מותג פרטי בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
שוקולד מתוצרת שופרסל
ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון
משמחה סיגן הוא יועץ לשיווק החדירה המהירה של המותג הפרטי ברשתות המזון היא לקח מהניסיונות העבר הכושלים ושל המיתון שיצר שינוי מהות...המשך
  
 
גזי קפלן: אם צריך אסם תפעל מול הרגולטור נגד המותג הפרטי
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
  
 
רוזנהויז: "מאיימים על רשת שמסדרת מוצרים שלא יספקו לה סחורה? אני נדהם"
אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס
  
 
רבוע כחול: "אסם מבקשת לחנוק תחרות באמצעות סתימת פיות"
הדברים נאמרו בעקבות דרישת אסם להסיר קמפיין של מגה המקדם את המותג הפרטי ■ הרשות השנייה דחתה את בקשת אסם להוריד את הקמפיין
  
 
מלחמות השיווק שבדרך: פרויקט מיוחד לראש השנה
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
  
 
השוואה: סל המוצרים ו"המותג הפרטי" הזול ביותר - ברמי לוי
שילוב "מותג פרטי" עשוי להוזיל את הקנייה בסופר ב-20% - כך עולה מהשוואה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" ב-4 רשתות מזון מוזלות ■ מחיר סל: 76 שקל ברמי לוי, 90 שקל בשופרסל דיל
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
קיצור תולדות השפע
רשתות השיווק בארה"ב צמצמו משמעותית את היצע המותגים בעקבות המיתון
מהי האסוציאציה המיידית החולפת במוחם של צרכנים כאשר הם שומעים את אחד מצמדי המילים "רשתות פארם", "רשתות דיסקאונט" ו"רשתות סופרמרקטים...המשך
  
 
מנכ"ל אסם סחר: לרסן את ריכוזיות הרשתות במותג הפרטי
דודי מנביץ סבור כי הבעייתיות היא לא בהתמודדות של היצרנים מול מותג פרטי - אלא בריכוזיות אנכית בכל השרשרת: "החל מזה שהקמעונאי הוא גם היצרן, גם הספק וגם שולט במדפים, וביכולתו לעשות ככל העולה על רוחו"
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
האבולוציה של המותג הפרטי
המותג הפרטי של רשתות השיווק הגדולות בארה"ב - וולמארט ו-וולגרין - כבר לא קדוש
אחת התופעות הבולטות בתחום המותגים הפרטיים היא הנכונות של רשתות גדולות להציג מדי פעם מותג פרטי בקטגוריה מסוימת של מוצרים, המתחרה במ...המשך
  
 
התאחדות התעשיינים: בשנה האחרונה חלה ירידה של 0.6% בהוצאות משפחה על מזון
משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות
  
 
"חברות מזון הן האחרונות שנכנסות למשבר - אבל גם האחרונות שיוצאות ממנו"
השפעת המשבר הפיננסי עוד לא מורגשת ביוניליוור ישראל, אך למנכ"ל מוטי קרן יש איומים עכשוויים - כמו המלחמה בשופרסל על שטחי המדף והתחזקות המותג הפרטי ; האם עד שקרבות אלה יסתיימו, קרן עדיין יישאר בתפקידו?
  
 

<    12345678   

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988