מותג פרטי בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
ברנד פור יו משקיעה 20 מיליון דולר במרכז לוגיסטי חדש
יצרנית המותג הפרטי "המותג" של הרשת הרביעית מקימה מרכז לוגיסטי חדש בצומת קסטינה
  
 
הום סנטר מאשרת את חשיפת "גלובס": מרחיבה את המותג הפרטי
זאת כדי להגיע ליעד של 40% ממכירות הרשת ■ השיקה מותג פרטי בתחום הצבעים שיתחרה בטמבור ובנירלט ■ היקף המותג "הום" עומד כיום על 25% מהמכירות
  
 
בדיקת "גלובס": המותגים הפרטיים זולים בעשרות אחוזים
פסטה של אסם עולה 6 שקלים, ופסטה של מותג פרטי עולה מחצית מהסכום ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "פרייסל" מגלה כי הפערים בין המחירים יכולים להגיע גם ל-100% ויותר
  
 
מנהל עסקים ראשי בשופרסל: רוצים מחיר זול? קנו מותגים פרטיים
ריצ'י האנטר בכנס איגוד המזון: "המותג הפרטי יתפוס יותר מקום בסופרמרקטים ובחיים של כולנו, וכך נזכה לרכוש מוצרים יותר בזול"
  
 
רמי לוי ישיק בקרוב מותג פרטי בשם "רמי לוי"
המותג החדש ישווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה במקביל למוצרי המותג הפרטי של "הרשת הרביעית" ■ לוי: "אנצל את כוח הקנייה שלי כדי להגיע למחיר זול עבור הצרכן"
  
 
סופר-פארם משיקה דייסות לתינוקות תחת המותג Life
תתחרה בדייסות של מטרנה ■ קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה
  
 
רבוע כחול משיקה את "ג'אלטו" - מותג פרטי בגלידות
ברשת סבורים כי המותג הפרטי ינגוס נתחי שוק מגלידות שטראוס ונסטלה וכן ממותגי פרימיום
  
 
הום סנטר נגד טמבור ונירלט: משיקה מותג צבע פרטי
המותג הפרטי חודר לשוק הצבעים לבית, שמגלגל 800 מיליון שקל בשנה ■ מותג הצבע "הום" של הום סנטר יהיה זול ב-15%-20% מהמוצרים המתחרים של טמבור ונירלט
  
 
עובדים עלינו: 10 שיטות שיווק שגורמות לנו להבין פחות ולשלם יותר
משיטת "מצליח", דרך ערפול מכוון של תעריפים ועד סוכן מכירות שלא מספר את כל האמת - לרגל יום הצרכן הבינל', קבלו 10 שיטות שיווקיות שנועדו לבלבל אותנו כדי שנפתח את הארנק
  
 
"המותג Life של סופר-פארם כבר לא משחק בגיזרת המחיר"
סופר-פארם מציינת 15 שנים למותג Life, אבל מנהלי המותג כבר לא רוצים לקרוא לו מותג פרטי ■ לדבריהם, הוא כבר שחקן עצמאי על המדף, והרשת מתייחסת אליו כמו אל כל מוצר רגיל אחר
  
 
סיכום 2010 בריטייל: רשתות אופנה קרסו, רשתות שיווק פרטיות התחזקו
רעידת אדמה בענף הקניונים, התחזקות המותג הפרטי, קריסת רשתות אופנה ופריחת רשתות השיווק הפרטיות - אלה היו המגמות ששלטו בענף הקמעונאות ב-2010 ■ ומה צפוי ב-2011?
  
 
מנכ"ל חוגלה-קימברלי: המותג הפרטי מהווה איום יותר מכל מתחרה אחר
בחוגלה-קימברלי הכריזו על מבנה ארגוני חדש כדי לשפר את המכירות והרווחיות ■ המנכ"ל ארי מלמוד: "הרווחיות נשחקה כי המתחרים לא העלו מחירים"
  
 
נילסן: מכירות הבירה קפצו תוך שנה ב-17%; הפיצוחים צנחו
קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הסוד של ג'ו
רשת הקמעונאות טריידר ג'ו ממשיכה להדהים את השוק האמריקני. מה סוד ההצלחה שלה?
לפני כ-5 שנים התפרסמה ב"גלובס" כתבה שלי על התופעה הייחודית של רשת הסופרמרקטים TJ) Trader Joe's) שבארצות-הברית. כבר אז, כפי שגם היו...המשך
  
 
ברנד פור יו לא זכאית לפיצוי על הפסקת ההסכם עם מ.מ.ן
מ.מ.ן הפסיקה לרכוש את המותג הפרטי מברנד פור יו לאחר שהרשת נרכשה ע"י קו-אופ ישראל ■ בית המשפט: ההסכם בין הצדדים לא כלל התחייבות של מ.מ.ן שלא למכור את הרשת
  
 
גלעם ייצר מותג פרטי לרשת רבוע כחול בתחום עזרי האפייה
היקף העסקה יגיע ל-3 מיליון שקל לשנה ■ מכלול העסקאות הצפוי של מוצרי החברה למותגים הפרטיים בארץ ובחו"ל יגיע ל-20 מיליון שקל בשנה
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988