נבו כרמי בחדשות

סוכן חדשות
 
גיא שמחון/צילום: איל יצהר
גיא שמחון ונבו כרמי ינהלו את חברת המדיה TMF
רוני ארן, שבשנים האחרונות כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לסגן היו"ר • גלי גוטליב, ששימש לאחרונה סמנכ"ל ב"ישראל היום", ימונה למשנה למנכ"ל
  
 
נבו כרמי / צילום: יחצ
ביקושים ערים לזמני פרסום נרשמים לקראת חג הפסח
לקוחות שהם לא בהגדרה "מפרסם לחג" מושכים או טיפה לפני החג או קצת לאחריו ■ זה גם יותר זול וגם הברייקים פחות עמוסים ■ בחג הזה כולם משכו אחורה - במקום שלושה שבועות לפני החג חמישה וחצי שבועות לפניו
  
 
נבו כרמי / צילום: יחצ
נבו כרמי הופך לשותף ובעל מניות במשרד הפרסום יהושע TBWA
כרמי הצטרף למשרד כשזה היה עדיין קטן יחסית, ונשאר בו לאורך כל העליות והמורדות והשינויים הפרסונליים שהתרחשו בו
  
 
קמפיין בדיגיטל / צילום: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"המפרסמים התבלבלו ונסחפו אחרי המושגים שהמדיות הרעיפו עליהם"
איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"
  
 
בחירות / צילום: יחצ
"הבחירות לא ישבשו את שגרת הפרסום, התעמולה עברה מדיה"
בכירי ענף הפרסום מסבירים באיזו מדיה צפויה התייקרות בתקופת הבחירות, מתי כדאי להעלות קמפיין לאוויר, וכיצד תבוא לידי ביטוי השנה סמיכותו של יום הבוחר לחג הפסח - תקופה של ביקושי שיא בפני עצמה
  
 
ערוץ 10  רשת  קשת שידורי טלויזיה / צלם: יחצ
זכייניות הטלוויזיה לא מצליחות למכור את כל מלאי הפרסום
הרשות השנייה אמנם אישרה לזכייניות להגדיל את הגדלת דקות הפרסום, אך הן לא מצליחות למלא אפילו את המכסה המותרת ■ נבו כרמי, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA: "חלק מהקמפיינים שבוטלו ביולי כבר איבדו את המומנטום"
  
 
הערכות: עלייה של 30% בביקוש לפרסום בטלוויזיה בחודש ינואר
‎אנשי המדיה טוענים כי השנה נפתחה בסערה עקב לוח השידורים האטרקטיבי ובשל היערכות נכונה של המפרסמים
  
 
"עלינו לקעקע את תדמית החזירים שדבקה באנשי הפרסום"
חברי איגוד הפרסום נפגשו אמש בניסיון לגבש כלים לשיפור תדמיתו של הענף ולהתמודדות עם המשבר הפוקד אותו ■ תוקם ועדה לגיבוש צעדים אופרטיבים
  
 
נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום
חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל
  
 
הכשלה ברחבה? בערוצים 2 ו-10 מתכננים לתת פייט למונדיאל
הזכיינים קיבלו השנה החלטה לשבץ מול המונדיאל, שרובו ישודר בערוץ 1, את תוכניות הדגל שלהם - קשת את "כוכב נולד" וערוץ 10 את "הישרדות" ■ מקורות בענף: מדובר בהימור - אך זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים
  
 
הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה
השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי
  
 
ירידה בביקושים לזמן אוויר לפרסום בחג הפסח בהשוואה לשנים קודמות
להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% ; למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה
  
 

   1    >

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988