ניהול משברים בחדשות

סוכן חדשות
 
ראש עיריית  ת"א, רון חולדאי / צילום: איל יצהר, גלובסצחר רותם / גיל ג'יבלי
צחר רותם
דעה: האריה הזקן הכזיב
לאסון המעלית היה את כל הפוטנציאל להפוך לפיגוע תקשורתי מבחינת עיריית ת"א. אז איך זה שראש העיר הוותיק היה האחרון לזהות? • דעה

 

אסון המעלית שבו נספו בני הזוג דין שושני וסתיו הררי ייחרט בזיכרון הלאומי כטראומה קולקטיבית. בסיפור הזה היו את כל המרכיבים שהופכים א...המשך
  
 
סניף של ארומה אספרסו בר / צילום: יחצ
בעקבות סאגת הטונה: ארומה ישראל במהלך פרסומי - "אנחנו לא ארומה ת"א"
אחרי משבר הרעלות הטונה בארומה ת"א, רשת ארומה ישראל מנסה לחדד את ההפרדה ביו שתי הרשתות בתודעת הצרכנים, ועושה זאת באמצעות פרסומים מטורגטים ברשתות החברתיות וכן במדבקות ובפלייסמנטים בסניפים • האם מדובר במהלך של פאניקה או בצעד נכון?
  
 
ארומה תל אביב / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ארומה
נזקי הסנדוויץ' המורעל: לצרכנים יש זיכרון קצר, אבל לא בטוח שזה יעזור במקרה של ארומה ת"א
אשפוז לקוחות ארומה ת"א שאכלו כריך טונה עלול לגרום לחברה נזק תדמיתי שעוד מוקדם להעריכו • מומחים מעריכים שכעת הדילמה היא בין עורכי הדין שמפחדים מתביעות לבין יועצי התקשורת שמציעים שקיפות • ועד כמה נלקח הזיכרון הקצר של הצרכנים בניהול המשבר? • ניתוח גלובס
  
 
יוסי אלבז, מנכ"ל דומינוס פיצה / צילום: איל יצהר
גופה ברכב משלוחים ועכברים על פיצה - האם שופרסל ודומינו'ס הגיבו נכון?
החולדות במזון שלנו והגופה ברכב שמסיע את המזון אלינו הביתה אכן מזעזעות למראה, אבל בשורה התחתונה לא היו נפגעים בנפש • מה החברות עשו נכון כדי להתמודד עם הפרסום הלא מחמיא, ואיפה הן טעו מול הלקוחות?
  
 
ורד רמון ריבלין / צילום: ענבל מרמרי
בדיוק כשנהיה פחות נוח
הניסיון להימנע מלחוות לחץ או משבר קטן, להתעקש להעלים את החלקים האלה מחיינו, הוא הדרך הכי טובה להפוך אדם פגיע יותר
  
 
מישל סיבוני / צילום: איל יצהר
הראל מכריזה על גובה כרית הביטחון בהון ומחלקת דיבידנד
לאחר שהודיעה על עדכון גובה כרית הביטחון בהון הנדרש על פי הוראות הפיקוח על הביטוח לסך של 1.15 מיליארד שקל מעל להון הנדרש בהתאם להוראות הסולבנסי החלות על חברות הביטוח, מכריזה קבוצת הביטוח הגדולה בשוק כי תחלק דיבידנד בהיקף 107.2 מיליון שקל
  
 
סטארבקס / שאטרסטוק
"החוקים השתנו: הצרכן מצפה שתגיד 'דוגרי, קרתה תקלה'"
אחרי שהתייחסה בגזענות כלפי שניים מלקוחותיה ועוררה סערה, סטארבקס תסגור 8,000 סניפים ברחבי ארה"ב לטובת הכשרה לעובדים בנושא • כיצד המשברים האדירים שחוו קמעונאיות טלטלו את השוק, ולמה דווקא הטכנולוגיה היא זו ששינתה את כללי המשחק?
  
