משקאות קלים הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
ריקול תה קר טמפו / צילום: יח"צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

בעקבות סימני עובש: טמפו בריקול למשקאות תה קר של נסטי בטעם אפרסק

מדובר במשקה שנמכר בבקבוקי פלסטיק בנפח 500 מ"ל, המיובאים ע"י טמפו תחת המותג נסטי מתוצרת נסטלה • בחברה מציינים כי למעט מוצרים הנושאים סימון זה, אין כל פגם במוצרי נסטי, וכי מקור התקלה נבדק

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2019
פרימור/  צילום: יחצ

"סימני עובש": ריקול למשקה תות-בננה של פרימור

חברת גניר, יצרנית פרימור, הודיעה על ריקול של משקה תות-בננה המסומן בתאריכים אחרונים לשיווק בין 27.4.2020-26.4.2020

מיכל רז-חיימוביץ' 18.11.2019
ז'ק בר / צילום: יוסי כהן

טמפו רכשה בכ-10 מיליון שקל חברת אלכוהול מקפריסין

במחצית הראשונה של 2019 צמחו מכירות החברה ב-7% • שיעור הרווח הגולמי נשחק במחצית ועמד על 37.3% • בדצמבר אשתקד ביצעה טמפו עליית מחירים בשיעור של עד 4%, כך שהצמיחה שלה במחצית הראשונה השנה במכירות וברווח הגולמי נובעת בין היתר מכך

שני מוזס 01.09.2019
קוקה קולה, משקאות קלים, פחית, מחזור / צלם רויטרס / צילום: רויטרס

לאיפה נעלם המשקה השחור? מחסור ארצי בפחיות קוקה-קולה

החוסרים נרשמו הן ברשתות שיווק בפריסה ארצית והן במכונות משקאות • החוסרים הם רק בפחיות של החברה, וככל הידוע אספקת המשקה בבקבוקים נמשכת כסדרה • החברה המרכזית: "מדובר בחוסרים של ימים ספורים כתוצאה מהשקת מותג הקפה החדש; אין תקלת ייצור"

שני מוזס 18.08.2019
שרון ברק / צילום: אורית פניני

"מהכלום הכול צומח": הכירו את המהנדסת שרוצה להיפטר מהפלסטיק אחת ולתמיד

היא הייתה מהנדסת בכירה בתעשיית הפלסטיק, עד שיום אחד החליטה שהיא לא מוכנה לשתף פעולה עם הנזקים שמסב החומר הבעייתי • למרות הקשיים שרון ברק דבקה בחלום: הקמת סטארט-אפ שיְיַתֵּר את השימוש בפלסטיק • הפתרון שמצאה כבר מעניין חברות ענק, וייתכן שיחליף את בקבוקי השתייה

ליאת רון 12.08.2019
קמפיין קוקה-קולה טעם החיים/ צילום:סטודיו דחף

לא מחליפים את הדבר האמיתי

יעל פודולסקי, סמנכ"לית שיווק בסוגת, בחרה בקוקה קולה, שאף מתחרה לא הצליח לדחוק הצידה ב-125 שנות קיומו

יעל פודולסקי 23.07.2019
רוני גת /  צילום: תמר מצפי

תביעה נגד יפאורה תבורי: "מנסה למנוע יבוא מקביל של שוופס"

לדברי חברת בן שלוש יבוא ויצוא המייבאת משקאות שוופס מאוקראינה, יפאורה מנסה למנוע יבוא מקביל בטענה כי סימן המסחר בבעלותה • יפאורה: "בית המשפט יקבע האם הוא מגן על רכוש של חברות או שרכושן הפקר"

שני מוזס 13.05.2019
הרשת החרדית של שופרסל, "יש חסד" / צילום: תמר מצפי

המכירות צנחו - ויפאורה-תבורי לחצה לסיים את הסכסוך עם הרשת החרדית של שופרסל

מתחילת 2019 ירדו המכירות של יפאורה בכ-7%, כשבפברואר לבדו רשמה החברה אובדן מכירות כספיות של 11.3% - מה שככל הנראה הכריע את הכף לטובת סיום הסכסוך עם "יש חסד" • יפאורה נחשבת למובילת שוק המשקאות הקלים במגזר החרדי ואוחזת בנתח של למעלה מ-44%

שני מוזס 17.03.2019
מוצרי יפאורה / מתוך: מצגת החברה

הרווח יורד, המחירים עולים - ועדיין: רווח גולמי של 40% ויותר אצל ענקיות המשקאות יפאורה וטמפו

