משרדי פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה
היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
משרדי הפרסום הצביעו ברגליים: תקציב חברת החשמל נשאר באדלר-חומסקי
תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד
  
 
אופיר כהן/  צילום: יחצ
מינויים חדשים בזרוע הדיגיטל של קבוצת מקאן
אופיר כהן, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, מונה למנכ"ל החברה • בנוסף מצטרף לקבוצה רון כספית, אחד הדמויות המוערכות בענף בתחום ה-CRM והמרקטינג אוטומיישן, שמונה למנכ"ל MRM - חברת הדאטה החדשה שהקימה מקאן
  
 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום, גלובס
גדעון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של המותג SKYMAX
היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"
  
 
יוסי לובטון ועמית משיח / צילום: איל יצהר, גלובס
פרטנר כמשל: החיבור המפתיע למקאן מסמן את העתיד המטריד של חברות התקשורת
ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת"א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר?
  
 
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
אין פרטנר: תקציב פרטנר עובר מקבוצת פובליסיס לקבוצת מקאן
כפועל יוצא מכך תקציב הקריאייטיב יעזוב את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, המטפל בו כמעט עשור, והמדיה תעזוב את זניט מדיה לאחר שנתיים של פעילות משותפת
  
 
ערן ניר / צילום: יח"צ
ערן ניר מצטרף לקבוצת מקאן ת"א בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב Digital Factory
ניר, מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף, פרש רק לפני מספר שבועות מגיתם • Digital Factory תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ"ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר
  
 
מה יקרה לקמפיין של פרטנר / צילום מסך מתוך יוטיוב
שנת מפנה? השינויים והמינויים החדשים של בכירי המשק יזעזעו את שוק הפרסום המנומנם
2020 מסתמנת כשנת מפנה בה יתרחש שינוי עם סבב תקציבים ב-3 קטגוריות: בנקאות, כרטיסי אשראי ותקשורת • השינויים יפעלו כמו דומינו, בין היתר בשל קשרים אישיים בין המנכ"לים החדשים ובשל הרגולציה המשתנה • "גלובס" מסכם את 2019 בפרסום - ומסתכן בתחזית מפוכחת
  
 
הקמפיינים שזכו לאהדה, ישראל 2019 / צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק, יוטיוב, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
אפור, לא יצירתי ומשעמם: השנה השחונה של הקריאטיב הישראלי
זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה
  
 
קק"ל / צילום: יחצ
בדרך לבית משפט? באומן דורשים לבטל זכיית אדלר חומסקי במכרז קק"ל
באומן-בר-ריבנאי התמודד מול אדלר-חומסקי בשלב הגמר של מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל, ונפסל בשל מה שהגדירו בקק"ל כ"טעות חריגה מהוראות המכרז" • כעת בבאומן מבקשים שימוע בעל-פה לפני הכרזה על הזוכה
  
 
קק"ל / צילום: יחצ
אדלר חומסקי זכו במרכז על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל
על התקציב התמודדו בשלב הגמר חמישה משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על שבעה מיליון שקל, מתוכם שני מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה
  
 
אורי גל /  צילום: רמי זרנגר
מנכ"ל חדש למשרד הפרסום ליאו ברנט: אורי גל יחליף את אדם פולצ'ק
הניסיון של גל, מנהל מגזר הטלקום באפל, מגיע מעולמות השיווק והאסטרטגיה: לפני תפקידו הנוכחי הוא כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-yes, ובעבר שימש כמנהל אגף האסטרטגיה בפרטנר וכיועץ בחברת שלדור
  
 
יריב נתי/ צילום:  רפאל מזרחי
יריב נתי יטפל בתקציב הפרסום של ארקיע בהיקף של כ-10 מיליון שקל
יוביל קו פרסום חדש שיעשה שימוש רחב במשפיענים ובמובילי רשת, תחת הסיסמה "לתפוס ארקיע"
  
 
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי
במקאן בונים את ההנהלה מחדש ומציגים את "מקאן 2025"; אמיר וייס ודן אלעזרי ישמשו כמשנים למנכ”ל
ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל הקבוצה עמית משיח צפוי להודיע לעובדים על תוכנית אסטרטגית שכוללת שורת צעדים ארגוניים, לרבות מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה וכניסה לתחומים חדשים, בהם עולם הדאטה • נדב פרסמן ימונה למנכ"ל משרד הפרסום
  
 
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס
ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה
על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

  
 
מטוס בואינג 767, ארקיע / צילום: יואב יערי
ארקיע מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ליאו ברנט
כפי שנחשף ב"גלובס", ארקיע נכנסה בתקופה האחרונה למהלך של התייעלות, קיצוצים והפחתת שכר, כמו גם החלפת היו"ר • בשלב זה עדיין לא ברור האם ליאו ברנט יוחלף במשרד פרסום אחר או שיימצא פתרון אחר במטרה לייעל את ההוצאות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1538 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 97

צרו איתנו קשר *5988