משקפי שמש בחדשות

סוכן חדשות
 
חנות של Warby Parker / צילום: יח"צ
רואים 6:6
חי גאליס, מנכ"ל ביג, בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים
  
 
ים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין / צילום: יחצ
חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה
המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים
  
 
אלין כהן / צילום: שוקה הכהן
רוצה את הצעירים: אופטיקנה תשלם 230 אלף שקל ותמלוגים ממכירות לכוכבת רשת בת 17
אלין כהן תרוויח לא רק את הסכום הנאה הזה אלא תגרוף גם 10% מכל מכירה של משקפיים שיימכרו מקולקציית קפסולה שתשיק יחד עם אופטיקנה • בכך, אופטיקנה מנסה לחבר את המותג שלה לקהל הצעיר
  
 
אירוקה / צילום: יחצ
אירוקה מקימה אתר אאוטלט למשקפי שמש של מותגי יוקרה
באתר יימכרו מותגים בינלאומיים של משקפי שמש מעונות קודמות בהנחות משמעותיות של כ-50% • היקף ההשקעה באתר נאמד בכרבע מיליון שקל
  
 
משקפי AR לרוכבים / צילום: יחצ
רוכבים על הטכנולוגיה החכמה: העתיד של רכיבת האופניים
האביזרים החדשים שיהפכו את הרכיבה על אופניים לנוחה יותר וחכמה יותר, גם לחובבים
  
 
משקפי שמש ריי באן / צילום: יחצ
שוק משקפי השמש: אושר מיזוג לוקסאוטיקה ואסילור בישראל
רשות ההגבלים העסקיים אישרה את מיזוג הנציגות הישראלית של ענקית המשקפיים האיטלקית לוקסאוטיקה וחברת העדשות הצרפתית אסילור בארץ
  
 
מעכב אחרי אנשים / צילום: שאטרסטוק
כמו רנטגן: משקפיים המאתרים חשוד בתוך המון סואן
שוטרים במרכז העיר ז'נג'ז'ו בסין, חמושים במשקפי שמש עתידניות המצוידים בטכנולוגיה לזיהוי פנים, מאתרים חשודים בין ההמון הסואן ■ הפרטים בווידאו
  
 
חנות קרולינה למקה / צילום: שוקה כהן
קרולינה למקה תתפשט לארה"ב ותשיק אתר מכירות בינ"ל
מותג המשקפיים, המפעיל כבר 15 סניפים בספרד ובאנגליה, הוא חלק מקבוצת האופנה הודיס, אך בשלב הראשון יימכרו באתר החדש שייפתח רק מוצרים של קרולינה למקה
  
 
סנאפצ'ט / צילום: רויטרס
המשקפיים של סנאפ נכשלו: החברה תפסיד עד 40 מיליון דולר
המוצר הושק לפני כשנה במחיר של 130 דולר; כיום ניתן למצוא אותו באינטרנט במחיר 70 דולר בלבד ■ מפעילת אפליקציית סנאפצ'אט הפסידה ברבעון השלישי 443 מיליון דולר
  
 
Luxottica / צילום: בלומברג
מיזוג בשווי של כ-49 מיליארד דולר בשוק המשקפיים האירופי
יצרנית המותגים Ray-ban ו-Oakley תתמזג עם אסילור, יצרנית עדשות מובילה ■ העסקה צפויה לייצר חיסכון עלויות של כ-400-600 מיליון יורו בטווח הבינוני
  
 
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר
Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,
  
 
radar pace/ צילום:יחצ
כשהביומטרי פגש את ה-IoT: גאדג'דטים עם חיישנים ביומטריים
השילוב בין חיישנים ביומטריים והאינטרנט של הדברים מציע פתרונות יצירתיים במגוון תחומים
  
 
מותגי משקפי שמש SWAROVSKI / צילום: יחצ חול
עד 4,000 שקל למסגרת: מותגים חדשים בענף משקפי השמש
אירוקה קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק משקפי השמש והראייה של המותגים טום פורד, רוברטו קוואלי, טוד'ס, סברובסקי, מונקלר, בלינסאנגה, טימברלנד ועוד ■ לפידות מדיקל תייבא ותשווק את משקפי Dunhill ו-Loewe
  
 
סנאפצ'ט / צילום: רויטרס
סנאפצ'ט משנה שם ומוכרת משקפיים חכמים ב-129 דולר
החברה הודיעה כי תיקרא מעתה "סנאפ אינק": "אנחנו כבר לא רק אפליקציה חברתית" ■ משקפי השמש החכמים, שנקראים "ספקטקלס", מצלמים סרטוני וידאו ומשתפים אותם
  
 
Luxottica / צילום: בלומברג
הטיפ היומי: יצרנית משקפי שמש במיצוב חזק בתעשייה צומחת
אמנם ברקליס מפחיתים את התחזיות השנתיות של Luxottica ב-6% ומצפים לצמיחה אורגנית של 3% בלבד, אך הם נשארים בטוחים לגביה מבחינת הטווח הארוך
  
 
יעקב הלפרין. "אמרו לי ‘אחרי שייגמר הכסאח ניתן לך שירות’" / צילום: עינת לברון
"להרוויח 80% לפני הוצאות - לא עוול. לא גמ"ח משקפיים"
אופטיקה הלפרין נהנתה מרווח גולמי של75% עבור המותג ריי באן ■ המנכ"ל, יעקב הלפרין: "אני לא עובד לשם שמיים"
  
 

   123    >

   נמצאו 45 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988