דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > משרדי פרסום

משרדי פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
הפרסומת לאפליקציית Bit / צילום: צילום מסך מיוטיוב
קבוצת הפועלים ואדלר-חומסקי יזכו הערב באפ"י פלטיניום
בנק הפועלים ומשרד הפרסום אדלר-חומסקי יזכו הערב בפרס עבור השקת אפילקציית התשלומים bit • פרס האפ"י פלטיניום מוקיר מהלכי שיווק בהסתכלות לאורך זמן
  
 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות
  
 
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי
מקאן ת"א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן
מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard
מועמדויות נוספות למשרדים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן
הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן
המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות
  
 
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר
ישראייר יעבדו עם זרמון גרופ
ההתקשרות מתייחסת לשירותי סטודיו וחלק מהקריאייטיב באוף-ליין ובדיגיטל • תקציב הפרסום של ישראייר נאמד במיליוני שקלים בודדים
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
החלטת מקאן להגיש מספר חריג של עבודות לתחרות האפ"י מעוררת זעם בענף
בענף הפרסום חוששים שהחלטת מקאן להגיש קרוב למחצית מכלל העבודות לתחרות האפ"י עלולה להרתיע משרדים אחרים מלהגיש עבודות ובכך להכחיד את התחרות • "הגיוני שלמשרדים גדולים יש עבודות, אבל לא הגיוני שמקאן יגיש פי שניים מאדלר ופי שלושה מגיתם. עושים זה כדי להציף את התחרות בדברים שלא באמת ראויים - וזה יוצר תחושה של מסחרה"
  
 
הדר גור אריה / צילום: תמר מצפי
אחרי 6 שנים: הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במקאן ואלי, פורשת מתפקידה
מיכל רומי, שחלקה עם גור אריה את ניהול משרד הפרסום, תמשיך כמנכ"לית יחידה
  
 
אילן שילוח/צילום: יחצ
משרדי הפרסום יורדים מהגדר: מקאן ת”א, ראובני-פרידן וגיתם יאפשרו לעובדים להשתתף במחאת החסינות
יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"
  
 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל
המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
  
 
שלי יערי שפילמן / צילום: יחצ
משנה למנכ"ל חדשה במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי
שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת
  
 
סניף של סופר פארם / צילום: יח"צ
אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?
סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
קמפיין yes/ צילום:מסך
אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי
זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה
  
 
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'
אדיר רגב עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי
כ-3 שנים לאחר שקבוצת אדלר-חומסקי רכשה את סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב, מגיע הרומן של הקבוצה עם מייסד הסוכנות אל קיצו
  
 
סער נעים יוסי לובטון, אמיר גיא ואילון זרמון/ צילום: איל יצהר
לומדים מיוניליוור ומשטראוס: בענף הפרסום מתחילים לרכז את התקציבים במקום אחד
אחרי שיוניליוור נפרדה מבאומן-בר-ריבנאי, ושטראוס בחרה בו על פני אדלר-חומסקי, עוד חברות שוקלות לצמצם את מערכי הפרסום שלהן, בדומה למגמה בעולם • "בדילמה שבין התמחות קיצונית וסיוט ניהולי לבין התייעלות וריכוז הכוח במשרד אחד - המפרסמים מעדיפים את ההתייעלות", אומרים לנו מומחים בשוק
  
 
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר
תקציב הפרסום של חברת הביטוח We-Sure עובר לזרמון גרופ
מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1505 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 95