נדב פרסמן בחדשות

סוכן חדשות
 
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
מסמנים את המנכ"ל הבא? נדב פרסמן מונה למשנה למנכ"ל מקאן
אלדד וינברג, שחלק עם נדב פרסמן את תפקיד "מספר 2" במקאן, יפרוש בסוף השנה • סיגל עבודי תמונה למנהלת קריאייטיב ראשית
  
 
בנימין ושרה נתניהו בנאום הניצחון בבחירות / צילום: שלומי יוסף
המשנה למנכ"ל מקאן: "הליכוד הוא מותג מדהים. בשמאל עדיין ציניים למותגים"
נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD
  
 
כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל
"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד • המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  • ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G
  
 
אלדד וינברגר / צילום: יחצ
פרסמן לא לבד: וינברגר חוזר לנהל את הקריאטיב במקאן
אלדד וינברגר, מי שכיהן בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הפרסום בתחום ניהול לקוח, חוזר לכור מחצבתו וינהל את הקריאייטיב במשרד לצד נדב פרסמן
  
 
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן
"גוגל ופייסבוק יחד לוקחים יותר מ-55% מהפרסום הדיגיטלי"
כך אמר אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, בכנס EffecTV של תעשיית הטלוויזיה והפרסום ■ אמיר גיא, מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "הטלוויזיה זה המדיום הכי חזק, ובו מפרסמים צריכים להיות"
  
 
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר
פרסומאי בכיר מדרום אפריקה ימונה למנהל הקריאיטיב בבאומן
ג'ונתן לאנג נחשב למומחה לדיגיטל וניו-מדיה וזכה בעבר במספר פרסים בתחום הפרסום, ביניהם "אריות זהב" בקאן
  
 
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
פשרה: נדב פרסמן יתחיל לעבוד במקאן בינואר 2016
כך נקבע בפשרה בין משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומקאן שהתקבלה בהליך גישור ■ בנוסף ל-3.5 חודשי הצינון בפועל, פרסמן יקבל על עצמו צינון של 6 חודשים נוספים מטיפול בכל לקוח שהוא מנוגד אינטרסים ללקוחות של באומן
  
 
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
האם ולכמה זמן צינון יידרש איש הקריאייטיב נדב פרסמן?
משרדי הפרסום מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי יפנו להליך גישור, לאחר שלפני כמה שבועות החליט פרסמן לעזוב את באומן ולעבור למקאן
  
 
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
מקאן: באומן מונע מנקמנות ומהיסטריה ומטעה את ביהמ"ש
כתב ההגנה של משרד הפרסום מקאן, בפרשת המעבר של איש הקריאייטיב נדב פרסמן, תוקף חזיתית את משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
באומן-בר מבקש צו מניעה נגד העסקת נדב פרסמן במקאן
בבקשה נחשף כי פרסמן קיבל בעבר הצעה לתפקיד בכיר בפייסבוק, וכי גם במקאן החתימו בכירים על איסור תחרות למשך שנה ■ באומן: "מקאן שיכללו את המוסר הכפול לכלל אמנות" ■ מקאן: "תביעה אבסורדית"
  
 
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
קרב משפטי בין מקאן ובאומן עקב חציית הקווים של פרסמן
מנהל הקריאייטיב נדב פרסמן עבר לאחרונה מבאומן למקאן, וכעת באומן מאיימת בתביעה בטענה כי הוא מחויב בצינון של שנה ■ מקאן: "באומן מתייחסת לפרסמן כאל עבד"
  
 
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
חוצה את הקווים: נדב פרסמן עובר מבאומן למקאן
המינוי מאותת על כוונת מקאן לנסות להחזיר את המשרד להובלה גם בפרסום המסורתי
  
 
נדב פרסמן / איור: גיל ג'יבלי
נדב פרסמן
לקח מהפרסומות בסופרבול
המפרסמים מניעים את הצרכנים לפעולה - אבל מפחדים מטרור ברשת
אחת וחצי בלילה. יושב במיטה, מנסה להישאר ער לסופרבול. הבטחתי ל"גלובס" טור. מדליק את הטלוויזיה, מביט במשדר הטלוויזיוני המרהיב, ההפקה...המשך
  
 
אחרי 4 שנים: יורם לוי פורש מבאומן-בר-ריבנאי
ה‎הערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו
  
 

   1    >

   נמצאו 14 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988