מיתוג בחדשות

סוכן חדשות
 
אדישות צרכנים / צילום: שאטרסטוקאסף חתוכה / איור גיל ג'יבלי
אסף חתוכה
דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות
כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט
מעורבות צרכנית היא שם המשחק. לפי פרשנויות שונות, מעורבות צרכנית היא מידת החשיבות והעניין של הצרכן בקטגוריה. מעורבות צרכנית גב...המשך
  
 
חממה לגידול קנאביס/ צילום: shutterstock א.ס.פ.קריאייטיבאבי זיתן  / איור גיל ג'יבלי
אבי זיתן
צרכן נולד: האתגר השיווקי של חברות הקנאביס הישראליות
מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה?

 

 

איך משווקים מוצר שבמשך שנים זכה לתדמית שלילית וכעת הפך ללגיטימי במצבים מסוימים גם מבחינת רשויות המדינה? כיצד אפשר להתמודד עם תחום ...המשך
  
 
שמעון התרסי. האם באמת התכוון לפרוק עול? / צילום: שאטרסטוק
שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש וברא את המיתוג של הנצרות
הוא היה קנאי מלידה, הקפיד על קלה כחמורה ורדף את תלמידי ישו בשליחות הסנהדרין • אבל אז, "בדרך לדמשק", בערך לפני 1,985 שנה, התגלה לו האור • שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש והניח את היסודות לדת חדשה • הוא פטר את המצטרפים מעול המצוות וציווה עליהם רק לאהוב את משיחם • המותג שלו התחיל במחוז מרוחק בשערי המדבר ונעשה דת עולמית, המוסיפה להתפשט
  
 
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך
אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים
לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו
  
 
כנרת יפרח, מנהלת סטודיו נמלה / צילום: יח"צ
מיקרו-קופי: הכירו את המילה האחרונה בדיגיטל
על המיקרו-קופי שמעתם? • מדובר על המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים, הקשורות ישירות להנעה לפעולה, הנחיות למשתמשים כיצד לפעול והתגובות שמקבלים המשתמשים לאחר ביצוע הפעולה • התחום נוגע לחוויית המשתמש בעיצוב המוצר, שיווק, דיגיטל, פיתוח, יזמות ועוד • איך הופכים תחום לא מוכר לקהילה תוססת ופעילה? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פוטדקאסט על קהילות
  
 
יעל יגלום / צילום: איל יצהר, גלובס
"התרחבנו לחו”ל ויש לנו נוכחות גם במפרץ הפרסי"
פורטפוליו עם יעל יגלום, מייסדת ובעלי יולו: "כשהרגשתי שבוער בי לצאת לדרך עצמאית, בעלי אמר לי, 'למה לא תקימי רשת לבד?'"
  
 
מרטין לינדסטרום / צילום: יח"צ
גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת"
מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"
  
 
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
אחד אלוהינו: מה הופך את בנימין נתניהו למותג הפוליטי הכי מצליח בישראל
יותר מבן־גוריון ויותר מקוקה־קולה - אי־אפשר להישאר אדיש למותג שנקרא בנימין נתניהו • איך מתמודדים ב"ארץ נהדרת" עם האיש שתוקף את התקשורת, מה חושבת "רונית הביביסטית", ומה הקשר בין ראש הממשלה לבין מרילין מונרו • סוד הקסם מאחורי המותג הפוליטי הכי מצליח בישראל
  
 
המותג האופנה לולו למון. למלא ואקום רגשי / צילום: שאטרסטוק
חופש הפולחן: מותגי הקאלט שיוצרים חוויה דתית לצרכנים
מה משותף למותג צידניות ולמותג בגדי יוגה? שניהם מותגי קאלט שחולקים אותה מערכת הפעלה בעלת שבעה מרכיבים - מאתוס, דרך בדלנות ועד טקסים • התוצאה היא חוויה רגשית כמעט דתית • המוצרים עצמם הם לפעמים רק בונוס נחמד
  
 
משה מרי / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס
"לשילוב של הומור באסטרטגיית המותג יש חשיבות רבה"
כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"
  
 
מרטין לינדסטרום / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס
"אתה צריך להרגיש את פעימות הלב של הצרכן. זו המשמעות של המותג"
כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"
  
 
פאנל ריטואלים בצריכת מותגים / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס
אסף אזולאי: "היום הצרכן הוא האלוהים. הוא זה שמנהל את השיח"
תפיסות של מותגים סביב סוגיות של אמון ואמונה עלו לדיון בפאנל "הריטואלים בצריכת מותגים" בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • אסף אזולאי, בנק הפועלים: "יש אקסיומות נטענות מראש לגבי הבנקים שמאד קשה לשנות" • מיכל רייספלד, הרשות לחדשנות: "כיום ההייטק הוא רק 8% מכוח העבודה בישראל" • גיא לרר, "הצינור": "המיתוג יידבק למוצר שקיים"
  
 
סייקו: מיתוג שעונים  בהשראת עולם הרכב/ צילום: יחצ
כשטכנולוגיה ומיתוג נפגשים: ארבעה גאדג'טים יוקרתיים וחדשניים
מקרר שניתן להביט לתוכו מבחוץ, שעון שמעוצב בהשראת מכונית ספורט אולטימטיבית, קיר טלוויזיה המורכב ממשטחים מודולריים שמשמש גם כחלון וירטואלי, ולפטופ קטן ויוקרתי עם יחס מסך-גוף הגבוה בענף
  
 
שרי רייט־פילו, דבי קנדל, מליסה בינפלד ונעמי מרילס / צילום: טל שפירא,
מיועצים משפטיים למותג רשת: מי למדו לשפר את הרושם הדיגיטלי
וגם: עו"ד פנינת ינאי מונתה ליועצת המשפטית של לשכת המסחר ישראל-אפריקה
  
 
יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר, גלובס
מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה של 9 מיליון שקל
זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA
  
 
לינקדאין linkedin / צלם: יחצאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
הנוכחות ברשת לא תמתג אתכם, מקסימום תפרסם
פרסום לא יכול להפוך סובארו למרצדס, בקושי לגרור לקוחות לאולם התצוגה
הנוכחות ברשת הלינקדאין היא כמעט הכרחית לניהול הקריירה, אלא אם אתם מותגי-על שכבר מזמן לא זקוקים לה, או לחלופין בעלי מקצוע שהרשת הזו...המשך
  
 

   12345678    >

   נמצאו 120 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988