מנהל קריאייטיב בחדשות

סוכן חדשות
 
עידן רגב / צילום: יחצ
עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD
הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות
  
 
דנה לויט/  צילום:יחצ
מקשת לגריי קונטנט: דנה לויט מונתה לסמנכ"ל קריאייטיב
ללויט יש ניסיון עשיר בתחום הטלוויזיה, חלק לא מבוטל ממנו בקשת, שאליה נכנסה לפני 7 שנים כמנהלת קריאייטיב ב-mako
  
 
אלדד וינברגר / צילום: יחצ
פרסמן לא לבד: וינברגר חוזר לנהל את הקריאטיב במקאן
אלדד וינברגר, מי שכיהן בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הפרסום בתחום ניהול לקוח, חוזר לכור מחצבתו וינהל את הקריאייטיב במשרד לצד נדב פרסמן
  
 
לחיצת יד, הסכמה, עסקים, הסכם / צלם רויטרס
שחר פילר עובר מדרורי-ארועטי-ברמן לפרסום אברהם
ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי
  
 
טל רביב / צלם: תמר מצפי
איש הקריאייטיב טל רביב פורש ממקאן ת"א
זאת כ-3 שנים לאחר שחזר למשרד הפרסום ■ מקים חברה עצמאית שתקרא "טלנט" ותעסוק בפיתוח רעיונות גדולים ללקוח
  
 
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר
פרסומאי בכיר מדרום אפריקה ימונה למנהל הקריאיטיב בבאומן
ג'ונתן לאנג נחשב למומחה לדיגיטל וניו-מדיה וזכה בעבר במספר פרסים בתחום הפרסום, ביניהם "אריות זהב" בקאן
  
 
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב
עדי ברונר מצטרף לפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב
ברונר, ששימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות וקריאייטיב בחברת השיווק הישיר פרומרקט, ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד
  
 
יו טיוב youtube / צלם: יחצ
אמיר אריאלי עוזב את באומן: ישמש כמנהל קריאייטיב ביו-טיוב ישראל
אריאלי שימש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ונחשב ל"דור העתיד" של המשרד
  
 
דייב כהן / צילום: תמר מצפי
השכר בפרסום: 6,000 שקל לתקציבאי, 120 אלף שקל למנכ"ל
השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה
  
 
גיל ליבר
תנו את המפתחות לקריאייטיב
משרדי הפרסום שכחו שהקריאייטיב הוא "הלב" שהלקוח באמת צריך
כמו "צוק איתן", שלא היה מלחמה אלא "מבצע", גם ענף הפרסום יוצא לעיתים ל"מבצע" משלו, כשאנשי הקריאייטיב מכים במנהלי השיווק וההיפך, והמ...המשך
  
 
בן סבר/ צילום: עינת לברון
בן סבר מצטרף כמנהל קריאייטיב ראשי לענבר-מרחב G
סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד
  
 
צח פלדמן מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום מומה
הגיוס נעשה עקב גידול בתקציבים ב-2013, במסגרתם הצטרפו לטיפול המשרד רשת הסופרמרקטים קוסט 365 ורשת צים סנטר
  
 
איש הקריאייטיב יורם לוי מונה ליועץ פרסום לדומינו'ס פיצה
לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש
  
 
פוסט טראומה: כמה מרוויחים עובדי ענף הפרסום בישראל?
אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013
  
 
נמשכים השינויים בארועטי-ברמן GPS: אורי לבני פורש
אורי מרק יחליף את לבני, שכיהן כמנהל קריאייטיב ושותף ■ לאחרונה פנה המשרד לאנשי הקראייטיב יורם לוי, נדב פרסמן וגיא בר, בהצעה להחליף את לבני
  
 
טל רביב חוזר למקאן-אריקסון: ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב
‎‎רביב פרש ממשרד הפרסום מקאן-אריקסון לפני כשנה וחצי, לאחר 12 שנים במשרד‏
  
 

   12    >

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988