עוד בטרם הודיעו לאחרונה יצרניות המשקאות על העלאת מחירים צפויה, נהנו טמפו ויפאורה משיעורי רווחיות נאים • שתי החברות סבלו מעלייה ניכרת בהוצאות מתחילת השנה, שהובילה לירידה דו-ספרתית ברווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים של 2018 • מגזר האלכוהול, ובראשו הבירות, בולט לחיוב בתוצאותיה של טמפו • יפאורה הצליחה לשמור על יציבות בפעילות השוטפת, למרות חילוקי דעות בין בעלי המניות והנפקה ראשונית של נתח ממניותיה

אביב לוי 13.12.2018
יפאורה תבורי / צילום אתר החברה
טמפו | בלעדי

אחרי קוקה-קולה וטמפו: גם יפאורה מייקרת את המשקאות הקלים

יפאורה תבורי עדכנה את רשתות השיווק על עליית מחירים בשיעור דומה לזה שביצעו שתי המתחרות שלה  - עד 4% • ההתייקרות כוללת את כל מותגי המשקאות הקלים של החברה, בהם RC קולה, שוופס, ספרינג, תפוזינה ו-Fruit Water

שני מוזס 11.11.2018
קוקה קולה - יורם שגיא / צילום: יונתן בלום

הזהב השחור מתייקר: קוקה-קולה מעלה מחירים

החברה המרכזית למשקאות קלים הודיעה כי היא מייקרת את מחיר המשקאות הקלים שלה: פחיות ובקבוקים משפחתיים של קוקה-קולה יתייקרו ב-2%-3% • גם משקאות פריגת בבקבוקים גדולים יתייקרו ב-3.2%, ואילו הבקבוקים האישיים הסחוטים של פריגת יתייקרו ב-3%

שני מוזס 11.10.2018
רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות

תה קומבוצ'ה ומי קוקוס: הטרנדים במשקאות משנים את השוק

רשתות השיווק בארה"ב מפנות מקום למשקאות בריאות כתה קומבוצ'ה על חשבון המוגזים המתוקים

וול סטריט ג'ורנל 28.08.2018
מפעל חברת פפסיקו בלוס אנג'לס / צילום: Reuters

סודהסטרים תסייע לפפסיקו לצמצם פעילות במשקאות מתוקים

הרכישה של סודהסטרים הישראלית תמורת 3.2 מיליארד דולר היא המהלך האחרון של ענקית הקולה לגיוון פעילותה • בהנהגת המנכ"לית הפורשת אינדרה נויי, פפסיקו הרחיבה את פעילותה הרחק משורשיה כיצרנית פפסי קולה והתרחבה לשוק מוצרי הבריאות

וול סטריט ג'ורנל 20.08.2018
של רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות

פפסיקו קונה את סודהסטרים ב-3.2 מיליארד דולר

ענקית המשקאות פפסיקו הודיעה הבוקר על כוונתה לקנות את סודהסטרים הישראלית ב-3.2 מיליארד דולר • פפסיקו תשלם עבור סודהסטרים מחיר של 144 דולר במזומן למניה, המהווה פרמיה של 32 אחוז על מחיר המניה ב-30 הימים האחרונים • המסחר במניות החברה הופסק בבורסה בת"א עד פתיחת המסחר בארה"ב

שירות גלובס 20.08.2018

"הגיוני שמניית סודהסטרים תגיב לצמיחה ולהגדלת תחזיות"

כך אומר דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, שמנייתה זינקה שלשום ב-26% בנאסד"ק לאחר פרסום דוחות הרבעון השני, שבהם הציגה צמיחה של 31% בהכנסות ושל 82% ברווח הנקי • במקביל העלתה סודהסטרים, הנסחרת כעת בשווי של 2.5 מיליארד דולר, את התחזיות השנתיות שלה, והיא מצפה לצמיחה של 23% בהכנסות לעומת 2017

שירי חביב-ולדהורן וקובי ישעיהו 03.08.2018
ספרינג תות בננה / אתר החברה

יומיים אחרי הפוסט: יפאורה תבורי מודיעה על ריקול לספרינג

לפני יומיים, גולשת בשם טוהר בן-שמעון שיתפה פוסט בפייסבוק על טעם חריג במשקה ספרינג תות בננה ששלח אותה לבית החולים • היום הודיעה יפאורה תבורי על ריקול לבקבוקי ספרינג • ממשרד הבריאות לא נמסר האם הגיעו תלונות נוספות או מדוע לקח יומיים לחברה עד קבלת ההחלטה על הריקול

שני מוזס 20.07.2018

   1234567   

   נמצאו 102 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988