מזגני טורנדו בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
אחרי 5 שנות שתיקה: תדיראן חוזרת לפרסם את תחום המזגנים
‎תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.2 מיליון שקל
רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי
  
 
תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי
עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו
  
 
אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
  
 
תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
מקאן, שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו
התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-328 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר
  
 
תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו בהיקף 22 מיליון שקל צפוי לצאת למכרז
מדובר באחד מתקציבי העוגן של אדלר-חומסקי, שהצטרף באחרונה למערך הפרסום של המתחרה אלקטרה ■ מקורבים: הקבוצה מכוונת למשרד גדול - מקאן, שלמור או יהושע
  
 
פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-386 אלף דולר
המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-618 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר
ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-753 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
  
 
חישגד של מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-417 אלף דולר
רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר
  
 
בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר
013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר
  
 
פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-476 אלף דולר
פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר
  
 
ראש בראש בסלולר: פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, סלקום - הפרסומת האהובה
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו
  
 

<    123456    >

   נמצאו 82 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988