משרדי פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס
ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה
על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

  
 
מטוס בואינג 767, ארקיע / צילום: יואב יערי
ארקיע מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ליאו ברנט
כפי שנחשף ב"גלובס", ארקיע נכנסה בתקופה האחרונה למהלך של התייעלות, קיצוצים והפחתת שכר, כמו גם החלפת היו"ר • בשלב זה עדיין לא ברור האם ליאו ברנט יוחלף במשרד פרסום אחר או שיימצא פתרון אחר במטרה לייעל את ההוצאות
  
 
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
הולכים על כל הקופ"ח: תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית בגובה כ-10 מיליון שקל - בדרך למכרז
מדובר באחד מתקציבי הפרסום האטרקטיביים בענף • בשונה ממכרזים קודמים, התקציב יכלול הפעם את האונליין ואת האוף-ליין של החברה כמקשה אחת
  
 
ערן ניר / צילום: יח"צ
מנהל הקריאייטיב הראשי בגיתם, ערן ניר, פורש מתפקידו
זאת פחות משנה לאחר שקודם לתפקיד • פרישתו מגיעה במקביל לשינוי ארגוני שנערך במשרד הפרסום • בשלב הזה לא ימונה לו מחליף
  
 
קק"ל / צילום: איל יצהר
אלו חמשת משרדי הפרסום שמתמודדים על תקציב קק"ל
ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן עלו לשלב הסופי • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל
  
 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר
אמיר גיא יקים עבור אדלר-חומסקי משרד פרסום בארה"ב
גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום
  
 
אוניברסיטת בר אילן / צילום: איל יצהר
ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן
המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה
  
 
האוניברסיטה העברית / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
אגוזי אקדמיה: 11 מיליון שקל לפרסום ההשכלה הגבוהה מחפשים בית
לפחות בשלוש אוניברסיטאות (בר-אילן, הפתוחה והעברית) מתנהלים בימים אלה מכרזים לבחירת משרד פרסום • הדרישות שהציבו חושפת את השינוי העצום שעובר שוק ההשכלה הגבוהה באופן ההתנהלות התקשורתית ובקהלי היעד החדשים, וגם בבעיות המותגיות שלהן
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
רק אדלר-חומסקי מתמודד על תקציב הפרסום של חברת החשמל
משרדי הפרסום הגדולים האחרים - ביניהם מקאן ת"א, גיתם, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגליקמן-שמיר-סמסונוב - בחרו שלא להתמודד • היקף התקציב: כ-15 מיליון שקל בשנה
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
מסתמן: רוב משרדי הפרסום הגדולים לא יתמודדו על תקציב חברת החשמל
תקציב הפרסום של חברת החשמל עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל המשרדים הגדולים לרצות להתמודד עליו, אולם במשרדים חשים כי בחברה יש העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב
  
 
מועדון זאפה  / צילום: יחצ
לאחר ההשתלטות: תקציב הפרסום של קבוצת זאפה יוצא למכרז
לאחר השינוי במבנה הבעלות, קבוצת זאפה מחפשת משרד פרסום
  
 
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
הפתעה בקבוצת פובליסיס: אדם פולצ'ק, מנכ"ל ליאו ברנט, פורש
פולצ'ק כיהן בתפקידו בליאו ברנט בארבע השנים האחרונות, במהלכן הפך אותו למשרד שמזוהה עם חדשנות קריאטיבית ועסקית • יסיים את תפקידו בסוף השנה לטובת תפקיד בכיר בצד הלקוח • טרם מונה לו מחליף
  
 
קמפיין הקארפול של משרד התחבורה / צילום: צילום מסך, גלובס
בלפ"מ זועמים: קמפיין משרד התחבורה לקידום הקארפול הועבר ללא מכרז למשרד פרטי
ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר שלח מכתב זועם לשר התחבורה סמוטריץ', בו טען כי התנהלות המשרד פוגעת בלפ"מ ואינה תקינה • גם בענף הפרסום התפלאו לגלות מהלך פרסומי של משרד ממשלתי מבוצע ע"י משרד LEAD • ומי עומד מאחורי מימון הקמפיין?
  
 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר
איגוד חברות הפרסום יפרסם קול קורא לבחירת יו"ר
הסיבה לפרסום הקול הקורא מגיעה לאחר שאף מנהל בכיר בענף הפרסום לא הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום, ובאיגוד נואשו מהניסיונות להביא לבחירת יו"ר בהסכמה
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז
התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל
  
 
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"
משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1524 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 96

צרו איתנו קשר *5988