 
דן אורנשטין ואיתמר חושן / צילום: דן מילר
שני בכירים פרשו מרימון-כהן והקימו משרד עצמאי
עו"ד הדן אורנשטיין, ששימש כשותף, ואיתמר חושן, שכיהן בתפקיד בכיר במשרד, יוצאים לדרך עצמאית ומקימים את OH! - משרד לייעוץ תקשורת, אסטרטגיה וניהול משברים ■ לקחו עמם מספר לקוחות, בהם קבוצת טדי שגיא ■ רוני רימון: "הם עוזבים בטוב"
  
 
קורנפלקס של אלופים עם סימון הסוכר של תלמה / צילום: יחצ
מחקר: הנוסחה לפתרון משברים - התנצלות ופטריוטיות
מסקר שנערך לאחרונה עולה כי רק עבור 14% מהנסקרים ההקשר הראשוני של קורנפלקס תלמה הוא סלמונלה - חצי שנה בלבד אחרי המשבר ■ לפי מכון רושינק, הסיבה היא ההתנצלות המהירה - אך גם תפיסת תלמה כמותג ישראלי
  
 
המדף של מוצרי קורנפלקס, תלמה, ענת גבריאל / צילום: תמר מצפי, שלומי יוסף
דעה: זה הקריטריון שיקבע אם יוניליוור תפטר את ענת גבריאל
אם מנכ"לית יוניליוור ישראל "רק" טעתה, ייתכן שהיא תלמד מזה ותהיה מנהלת טובה יותר בעתיד ■ אם היא הונתה את הציבור ביודעין, יוניליוור צריכה לשלוח אותה הביתה
  
 
הפגנות בהודו במלאות 25 שנה לאסון יוניון קרבייד / צילום: רויטרס
איך התמודדו תאגידים עם משברים כמו של יוניליוור?
חברות רבות בארץ ובעולם התמודדו עם משברים צרכניים ותדמיתיים ■ חלקן כרו לעצמן בורות, אחרות קיבלו אחריות מאוחרת, וכמה נדירות הצליחו להפוך מחדל ליתרון ■ ניתוח G
  
 
אירינה שלמור / צילום: תמר מצפי
אירינה שלמור: זו הסיבה האמיתית למשבר הקורנפלקס ביוניליוור
מנכ"ל שלמור תקשורת בפוסט בפייסבוק: "לך תסביר לקולגות בחו"ל שמשבר במפעל מזון מעניין את התקשורת, בעיקר אם מנסים להסתיר אותו"
  
 
פרסומת של ענבל אור / צילום: תמר מצפי
ענבל אור נפרדת מרני רהב - ועוברת לרונן צור
בהודעה שפרסם הבוקר משרדו של רהב נאמר: "אנו מאחלים בהצלחה לענבל אור בדרכה ומקווים שתחזור לחיים שקטים ושלווים" ■ הערכות: התגלעו חילוקי דעות קשים בין רהב לאור בנוגע להבנת המצב
  
 
ליטוש יהלומים / צילום: איל יצהר
הבורסה ליהלומים תיכננה תוכן שיווקי בחצי מיליון שקל
זאת כדי להתמודד עם פרשת הבנק המחתרתי ■ לפי הצעה שעלתה בהנהלת הבורסה ליהלומים ונדחתה, תוכננה רכישה מאסיבית של תוכן שיווקי, לרבות תשלום לכאורה על כתבה מחמיאה בערוץ מסחרי
  
 
אלי דוידוביץ', תמי שינקמן, עדו, טל אלכסנדרוביץ’–שגב / צילום: רמי זרנגר
הותקפתם ברשת? זה מה שאתם צריכים לעשות
הרשתות החברתיות הקפיצו דרמטית את מקדם הפגיעות של תאגידים ואינדיבידואלים בעידן החדש ■ מנהלי המשברים הבכירים בארץ מסבירים מה המלכודות הגדולות שנופלים בהן, ואיך מתמודדים עם פוסט ויראלי עוין ■ שיח בטורים גבוהים
  
 

   123    >

   נמצאו 38 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988