ניב חורש בחדשות

סוכן חדשות
 
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון
משרדי הפרסום והיח"צ נרתמים לעזרה בשביתת הנשים
משרד הפרסום ראובני-פרידן נרתם אקטיבית לטובת המאבק: יערוך משמרות מחאה, ובנוסף נשים שיבחרו לשבות באותו יום יקבלו תשלום על יום עבודה • גם קבוצת התקשורת unik שבבעלות ניסים דואק הודיעה כי היא תומכת במחאה ותאפשר לעובדות המוחות נגד אלימות לשבות ללא פגיעה בשכרן
  
 
מנהל הקריאייטיב טל רביב פורש מיהושע TBWA
בתוך כך, ניב חורש וזיו קורן יקודמו למנכ"לים משותפים בפרסום ראובני-פרידן
  
 
מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?
"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו
  
 
"אנחנו זוכים בקקטוס כל יום, פשוט לא מקבלים גביע"
זיו קורן וניב חורש, המשנים למנכ"ל ראובני-פרידן, מסבירים איך אחרי תקופה לא פשוטה קיבל המשרד 4 תקציבים, למה הם מעדיפים תוצאות בשטח על פרסים, ולמה נכנסו לדיגיטל באיחור
  
 
צרו איתנו קשר *5988