, מגה ושופרסל
הבקשה לייצוגית בסך 13 מיליון שקל הוגשה בנוסף לתביעה קודמת נגד יצרניות הטונה בסך 104 מיליון שקל
  
 
משפרת רווחיות: שופרסל משיקה תת-רשת ומותג פרטי פרימיום
מפצלת את תת-הרשת "יש" ל"יש בשכונה" ול"יש חסד", ובנוסף מרחיבה את פעילות המותג הפרטי עם יצירת מותג פרטי פרימיום
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988